• ♡      ♡      ♡       Lucht je hart      ♡       ♡       ♡

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Are the Twent and Ghent at it again?
    Je denkt dat je werknemers denken dat je homofoob bent and you're kinda running out of options. Maar je hebt de perfecte reaction meme gevonden om de situatie kracht bij te zetten. En dan nog zijn er mensen verwondert over het feit dat je enige vorm van humor kent...
    Misschien moet jij je ondertussen op jouw beurt eens zorgen maken over het feit dat je je fbi-agent bekeert hebt tot de wereld van kpop, nu je zelfs op facebook aangepaste recommends krijgt. Imagine having the same bias...

    our lord and saviour park jimin has returned to bless y'all for a third time, i aint gun stop

    Of je nu je leven gewijd hebt aan panda's, een kantoor vol hilariteit, of een hoop mannen die je niet begrijpt,
    of je je gewoon zo ontzettend blij voelt dat je dat met de rest van Quizlet wilt delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2018 - 0:43 ]


    A to the Z

    Ugh, Mam. Bemoei je niet met MIJN relatie. Denk je dat ik vreemd wil gaan?
    Als ik vrijdag bij onze buurjongen wil crashen in z'n studentenhuis, dan doe ik dat gewoon. We zijn allebei volwassen en gewoon vrienden, altijd al geweest, dus m'n vriend hoeft zich helemaal geen zorgen te maken. Van hem weet ik toch ook niet hoe 't er 's avonds aan toe gaat bij z'n scouting?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ok, Mirt — dit is the worst night ever en vandaag ga je ontzettend moe zijn, but you gonna ace it anyway en dan kan je vanavond weer op tijd gaan slapen.

    #mottovoorvandaag


    •

    Ik vind het best wel mooi dat ik zonder lid te zijn van deze studievereniging, toch boeken met korting kan krijgen dankzij de studievereniging, hahaha.


    Stenenlikker

    Ik kom er nu ineens achter dat Gerard Way een nieuw nummer heeft uitgebracht en ik huil. Het is weer 2007 bois. ;-;


    Caution first, always.

    Money, money, money, money. Payday is real! :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    Lifad verkoop is gestopt vanwege de demand nu haha.
    Gelukkig heb ik die gisteren nog kunnen kopen en heb ik eerder vandaag concert tickets kunnen bemachtigen. Superawesome! (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Dacht ff dat ik verkeerd zat door die beginpost.

    Anyway. Het is uit tussen mijn zusje en d'r vriend en ik vind het zo balen voor haar. mehhhhh


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ok, doodmoe en migraine — maar thuiskomen en de hardcovers van Harry Potter zien liggen, maakt me weer gelukkig.


    •

    Vandaag een officiële typetest moeten doen en ik had 220 aanslagen per minuut. Dat had ik dus niet verwacht.


    Physics is awesome

    Okay deze game is echt overduidelijk p2w. Fucking 💰 trekkers.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    He’s got that Mr. Darcy vibe and I’m hella into it. Shouldn’t be into it.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mijn hele familie is sporten en ik lig lekker te netflixen ofcourse


    There are poems inside of you that paper can't handle

    oeps oeps oeps, nog steeds geen lesplannen voor woensdag gemaakt of geleerd voor tentamen van donderdag ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oké, nog geen anderhalve week geleden had ik een mental breakdown over het feit dat ik super veel stress heb vanwege werk etc. en dat ik het gevoel heb overal ‘ja’ op te moeten zeggen — en nu dwing je me zowat om morgen helemaal naar de andere kant van de stad te gaan om een fucking sportbroek op te halen voor je? Nee, het ‘hoeft’ niet per se — maar als je tien keer zegt ‘het zou zooo fijn zijn’ dan is de boodschap duidelijk.


    •

    Waarom doe je alsof je te oud bent om te leren. Ik denk dat je er juist ontzettend veel zelfvertrouwen van gaat krijgen als je eindelijk Engels kan spreken maar ja :')


    This ain't no place for no better man.