• ♡      ♡      ♡       Lucht je hart      ♡       ♡       ♡

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Are the Twent and Ghent at it again?
    Je denkt dat je werknemers denken dat je homofoob bent and you're kinda running out of options. Maar je hebt de perfecte reaction meme gevonden om de situatie kracht bij te zetten. En dan nog zijn er mensen verwondert over het feit dat je enige vorm van humor kent...
    Misschien moet jij je ondertussen op jouw beurt eens zorgen maken over het feit dat je je fbi-agent bekeert hebt tot de wereld van kpop, nu je zelfs op facebook aangepaste recommends krijgt. Imagine having the same bias...

    our lord and saviour park jimin has returned to bless y'all for a third time, i aint gun stop

    Of je nu je leven gewijd hebt aan panda's, een kantoor vol hilariteit, of een hoop mannen die je niet begrijpt,
    of je je gewoon zo ontzettend blij voelt dat je dat met de rest van Quizlet wilt delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2018 - 0:43 ]


    A to the Z

    Ah, blijheid:
    1. M'n eerste Throne of Glass username is een feit.
    2. Alweer een fijne dag op werk, ondanks kleuters uit de Hel.
    3. GEORGANISEERDE SHIT I LOOOVE IT.


    •

    Ik trek de serie The Flash slecht man. Het is wel leuk, maar ik vind het soms zo dramatisch om niks en Barry is echt dom holy shit. Als je een bad guy confronteert, ga dan niet lekker met 'm kletsen maar pak gewoon gelijk zijn wapen af. En neem vechtles? En wacht af wie je überhaupt voor je hebt. Je kan toch geen gas slaan jonge.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."


    Niet zozeer op tumblr, maar wel youtube, quizlet, whapp... basically alles behalve het maken van een les voor donderdag.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    I'm crying over this book. IT'S SO GODDAMN GOOD.


    •

    Hoezo geen enkele andere werkgever vindt mij interessant? Ik ben toch even door naar de tweede ronde van een sollicitatieprocedure van een hele toffe baan. Take that, jobcoach.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2018 - 20:33 ]


    26 - 02 - '16

    Abraxos schreef:
    Ah, blijheid:
    1. M'n eerste Throne of Glass username is een feit.
    2. Alweer een fijne dag op werk, ondanks kleuters uit de Hel.
    3. GEORGANISEERDE SHIT I LOOOVE IT.


    Yass, Abraxos, de beste Wyvern van allemaal (bloos). I love it!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Peppermint schreef:
    Hoezo geen enkele andere werkgever vindt mij interessant? Ik ben toch even door naar de tweede ronde van een sollicitatieprocedure van een hele toffe baan. Take that, jobcoach.


    Gefeliciteerd! Ik hoop dat je aangenomen word.


    Physics is awesome

    UM OK RUDE????? Zal nog een keertje mn telefoon opnemen asshole.


    The truth is out there.

    If you wanna be my lover, you gotta get with my unresolvedtraumaandoccasionalmentalbreakdowns.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Je krijgt nu je antwoord lekker niet 😈


    The truth is out there.

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd! Ik hoop dat je aangenomen word.


    Dankje (:
    Hopelijk weet ik volgende week meer daarover


    26 - 02 - '16

    I DONT CARE WHAT PEOPLE THING
    im listening christmas songs

    Vandaag weer gesport en mijn nog niet bestaande spierballen doen een beetje pijn. De loopband vandaag uitgeprobeerd en dat was wel leuk. Dus morgen waarschijnlijk wat langer op de loopband in plaats van zwemmen.


    Physics is awesome

    “We werken altiid tot zes” Wtf? Helemaal niet. Straks moeten we nog een uur terug en dan moet ik nog een uur reizen voor ik thuis ben, thank you very much. Fucking hel


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Merk wel dat ik meer trek heb dan normaal. Ik heb nu al zin in het avondeten.


    Physics is awesome