• V E I L      O F      D A R K N E S S


    4995. Het Azmar Koninkrijk is in de loop van de jaren drastisch verandert — de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. De opkomst van de Rueri is hierdoor begonnen, een organisatie die al een tijd in het geheim kracht aan het winnen is over het Koninkrijk.
          Hoewel er nog zeker plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers — na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer — de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de plekken in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Hoewel de Rueri met goede intentie is gestart, zitten er rotte appels in de organisatie die de boel verpesten. Daarbij, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommigen binnen hun eigen klasse niet.



    ROLLENTOPIC
    SPEELTOPIC
    INFORMATIE HOOFDSTUK

    [ bericht aangepast op 2 dec 2018 - 22:04 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    King en Jasmine zijn as good as done. Iemand die het ziet zitten een relatie met ze te willen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Was er nog iemand buiten Jasmine, King, Vaillé & Ravi die nog wat had met Henry? Want ik wil die beginnen opschrijven haha


    help

    Ik heb Elide nog altijd, voor wie wil. (:
    wat me doet herinneren dat ik nog naar Henry zou kijken :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Valin is af!
    En ook voor hem ben ik op zoek naar relaties. Hij heeft sowieso betrekkingen met de rebellen, maar ik vroeg me ook af of één van de Rueri personages medeverantwoordelijk wilt zijn voor zijn marteling.


    Stenenlikker

    De personages die ik heb goedgekeurd, staan in het begintopic. Over de relaties, dit is wat ik voor beide (mogelijk) zoek, het is eerder om een idee te geven en vanaf daar verder te gaan. Dit telt voor iedereen die een verbintenis wilt, en waarvan hun rol al klaar is!

    KING
    doesn't believe in best friends, but this is as close as it gets NPC
    allies
    exes who are now friends
    protective older friend
    partners in crime
    one night stand

    JASMINE
    wrote (secret) letters to while in jail
    allies
    exes who are now friends
    protective older friend
    the friends who are always fighting/bring out the worst in each other
    half siblings who aren't aware they share a parent


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ^ oo dat is slim, morgen maak ik ook zo'n lijstje hehe


    help

    Anderen mogen dat van mij ook gebruiken, bedenk ik me net, met de meesten heb ik volgens mij al een verbintenis haha. Begin zo aan de relaties uitwerken en berichtjes rondsturen of het oké is. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    OKEE

    Wat ik nog zou willen voor Henry:

    - Iemand die ooit iets voor hem betekende, maar die hij keihard heeft laten vallen.
    - Iemand die hem haat (want daar zijn er nog niet genoeg van lol)
    - Iemand die hij getraind heeft (en al dan niet naar hem op kijkt)
    - Een of andere hookup van jaren geleden
    - Iemand die iets over zijn moeder weet maar dat niet met hem deelt
    - A childhood friend


    help

    Diamanda staat ook open voor relaties! ( en is klaar ) Ik heb hier wel nog een klein vraagje over, moeten we al de relaties met andere personages ook bij ons personage zetten in het rollentopic? Of moeten we dat gewoon ergens opschrijven?


    The best way to destroy an enemy is to make him your friend

    Hoe zit technologie, hygiëne en al die dingen trouwens? Is er stromend water?


    help

    Ok, I am so freaking tired. Hoop morgen Ravi af te kunnen maken en eventueel Val. Goodnight, peeps.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik reageer zo op de vragen. Op mobiel is dat niet fijn beantwoorden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Canagan -> Melpomene (hoofdletter i).


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    @ Ayala — Je moet het niet. De meesten zetten het wel gewoon bij hun rol voor overzicht. Zo werkt dat voor mij ook het handigste, gezien ik dan gemakkelijk terug kan kijken. Als je bepaalde relaties hebt, wil je namelijk niet midden in een gesprek of RPG denken: hoe zat dat ook alweer?
    @ Fullmetal — Er is stromend water, ja, dus een douche e.d. nemen kan gewoon, al is het dan wel niet in zo'n moderne stijl als nu. Verder kan je je ook gewoon wassen in een meertje, etc., er is zelfs een badhuis in Aelley. Qua technologie, nope, dat is er niet — zoals tv, computer, e.d. Koken wordt ook nog ouderwets met vuurtje gedaan, dus er is geen gas o.i.d.
    @ Armadillo — Flink tijdverschil, Saartje! Hoop dat je goed hebt kunnen uitrusten, en leuke rol!
    @ Melpomene — Aangepast!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik open zaterdag het speeltopic. Is dat oké voor iedereen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.