• V E I L      O F      D A R K N E S S


    4995. Het Azmar Koninkrijk is in de loop van de jaren drastisch verandert — de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. De opkomst van de Rueri is hierdoor begonnen, een organisatie die al een tijd in het geheim kracht aan het winnen is over het Koninkrijk.
          Hoewel er nog zeker plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers — na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer — de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de plekken in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Hoewel de Rueri met goede intentie is gestart, zitten er rotte appels in de organisatie die de boel verpesten. Daarbij, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommigen binnen hun eigen klasse niet.



    ROLLENTOPIC
    SPEELTOPIC
    INFORMATIE HOOFDSTUK

    [ bericht aangepast op 2 dec 2018 - 22:04 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh wauw compleet over gelezen haha.


    help

    Diamanda heeft nog niet echt een relatie met de andere personages ( ik zeg dit niet om iemand een schuldgevoel te geven of om de beach -als je begrijpt wat ik bedoel?- uit te hangen, ik zeg het gewoon maar dus voel je vooral niet aangesproken!) als er iemand nog ideeën heeft mag je dat gerust zeggen! Of als je een relatie wilt met Diamanda maar je geen idee hebt wat voor relatie mag dat natuurlijk ook!

    Veel liefs!


    The best way to destroy an enemy is to make him your friend

    Ayala >> Adelia


    The best way to destroy an enemy is to make him your friend

    ^ Mijn personages staan altijd open voor relaties, maar het is wel zo dat users er grotendeels zelf op uitgaan naar iemand om dat te fixen. Ik weet zeker dat als je berichten rondstuurt, mensen het graag willen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yo mensen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ga het weekend proberen met Elide te posten. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik post of morgen, of vrijdag. Hoe gaat het met de anderen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Blijft dit nog levend?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben er nog steeds en wil graag blijven verder doen 😊


    help

    Ik heb weer gepost!

    Ik doe ook nog altijd mee! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yes yes, I'm still in ^^ Alleen is het voor nu wachten op de post van mn tegenspeler.

    Al loopt dat nu ten einde, dus ben ik weer op zoek naar iemand voor Valin. Iemand?


    Stenenlikker

    Ik had het in eerste instantie over het praattopic, haha. Maar fijn dat mensen er nog wel zin in hebben!

    @ Belle: Zou Jasmine / King graag naar Valin sturen, alleen beide zijn nog bezet. En over dat gesproken. . .
    @ Joy: Ik schrijf Jasmine asap. Deze week komt alleen nog lastig uit, want ik ben pas zo/ma weer thuis.

    EN:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Is prima! Ik wacht geduldig af (:

    Fullmetal schreef:
    Ik ben er nog steeds en wil graag blijven verder doen 😊


    Ur waiting on me, I know! Ik ben 6 jan terug van weggeweest (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'