• ♡      ♡      ♡       Lucht je hart      ♡       ♡       ♡

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Are the Twent and Ghent at it again?
    Je denkt dat je werknemers denken dat je homofoob bent and you're kinda running out of options. Maar je hebt de perfecte reaction meme gevonden om de situatie kracht bij te zetten. En dan nog zijn er mensen verwondert over het feit dat je enige vorm van humor kent...
    Misschien moet jij je ondertussen op jouw beurt eens zorgen maken over het feit dat je je fbi-agent bekeert hebt tot de wereld van kpop, nu je zelfs op facebook aangepaste recommends krijgt. Imagine having the same bias...

    our lord and saviour park jimin has returned to bless y'all for a third time, i aint gun stop

    Of je nu je leven gewijd hebt aan panda's, een kantoor vol hilariteit, of een hoop mannen die je niet begrijpt,
    of je je gewoon zo ontzettend blij voelt dat je dat met de rest van Quizlet wilt delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2018 - 0:43 ]


    A to the Z


    when the dermatoloog said she'd call u back but she diiiiiidn't heeeeeeeeehehehe slowly losing my mind here lalalalaaaa


    A to the Z

    Mind is freaking fucking blown. Tien kinderen en dan om 3 uur s'nachts opstaan, ze zegt dat het komt doordat ze goed let op hoeveel ze slaapt, wat ze eet en genoeg beweging/oefeningen doet. Maar alsnog vraag ik me af, hoe dan? Het zijn niet allemaal kleine kinderen, maar ieder kind vraagt aandacht.


    Physics is awesome

    God, mijn love life is echt een grote chaos. Wat zeg ik, mijn hele leven is een chaos.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    ik ben zo lekker op tijd elke keer met het maken van lesplannen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ahhh, dit was een goede dag. Please, Gods — laat de hele week zo gaan? Want ik begin addicted te raken aan het gevoel alles op orde te hebben.


    I miss you. I wish all of this was easier.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    My life is a mess.


    26 - 02 - '16

    Mic drop.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Niet iedereen heeft de kans gehad school af te maken :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    GroIsch schreef:
    Niet iedereen heeft de kans gehad school af te maken :')
    In Nederland heeft vrijwel iedereen in ieder geval acht jaar basisonderwijs genoten waarin werkwoorspelling aan bod komt.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Imelda schreef:
    (...)In Nederland heeft vrijwel iedereen in ieder geval acht jaar basisonderwijs genoten waarin werkwoorspelling aan bod komt.


    Waar het aan bod is gekomen, maar dan ga je er vanuit dat er een vlakke lijn is in de kwaliteit van onderwijs in Nederland. En als dat zo is, is dat prachtig. Maar er is een reden waarom mensen tegenwoordig hun niveau moeten toetsen voor ze aan een opleiding beginnen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Pinguino schreef:
    RIP Stan Lee 😭😭😭

    Same! 😭


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    holy F, de credits zijn terug


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"


    when u drink drama like tea, sorry sis


    A to the Z

    Vandaag samen met mama gesport en gezwommen. Sporten ging goed, misschien sommige apparaten te laag gezet, maar bij het zwemmen voelde ik bepaalde spieren wel. Maar we beginnen rustig en bouwen het zo op.


    Physics is awesome