• V E I L      O F      D A R K N E S S


    4995. Het Azmar Koninkrijk is in de loop van de jaren drastisch verandert — de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. De opkomst van de Rueri is hierdoor begonnen, een organisatie die al een tijd in het geheim kracht aan het winnen is over het Koninkrijk.
          Hoewel er nog zeker plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers — na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer — de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de plekken in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Hoewel de Rueri met goede intentie is gestart, zitten er rotte appels in de organisatie die de boel verpesten. Daarbij, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommigen binnen hun eigen klasse niet.



    ROLLENTOPIC
    SPEELTOPIC
    INFORMATIE HOOFDSTUK

    [ bericht aangepast op 2 dec 2018 - 22:04 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Henry is af, as promised. (: Iemand die enige relatie wilt met hem?


    help

    Fullmetal schreef:
    Henry is af, as promised. (: Iemand die enige relatie wilt met hem?

    Sowieso Jasmine en King. Jasmine omdat, well, you know why. En King omdat hij commandant is en Henry baas van hem is, lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Sowieso Jasmine en King. Jasmine omdat, well, you know why. En King omdat hij commandant is en Henry baas van hem is, lol.


    Al enige ideetjes daarvoor? In de vorige rp was Henry degene die Jas opgepakt had, als ik me niet vergis. Wil je daarop verder of liever iets nieuws? 😊


    help

    Ik zal er straks eens over beginnen in GB.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb Elide eventueel ook al openstaan voor relaties. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    Ik heb Elide eventueel ook al openstaan voor relaties. (:


    Als je ideetjes hebt voor Elide/Henry hoor ik die ook graag ^^ Im rly bad at this


    help

    Fullmetal schreef:
    (...)

    Als je ideetjes hebt voor Elide/Henry hoor ik die ook graag ^^ Im rly bad at this


    Ik zal straks eens kijken wat ik eventueel verzonnen krijg. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb Ethan ook open staan voor relaties! (:

    Joy_19x schreef:
    Ik heb Ethan ook open staan voor relaties! (:

    Met King heb ik wel een ideetje! Verstuur het morgen!

    Hephaistion schreef:
    (...)
    Jaaaaaaaa.
    Mijn hart is nog steeds gebroken vanwege zijn dood though.....

    Neeeeee. Stil daarover :<, ik tel dat gewoon niet mee! Het is niet meer dan een error in de serie.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @hephaiston ZO VER ZAT IK NOG NIET AFVDRHVC


    help

    Fullmetal schreef:
    @hephaiston ZO VER ZAT IK NOG NIET AFVDRHVC


    Sorry :C Maar het stond in een spoiler! :c

    Ja, ik ben het met je eens :C

    [ bericht aangepast op 26 nov 2018 - 23:54 ]


    Stenenlikker

    Ik ga er vanavond voor zitten! M'n Aussie adventure is soms nogal chaotisch en druk, hah.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    @Morticia Oeh ben benieuwd (:

    [ bericht aangepast op 27 nov 2018 - 0:10 ]

    @Armadillo Ik heb wat grove ideeën over relaties tussen onze personages. Dit is eigenlijk alleen nog gebaseerd op het feit dat ik weet dat je personages de herberg in Aelley bezitten haha. Dus ik stuur je een berichtje over eventuele relatie voorstellen als jij je personages af hebt, dan kunnen we maybe wat meer ermee! ^^

    [ bericht aangepast op 27 nov 2018 - 0:12 ]

    Joy_19x schreef:
    @Morticia Oeh ben benieuwd (:
    @Armadillo Ik heb voor allebei jou personages ideeën voor eventuele relaties met Henry! Ik stuur je morgen daar even een berichtje over ^^


    But, but, ik heb mijn personages nog niet online gezet?

    EDIT: Ik snap 'em, haha.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2018 - 0:28 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'