• ♡      ♡      ♡       Lucht je hart      ♡       ♡       ♡

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Are the Twent and Ghent at it again?
    Je denkt dat je werknemers denken dat je homofoob bent and you're kinda running out of options. Maar je hebt de perfecte reaction meme gevonden om de situatie kracht bij te zetten. En dan nog zijn er mensen verwondert over het feit dat je enige vorm van humor kent...
    Misschien moet jij je ondertussen op jouw beurt eens zorgen maken over het feit dat je je fbi-agent bekeert hebt tot de wereld van kpop, nu je zelfs op facebook aangepaste recommends krijgt. Imagine having the same bias...

    our lord and saviour park jimin has returned to bless y'all for a third time, i aint gun stop

    Of je nu je leven gewijd hebt aan panda's, een kantoor vol hilariteit, of een hoop mannen die je niet begrijpt,
    of je je gewoon zo ontzettend blij voelt dat je dat met de rest van Quizlet wilt delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2018 - 0:43 ]


    A to the Z

    Is iemand eigenlijk ooit nog een WvW-spel te starten? Ik mis dat eigenlijk best wel, hehe. Het was altijd wel lachen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat een kutweer. En dan moet ik zo ook weer naar buiten voor een excursie in een natuurgebied....


    Stenenlikker

    Zo geen zin in drama straks, ew. Beter gaan we niet weer van die stomme kennismakingsspellen doen - ga op rij staan van jong-oud; reistijd; lengte; etc.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Zo'n man die een andere man aftuigt want die had iets bij zijn dochter gedaan en dan een celstraf krijgt en iedereen op FB draagt die vader op hun handen want ze vinden het oh zo goed dat die man hem wilde vermoorden???? Sinds wanneer is het oke? Oog om oog zeker, ja, succes ermee hier ugh. Geweld is niet echt de oplossing peeps


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Elke keer dat New Vegas crasht, sterft mijn ziel een stukje verder af.


    Caution first, always.


    me als mijn mond niet snel geneest
    dermatoloog please help a bish out


    A to the Z

    Kerel, ons een half uur lang een tekst laten lezen is GEEN les geven. En dat wordt hier dan ook nog eens voor betaald...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Weer 5 ECTS erbij, joejoe.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ja hoor. Meen je dit?! Je hoeft blijkbaar vanaf dit jaar enkel aan het eerstejaars BSA te voldoen in je uitgesteld BSA jaar in plaats van 70 % van de nog te halen vakken moeten halen. Als dit nou vorig jaar al zo was, had ik gewoon psychologie verder kunnen studeren.
    Erg leuk en totaal niet frustrerend nu natuurlijk.. -.-


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Super fijn als je een activiteit had ingepland (en hebt zitten haasten om af te maken/te sturen/etc) met één van je werkplekbegeleiders en ze heeft op die dag/uur een SO ingepland.



    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    I beg to serve, your wish is my law. now close those eyes and let me love you to death.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    RIP Stan Lee 😭😭😭


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Pinguino schreef:
    RIP Stan Lee 😭😭😭
    (no_chears)

    Dit voelt als een backstab oeps.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Pinguino schreef:
    RIP Stan Lee 😭😭😭

    Oh neee :cc


    Caution first, always.