• Nee, oké, de titel is een beetje cheesy/sugary/helemaal zoet. Maar ga met mij op date en vertel me alles wat ik moet weten! Ik ben echt MIA geweest de laatste maanden (of is het al jaren?) En ik ben super enthousiast om alle ins en outs, old nieuws new nieuws (en fake nieuws) te horen! Breng me op de hoogte van dat ene verhaal dat is afgerond, die ene toffe rpg, dat verhaal dat je echt móet lezen, dat ene gedicht dat iedereen op Q mooi vond, die ene wedstrijd waar zoveel mensen de winnaar waren enzovoort! Maar vertel me ook over jullie! Gaat het goed? Heb je het naar je zin? Ben je blij met de feestdagen op komst?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Nou, er was een hele excited gif maar hij werkt niet (huil)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Wat een leuk topic!!!
    Helaas is er niet heel veel te melden, maar ik vind het wel heel erg fijn om je weer terug te zien hier op Q!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik ben al heerlijk in de blijheid-sfeer aan het komen. Meestal heb ik niks met kerst, maar nu wordt ik wel een steeds blijer mens.
    En nu zit ik lekker wiskunde te leren. Erg spannend.
    En met de rest hier? ^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    @lucifer, wat lief! Ik vind je profielfoto en naam echt top!
    @aarsvogel, wat leuk! Zo een leuke tijd dit. Wij hebben al een Kerstboom! Succes met leren nog (:

    Ik mis eerlijk gezegd wel de rode kerst-achtergrond die er vroeger altijd was (H) dan maar kerstplaatjes zoeken!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ons schreef:
    @lucifer, wat lief! Ik vind je profielfoto en naam echt top!
    @aarsvogel, wat leuk! Zo een leuke tijd dit. Wij hebben al een Kerstboom! Succes met leren nog (:

    Ik mis eerlijk gezegd wel de rode kerst-achtergrond die er vroeger altijd was (H) dan maar kerstplaatjes zoeken!!


    Die komt denk ik (hoop ik) nog, net als de sneeuwballen.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Oeh ik hoop het!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.