• V E I L      O F      D A R K N E S S


    4995. Het Azmar Koninkrijk is in de loop van de jaren drastisch verandert — de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. De opkomst van de Rueri is hierdoor begonnen, een organisatie die al een tijd in het geheim kracht aan het winnen is over het Koninkrijk.
          Hoewel er nog zeker plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers — na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer — de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de plekken in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Hoewel de Rueri met goede intentie is gestart, zitten er rotte appels in de organisatie die de boel verpesten. Daarbij, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommigen binnen hun eigen klasse niet.



    ROLLENTOPIC
    SPEELTOPIC
    INFORMATIE HOOFDSTUK

    [ bericht aangepast op 2 dec 2018 - 22:04 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Als het goed is begin ik morgen trouwens aan mijn rol, want ik hoop vanavond mijn FOTY af te schrijven ^^


    Stenenlikker

    @ Fullmetal — Door jou (en Henry) heb ik nu zin om SPN te kijken, lol. Gewoon dat hoofd van hem, dat doet het 'm. :'D
    @ Joy_19x — Het is altijd, bij mij, een opluchting om eindelijk bij het finetunen aan te komen, ha. Dat betekent dat je het "zware werk" grotendeels al hebt gehad.
    @ Hephaistion — Ik ben benieuwd naar je rol! Doe vooral nog rustig aan, though. FOTY komt voor, hehe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:

    @ Joy_19x — Het is altijd, bij mij, een opluchting om eindelijk bij het finetunen aan te komen, ha. Dat betekent dat je het "zware werk" grotendeels al hebt gehad.


    Ja same, het duurde uiteindelijk ook nog zo lang om een goede faceclaim te vinden voor m'n personage. Denk dat ik daar zelfs nog het langst mee bezig ben geweest hahaha !

    Morticia schreef:
    @ Fullmetal — Door jou (en Henry) heb ik nu zin om SPN te kijken, lol. Gewoon dat hoofd van hem, dat doet


    Same tho. Het was best moeilijk om foto's van een jonge, broody Dean te vinden lol.


    help

    Mt


    The best way to destroy an enemy is to make him your friend

    Ik zit me heel erg af te vragen of ik mijn woudelf teruggetrokken en zachtaardig ga maken, of dat hij juist vrij agressief is en hij dus ook zo'n armband is opgedrongen. Twijfels twijfels.


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    Ik zit me heel erg af te vragen of ik mijn woudelf teruggetrokken en zachtaardig ga maken, of dat hij juist vrij agressief is en hij dus ook zo'n armband is opgedrongen. Twijfels twijfels.

    Haha, misschien een combinatie? Dat hij van zichzelf wel teruggetrokken / zachtaardig is, maar in de buurt van de Rueri en hun aanhangers juist vrij agressief is? But the struggle is real, yeah.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Haha, misschien een combinatie? Dat hij van zichzelf wel teruggetrokken / zachtaardig is, maar in de buurt van de Rueri en hun aanhangers juist vrij agressief is? But the struggle is real, yeah.


    Oooh, dat is ook een goed idee, hehehe.


    Stenenlikker

    @Morticia Ik heb trouwens bij mijn rol nog een extra foto van de stad van Aelley geplaatst, let me know als je deze niet goed erbij vind passen!

    Joy_19x schreef:
    @Morticia Ik heb trouwens bij mijn rol nog een extra foto van de stad van Aelley geplaatst, let me know als je deze niet goed erbij vind passen!

    Nee, hoor! Helemaal prima! Nog een foto voor in m'n collectie, hehehe. Keep 'em coming.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mensen, ik zal morgen op berichten e.d. reageren en de rollen die er staan doorlezen (en mogelijk erbij zetten)! Denken degenen die amper/niets hebben staan aan hun rol(len)? (Over)morgen zal ik voor de zekerheid berichten rondsturen, want ik zou graag medio as. week willen beginnen! Op z'n laatst in het weekend. Dit omreden dat ik het niet te lang wil laten duren, omdat ik bang ben dat het speeltopic anders niet geopend wordt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Quick question; do guns exist?

    Edit; Normaal is Henry morgen af.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2018 - 22:07 ]


    help

    Ik hoop mijn rol dinsdag af te krijgen, maar komende week is erg druk voor mij, dus het kan zijn dat ie wat later komt.


    Stenenlikker

    Fullmetal schreef:
    Quick question; do guns exist?

    Edit; Normaal is Henry morgen af.

    Yes, they do.

    @ everyone: Het is oké als je er as. week nog de tijd voor neemt, maar aub niet al te lang, oké?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben Elide in kleine etappes steeds bij aan het werken, als dat in het tempo van nu door blijft gaan dan gok ik dat ze uiterlijk woensdag zeker af zal zijn.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'