• Zit je iets dwars? Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen? Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je dag in, dag uit alleen maar Koreaanse mannen aan het Googlen bent? Ben je het er niet mee eens dat het eerste sneeuwvlokje binnenkort het land binnen migreert (of juist wel en kan je niet wachten om eindelijk van je wortels af te komen)? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf dan hier alles van je af.
    Sharing is caring!

    xoxo Taehyung and Chanyeol, two caring boys



    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je
    graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht-je-hart-topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2018 - 11:04 ]

    Munis schreef:
    Now, we are just strangers with some memories


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wat lopen er toch hysterische idioten rond in Nederland. Laat die kerel toch eens met rust.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.


    me looking @ my computer screen rn, i am so moody with this shit ton of homework


    A to the Z

    OH LOOK -- there's the amount of fucks I give. ZERO. I give zero fucks, now move yo ass.


    The truth is out there.

    AAAHHHH dit is echt verschrikkelijk irritant :'D Mijn L doet het in 75% van de gevallen niet, dus al mijn tekst staat vol rare typfouten omdat de L in een woord mist. Het gooit mijn hele typen door de war omdat ik soms wel drie keer nadrukkelijk op de toets moet drukken voordat hij een sjoege meegeeft. En ik typ juist zo ontzettend veel de laatste dagen aaahh help :W


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    aaawh, m'n neef en z'n vriendin zijn weer in verwachting (van een tweeling!)! M'n nicht is in januari uitgerekend voor haar 3de kindje alweer, dus dat gaat een drukke boel worden voor m'n tante!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Omygoood im so tired van al deze schoolwork en dan heb ik nog eens besloten om maar de helft van het huiswerk te doen en nog ben ik makkie tot 5u bezig. RIP.


    The truth is out there.

    Natuurlijk gooi ik koffie over al mn zooi heen waardoor ik nog steeds niet klaar ben met school stuff


    The truth is out there.

    Ooit begonnen aan Kerstmisliedjes playlist op Youtube, maar niet af gemaakt tot nu toe. Dus ik ben hem aan het aanvullen en sommige liedjes zijn pure nostalgie.


    Physics is awesome

    super chill, morgen pas om 10:30 beginnen ipv 8:30!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    I should probably try to fix my regrets instead of being so sour over them..


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Vannacht 4 uur slaap gehad en dan wil ik morgen om half 8 in de sportschool staan... Why am I doing this to myself?


    From these ashes, I will rise

    Vijf dagen regen voorgespeld, vier dagen 20 min naar technologiepark fietsen. Wat een feest. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Twee dagen achter elkaar tot sluit gewerkt
    Morgen school tot half6
    Still need to buy sinterklaas presents
    My back is killing me rn

    En dan heb je nog bezoekers die enkel bestaan om je leven zuur te maken
    Plz dont. Ik gaf je mijn vriendelijkheid- wat gaat er dan door je hoofd om een shitton aan troep in de zaal achter te laten en de wc's. Why are people like this

    Feinics schreef:
    Vannacht 4 uur slaap gehad en dan wil ik morgen om half 8 in de sportschool staan... Why am I doing this to myself?

    I survived


    From these ashes, I will rise