•                              

    Ik was de laatste.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2018 - 11:42 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ja, Matty! Je bent een lieverd. Het is altijd heel leuk met jou en je bent hilarisch. Je hebt goede ikea- en haai-uitkies-skills en ik vind je echt pretty as fuck.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2018 - 11:42 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Anna, je bent echt een geweldig persoon en ik hou van je humor en je droogheid. En van je verhalen. Want damn die zijn goed.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Niekje je bent amazing grappig en gezellig, wanneer doen we weer een lns?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Leuke sig.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty - je bent een prachtmens en i love you en ik heb zo'n zin in Sinterkerst om je dan weer te zien!!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik kan zo ontzettend genieten van je accent en je memes. Je zult voor altijd de meetingmama blijven en we love you. Britt for president!


    look at the stars, look how they shine for you;

    An — je bent mijn juffenkindje en de meest überepicawesome persoon die ik ken. Stay you.


    Jij hebt ook hele mooie initatieven op Quizlet, dus ga zo door! Verder ben je ook erg aardig en lekker actief. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Filiz - jij bent denk ik echt één van de vriendelijkste users die ik hier op Q tegenkom en Q heeft echt meer users zoals jij nodig.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik vind je nieuwe username echt nice! Wel even wennen tho, want ik moest even nadenken wie je was lol. :")

    Ik vind je echt een heel oprecht persoon :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Leuke profiel! Vandaar je username! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Filiz, jij bent echt de grootste schat die er op deze aardbol rondloopt. Punt.


    A to the Z

    Ik vind jouw dedication to K-pop echt geweldig :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind het zo leuk dat je je profiel en username enzo aan Imelda gewijd hebt! Ik moet de film nog kijken, maar ik word steeds enthousiast als ik jouw profielfoto voorbij zie komen. (:
    Plus: als je van Disney houdt vind ik je leuk hehe. #disneyislife (: