•                              

    Ik was de laatste.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2018 - 11:42 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind je profiel echt... well, gewoon gorgeous!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik vind het nog steeds super tof dat je de Q interviews doet! Hartstikke leuk om te lezen! (:

    You are so handsomeeeee!!
    En jaloers op jouw artskills zeg, je bent uitermate getallenteerd! Keep being you, 'cause you're awesome! 😊😎


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jij bent echt een heel fijn persoon, met niks dan goeds in je hart.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Leuke username.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty — ik houd zo veel van jou en vond het geweeeldig om je gisteren weer te zien; samen met jou kan ik zo hard lachen en ik hoop je nog veeel vaker te zien.


    Mirte! Jij bent echt een superbehulpzaam en lief persoon. Veel succes met lesgeven!


    A to the Z

    Jij bent mn favoriete benedenbuur. Kan niet wachten tot de Gent en Twent elkaar ooit ontmoeten ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik vind je username echt geweldig, lol. Je hebt echt wel van die gedurfde usernames! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Je humor is zo heerlijk droog. Geweldig! 😂😂😂
    Maar je bent verder ook gewoon echt een schat van een mens! Eerlijk, lief, slim, betrouwbaar en ik vind het stoer dat je je nieuwe studie thuis doet. Dat vergt heeeeeel veel zelfdiscipline en je doet het toch maar even!
    En de passie waarmee je alles doet is olk bewonderingswaardig. Je bent echt super!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leuke username! :)


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Lonnekeeeee - Je bent een schat van een meid! Ik vind het ook zo knap van ons dat het ons nooit lukt om een streak heel lang vol te houden (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ik ga een iets minder gay bericht typen dan vorige keer, want dan wordt het weer leuker als ik je overspoel met mijn liefde
    Britt, ik vind je een ontzettend leuke en gezellige meid en ik moet je echt snel een datumprikker sturen... Pls remind me als ik het weer vergeet.


    From these ashes, I will rise

    Ah yes Brittje! Zo blij dat ik je dit weekend weer heb gezien. Je bent zo leuk en lief en knap en hallooo 💕😍

    Suuzz! Ik heb je nooit ontmoet (komt wel, komt wel) maar ik vind je een leuk persoon met gare selfies en een geweldig verhaal c:

    [ bericht aangepast op 4 feb 2019 - 22:02 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty - AAAAH wat was het weer heerlijk om jou afgelopen zaterdag gezien te hebben! Ik geniet elke keer weer van en jou en wij gaan echt binnenkort of weet ik veel wanneer chickennuggetdate doen en bowlen op de WII! ♥


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO