• Wat vroeg jouw thee jou vandaag?



    Omdat het steeds kouder wordt, zal iedereen wel weer aan de thee gaan en zullen degene met Pickwick thee weer dagelijks bekogeld worden met filosofische vragen die je laten reflecteren op je eigen leven.
    Kom je er niet uit? Gooi ze dan lekker in dit topic en laat ze beantwoorden door een ander. Er is maar één regel...
    Beantwoord eerst de vraag boven je, voordat je een nieuwe plaatst!


    Is Pickwick nou niet jouw ding, dan is er natuurlijk ook de mogelijkheid om zelf een vraag te verzinnen!





    I'll start: "Wat is het eerste dat je doet zodra je opstaat?"


    From these ashes, I will rise

    Zelf ben ik overgestapt op Zonnatura-thee, dus ik heb geen leuke theevragen, maar beantwoorden is altijd leuk! En ik ben ook best in staat om een vraag uit mijn duim te zuigen. Heel leuk topic trouwens!

    "Wat is het eerste dat je doet zodra je opstaat?"
    Heel flauw: Mijn bril opzetten, anders zie ik geen reet. Ofwel, eerst het licht, daarna mijn bril. En daarna gordijntjes open, bed opmaken en ontbijtje erin gieten hehe.

    "Met welk geluid word jij het liefst wakker en met welk geluid word je momenteel elke ochtend wakker?"

    [ bericht aangepast op 10 dec 2018 - 21:20 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik zou het liefst wakker worden met geen geluid- namelijk uit mezelf omdat ik lekker uitgerust ben :') Dan is opstaan ook gelijk heel veel makkelijker, haha. Maar momenteel word ik helaas wakker met het gemerp van het alarm van mijn Iphone :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik hoef niet zoveel wekkers te zetten op het moment dus dat scheelt :'D
    Ik houd van het geluid van de regen om wakker mee te worden. Als ik weet dat ik het huis niet uit moet doen, anders baal ik omdat het regent :'D

    Ik had chocomelk dus geen filosofische vragen net helaas :') al hebben we altijd een discussie over een van de vragen, dus die kan ik zonder theezakje ook wel hier neerzetten:
    Met wie zou je wel een kopje thee willen drinken? (En waarom?)

    [ bericht aangepast op 10 dec 2018 - 22:50 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    MT

    Ik spaar die pickwickvragen, dus vanaf nu ga ik ze hier droppen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    ^ same!

    Ik had vanavond: Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven en aan wie?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik zit currently aan een grote kop thee, dus ik vond het wel tijd voor dit topic weer haha

    Ik heb voor het laatst een brief geschreven aan een vriendin van me, denk ik? Het was eigenlijk een kaart voor haar verjaardag, maar de laatste brief was naar een andere vriendin om het een en ander af te sluiten.

    Wat is heef mooiste cadeau dat jij ooi hebt ontvangen?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Het mooiste cadeau dat ik ooit heb ontvangen is het armbandje van bloedkoraal dat ik kreeg van mijn moeder voor mijn eenentwintigste verjaardag. Zij had het zelf gekregen van haar oma op haar eenentwintigste verjaardag en diezelfde oma (omi voor mij) was de november daarvoor overleden. De bloedkoraal was overigens een familie erfstuk, wat het armbandje voor mij nog specialer maakt.

    Wat wilde je als kind later worden?


    From these ashes, I will rise

    Als kind wilde ik altijd brandweervrouw worden, dit heb ik dan ook jaren op de basisschool geroepen. Waarom ik daar niet mee door ben gegaan, weet ik eigenlijk niet.

    Als je door de tijd kon reizen, naar welke tijd zou je dan willen gaan?


    Life is a beautiful struggle

    Ik vind Pickwick echt vies tegenwoordig, dus ik ben overgestapt op Lipton, maar die hebben niet van die vragen. Ik zal er zelf eentje bedenken. ^^

    Ik zou reizen naar de tijd waarin politieke leiders eens hun verstand gebruikten en dachten aan hun volk in plaats van alleen aan zichzelf.

    Als je regeringsleider was van Nederland, wat zou je als eerste doen?

    De bestuursvorm aanpassen... haha en dan alle mensen die er nu een potje van maken uit de politiek verbannen.

    Van de tea topics: wat is je eerste/vroegste herinnering?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    GEEN IDEE wat mijn eerste herinnering was. Sommige mensen weten dat heel duidelijk, maar ik echt absoluut niet. Echt geen idee.

    Ik heb nu: waar heb je vandaag om gelachen?

    Deze vraag is zo leuk als je het je kan herinneren en er vervolgens nog een keer stuk om kan gaan.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Nou... Heel veel dingen, haha.
    Ik ben vandaag met mijn vriendin naar Duitsland gereden, en we hebben toen keihard de muziek aangezet en op een belachelijke manier meegezongen. Dat was hilarisch. Daarnaast ging ik iedere keer stuk om wanneer mijn vriendin "Jezus" op z'n Spaans uitspreekt. :')

    Met wie zou jij graag een beschuitje willen eten?

    De vraag is eerder; met wie niet?! Maar laat ik maar even true blijven naar mijn profiel en Taehyung zeggen. :'D

    Alle stroom valt uit in de stad tijdens kerst. Met wie spendeer je die tijd en hoe zorg je ervoor dat het gezellig en knus is?

    Met het gezin dus m'n ouders en broer. Ik zou kaarsjes pakken en spelletjes. Wij hebben heel veel bordspellen namelijk. Gezien wij een gasfornuis hebben kan koken gewoon door gaan XD


    Wie van je vrienden ken je het langste, hoe lang is dit en waar ken je elkaar van?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ken Leonie het langste, die ken ik via Quizlet en die kende ik al voor het Kletscafe. (En het Kletscafe bestaat al langer niet meer dan dat sommige mensen een account op Quizlet hebben hahaha).

    Aan welke jeugdherinnering heb je recentelijk gedacht?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.