• ♡      ♡      ♡       Lucht je hart      ♡       ♡       ♡

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Are the Twent and Ghent at it again?
    Je denkt dat je werknemers denken dat je homofoob bent and you're kinda running out of options. Maar je hebt de perfecte reaction meme gevonden om de situatie kracht bij te zetten. En dan nog zijn er mensen verwondert over het feit dat je enige vorm van humor kent...
    Misschien moet jij je ondertussen op jouw beurt eens zorgen maken over het feit dat je je fbi-agent bekeert hebt tot de wereld van kpop, nu je zelfs op facebook aangepaste recommends krijgt. Imagine having the same bias...

    our lord and saviour park jimin has returned to bless y'all for a third time, i aint gun stop

    Of je nu je leven gewijd hebt aan panda's, een kantoor vol hilariteit, of een hoop mannen die je niet begrijpt,
    of je je gewoon zo ontzettend blij voelt dat je dat met de rest van Quizlet wilt delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2018 - 0:43 ]


    A to the Z

    morgen tussenevaluatie van stage aND I'M NERVOUS YO


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hahaha nooit gedacht dat ik final fantasy zo tof zou vinden.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Me: zou negen uur te vroeg zijn om te gaan slapen?
    Me, one minute later: WHO CARES SWEET DREAMS MOTHAFUCKERS.


    •


    — Inner peace, it's hard to find. —


    me yesterday, tomorrow and every single day after that too

    [ bericht aangepast op 14 nov 2018 - 22:50 ]


    A to the Z

    Ik gok op een voorlopige onvoldoende op m'n tussenevaluatie want mijn portfolio is echt zo minimaal gewoon. Waarom kan er niet alleen naar m'n lesgeven gekeken worden of zo..


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik vind Counting On op zich best een leuk programma, maar hoe erg zij vasthouden aan het 'courten' en hoe ze zó religieus zijn.. I can't.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kijk allemaal even naar BBC2 over de Brexit. Ik luister niet per se naar wat ze zeggen, maar ze zitten en staan en zitten en staan en zitten en staan en volgens mij is dat best goed voor ze lol.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Yaass, ik voel me echt vrolijk nu. Het is zo fijn om opgewekt en gewoon happy te zijn :3
    Heeft er iemand nog een lading positiviteit nodig? (nerd)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gaston schreef:
    Yaass, ik voel me echt vrolijk nu. Het is zo fijn om opgewekt en gewoon happy te zijn :3
    Heeft er iemand nog een lading positiviteit nodig? (nerd)


    Same, friendo, same (bloos)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zag dus laatst een paar video's van Taina Licciardo-Toivola en ik krijg een beetje een rare vibe van haar en haar gezin. Wat ik gevaarlijk vond, is dat ze haar baby die zes maanden oud is gewoon op bed legt en dan naar beneden gaat. De vader van de baby ligt naast hem te slapen en kan dus waarschijnlijk niet op tijd reageren als de baby van het bed dreigt te vallen. Daarnaast legt ze de vier kinderen van 3 jaar of jonger op een deken liggen terwijl ze nog bezig is in de keuken en terwijl ze hun kleren pakt. Goed een deel van de tijd hebben drie van de vier kinderen een fles om ze zoet te houden, maar hoe krijg je zulke jonge kinderen zover om zo'n tijd op een deken stil te liggen?


    Physics is awesome

    THIS BOOK. THIS BOOK. THIS BOOOOOK.

    Goddamnit.


    •

    Abraxos schreef:
    THIS BOOK. THIS BOOK. THIS BOOOOOK.

    Goddamnit.


    Je maakt me bang...


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    (...)

    Je maakt me bang...


    Nee, maar echt asdfghjkl. Ik heb al drie keer gehuild, real ugly sobbing.


    •