• V E I L      O F      D A R K N E S S


    4995. Het Azmar Koninkrijk is in de loop van de jaren drastisch verandert — de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. De opkomst van de Rueri is hierdoor begonnen, een organisatie die al een tijd in het geheim kracht aan het winnen is over het Koninkrijk.
          Hoewel er nog zeker plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers — na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer — de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de plekken in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Hoewel de Rueri met goede intentie is gestart, zitten er rotte appels in de organisatie die de boel verpesten. Daarbij, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommigen binnen hun eigen klasse niet.



    ROLLENTOPIC
    SPEELTOPIC
    INFORMATIE HOOFDSTUK

    [ bericht aangepast op 2 dec 2018 - 22:04 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dat is voor mij prima! (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Super! (:


    help

    Ja ! Prima ! (:

    Yes, prima!


    Stenenlikker

    Vaillé en Ravi zijn - naast hun geschiedenis - af en staan open voor relaties! I am ready for some drama and sensation, so please don't hold back. :Y)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik heb alleen King nog! En in dat geval: denk dat de één daar beter mee om kan gaan dan de ander, haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb Elide eventueel ook nog. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zal morgenochtend voor het speeltopic geopend wordt al Ethan zijn relaties even bij zijn rol zetten! Misschien is dat ook handig voor anderen om te zien/weten?

    Ik doe dat ook morgen!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ethan zijn relaties zijn toegevoegd aan zijn rol! Ik heb alle relaties wat kort neergezet zodat iedereen globaal een idee heeft (:

    Relaties Henry: (als iets niet oké is, hoor ik het graag ^^)

    Jasmine Al'Ghamdi

    Een paar jaar geleden arresteerde Henry Jasmine toen bleek dat zij degene was die onrust tegen de Rueri opstookte. In een poging te weten te komen wie en waar nog meer rebels gespuis was, liet hij haar volledig over aan de lieflijke zorg van cipier, die maar wat graag met scherpe voorwerpen speelt. Helaas wist ze te ontsnappen voordat ze enige informatie loste. Tot ongeveer een week geleden, was het voor Henry vrijwel onmogelijk enig spoor van de zandelf te traceren. Hij heeft vaker de neiging Jasmine te vervloeken dan God als er wat foutloopt binnen Rueri-operaties.


    Diamanda Cristall Emethyst Price
    X

    Ethan Sadler
    Ethan Sadler is voor Henry vooral een naam op papier, gezien het vele papierwerk dat met wapenhandel gepaard gaat en administratie helaas ook één van zijn taken is. De weinige keren dat Henry Ethan heeft ontmoet, hebben geen al te groots beeld van de man gecreëerd. Zoals zovelen, is Ethan één van de vele mensen die Henry niet vertrouwt. Daarbovenop ergert hij zich stiekem ook aan de interesse die Ethan lijkt te tonen in Vaillé en jeuken zijn handen vaker dan eens om de man een blauw oog te slaan. Dit toont hij echter niet - Henry is geen man die zijn jaloezie (als je het dat al kunt noemen) toont. Op het vlak van 'competitie' is hij erg onverschillig.


    Elide Oryn
    Zo'n acht jaar geleden, op een dorpsfeest waar teveel bier aan minderjarigen werd geserveerd, leerde Henry Elide kennen. Hij was een negentienjarige, nog wat hormonale puber die teveel alcohol in zijn systeem had en veel te gelukkig voor zijn doen was. Het kan zijn dat hij haar iets teveel van zijn verleden verteld heeft, maar het enige dat hij zich nog van het hele voorval herinnert, is dat hij 's ochtends wakker werd met een beeldschone, naakte vrouw naast hem.


    Gareth Wright
    Bruh ik heb echt geen idee meer wat we daarvoor besproken hadden oeps.

    Valin Alderana
    X

    Ravi Samir N'avale
    Ravi mag Henry niet en dat gevoel is wederzijds.


    Vaillé Délice N'avale
    Zo'n drie jaar geleden viel Henry de herberg binnen om een rebellenleider op te pakken en brak daarbij een dronkaards neus en een paar glazen. Het was geen elegante eerste kennismaking, maar een paar weken later redde Henry Vaillés leven toen ze bijna in de rivier verdronk. Hoewel Ravi hem permanent verbannen had uit de herberg, spendeerde Henry er de komende weken om zijn papierwerk in orde te brengen en een oogje in het zeil te houden. Het zusje van de herbergier leek een vreemde interesse in hem te tonen die Henry in het begin wat ongemakkelijk deed voelen. Toen ze er echter op een koude winteravond op stond een oververmoeide Henry naar zijn voordeur te begeleiden, bloeide er iets moois. Twee jaar later zijn de twee nog steeds een koppel waar vaak op gefronst wordt - maar de geruchten dat Henry haar mishandelt zijn leugens en Vaillé is zowat de enige persoon op de hele aardbol die Henry's vertrouwen geniet. Tot voor kort.


    help

    Oké, ik heb toch even een discord aangemaakt, want dat lijkt me handiger als zowel gezelliger. Ik ben meestal wel online dus als je er zin in hebt: je bent welkom!

    CLICK DISCORD VoD


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    SPEELTOPIC


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hoe laat is het in de RPG en welk weer is het?


    help

    Fullmetal schreef:
    Hoe laat is het in de RPG en welk weer is het?

    Dat staat er al in. :Y)
    Het is, voor het gemak, al wel tegen deze tijd van het jaar.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2018 - 17:32 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.