• Zit je iets dwars? Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen? Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je dag in, dag uit alleen maar Koreaanse mannen aan het Googlen bent? Ben je het er niet mee eens dat het eerste sneeuwvlokje binnenkort het land binnen migreert (of juist wel en kan je niet wachten om eindelijk van je wortels af te komen)? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf dan hier alles van je af.
    Sharing is caring!

    xoxo Taehyung and Chanyeol, two caring boys



    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je
    graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht-je-hart-topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2018 - 11:04 ]

    Ik wil echt douchen want ik heb gezweet tijdens het sporten vanmiddag, maar ik zit zo lekker op de bank en boven is het koud.


    Physics is awesome

    Het is extra genieten van je maaltijd als je het zelf hebt gemaakt. :Y)


    Ik wil een tuin vol egels

    ;c

    [ bericht aangepast op 4 dec 2018 - 20:06 ]


    I'll see you on the dark side of the moon

    Ik vroeg me ineens af waarom dit reflectieverslag zo emotioneel en dramatisch geschreven is, maar het is me nu helemaal duidelijk. Note to self: niet luisteren naar film/serie soundtracks als je dingen voor school moet schrijven.. Toch maar inleveren want too tired to write another one.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mijn rug heeft het officieel begeven ofzo. Morgen hele dag praktijk. Hopen dat warmtepleisters helpen en anders... euh?

    Ik ga echt stuk om mijn zusje, ik reageer een beetje gestresst op haar en ze reageert met "Pfoe het lijkt wel alsof je tentamens hebt, Jezus." NO SHIT KLEINE DRAAK.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik houd echt van m’n praktijkondersteuner en haar tools — m’n hoofd is nog steeds een mess, maar inmiddels een ietwat georganiseerde mess.


    I deserve so much better. Ugh, this shit makes me sick.


    I'm so ready to just curl up in a ball and cry for 5 hours straight. I'm so done with myself.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    You don't get to be a part of my life anymore!


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    HP marathon here I come.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    I'm back, bitches!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ik had vandaag beter kunnen blijven slapen

    [ bericht aangepast op 5 dec 2018 - 0:30 ]


    I'll see you on the dark side of the moon

    Nooit ga ik eerder weg. Gisteren 7 minuten eerder weggegaan zodat ik de bus kon halen, en gelijk commentaar gehad van de directeur lol :')


    Life is a beautiful struggle

    Hoe vaker ik door ikea loop, hoe liever ik er weer wil gaan werken :cccccc


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.