• Zit je iets dwars? Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen? Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je dag in, dag uit alleen maar Koreaanse mannen aan het Googlen bent? Ben je het er niet mee eens dat het eerste sneeuwvlokje binnenkort het land binnen migreert (of juist wel en kan je niet wachten om eindelijk van je wortels af te komen)? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf dan hier alles van je af.
    Sharing is caring!

    xoxo Taehyung and Chanyeol, two caring boys



    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je
    graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht-je-hart-topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2018 - 11:04 ]

    Ik wil Fantastic Beasts nog een keer zien en ik wil naar Ralph Breaks the Internet en ik wil Mary Poppins Returns zien en ook de nieuwe HTTYD omg guys zoveel leuke films


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    lmao waarom zijn alle karakters straight en cis


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Welkom bij: 'Ga ik dood of heb ik stress?' waarin we vandaag de pijn aan de linkerzijde van mijn borstkas behandelen.


    From these ashes, I will rise

    Niks zeggen wanneer ik extra uren maak om jullie te helpen, maar wel lopen miepen als ik een keer tien minuten later ben. Bekijk het dan ook lekker stelletje mierenneukers.


    26 - 02 - '16

    MadaIena schreef:
    Ik wil Fantastic Beasts nog een keer zien en ik wil naar Ralph Breaks the Internet en ik wil Mary Poppins Returns zien en ook de nieuwe HTTYD omg guys zoveel leuke films


    Ik wil de nieuwe HTTYD heel graag zien, kan niet wachten tot hij uit komt in de bioscoop.


    Physics is awesome

    hmmm oke om mezelf ervan te overtuigen dat ik niemands tekenstijl heb gestolen: ik heb de ogen van JaidenAnimations en later zelf aangepast, de neuzen en monden van Tamaytka, de neuzen wat aangepast, en de lichamen en stuff heb ik van mezelf

    het lijkt alsnog op Tamaytka's stijl sjhwkjhf


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik wil gewoon slapen D:


    The truth is out there.

    Broccoli soep <3 I mean it's more work than usual but it's so worth it.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Even de mail voor een deel opgeschoond. Als ik dit nu echt wekelijks ga doen, dan is het niet zoveel.


    Physics is awesome

    Wanneer je in het weekend alles van je opruimt, ordent en van je to do list doet — en het de dag erna meteen weer één bende is. ARGH.


    Damnit why is he so cute? Hij leeft veelste ver weg! :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    M'n boek is uit - wat moet ik nu met m'n leven?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    MadaIena schreef:
    Ik wil Fantastic Beasts nog een keer zien en ik wil naar Ralph Breaks the Internet en ik wil Mary Poppins Returns zien en ook de nieuwe HTTYD omg guys zoveel leuke films

    Same! En Mortal Engines en Aquaman en Bumblebee. Als je graag naar de film gaat kan ik je echt een moviepass aanraden, ik heb er zelf één en ik haal het er dubbel en dwars uit.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nym schreef:
    (...)
    Same! En Mortal Engines en Aquaman en Bumblebee. Als je graag naar de film gaat kan ik je echt een moviepass aanraden, ik heb er zelf één en ik haal het er dubbel en dwars uit.
    Nah, ik kom eigenlijk heel weinig in de bios. :') De laatste keer was volgens mij The Greatest Showman, haha. Het is meer dat er nu ineens zoveel leuke films bijna tegelijk uitkomen. ^^ Mortal Engines lijkt me trouwens ook enorm gaaf. De trailer van Aquaman zag er cool uit, maar ik heb nog nooit van die superheldenfilms gezien lol


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.