• Wat vroeg jouw thee jou vandaag?



    Omdat het steeds kouder wordt, zal iedereen wel weer aan de thee gaan en zullen degene met Pickwick thee weer dagelijks bekogeld worden met filosofische vragen die je laten reflecteren op je eigen leven.
    Kom je er niet uit? Gooi ze dan lekker in dit topic en laat ze beantwoorden door een ander. Er is maar één regel...
    Beantwoord eerst de vraag boven je, voordat je een nieuwe plaatst!


    Is Pickwick nou niet jouw ding, dan is er natuurlijk ook de mogelijkheid om zelf een vraag te verzinnen!





    I'll start: "Wat is het eerste dat je doet zodra je opstaat?"


    From these ashes, I will rise

    Als kind wilde ik altijd vliegen, maar ik ben bang dat dat niet zo handig is met mijn hoogtevrees :') Is het een superkracht om te kunnen eten wat je wil en niet aan te komen?
    Nee, grapje, ik denk dat ik uiteindelijk het liefst een gigantisch goed geheugen zou willen hebben en elk klein detail kan onthouden. Lekker saai wel :')

    Wat is het meest romantische dat je hebt meegemaakt?


    From these ashes, I will rise

    Probably de keer dat ik twee dagen "perongeluk" de trein had gemist. First time in my life I really didn't want to leave.

    Als je opnieuw zou kunnen beginnen, wat zou je dan anders doen ?

    [ bericht aangepast op 14 dec 2018 - 13:19 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Me veel vroeger geen zier aantrekken van wat andere mensen denken. Klinkt misschien cliché, maar het is zo waar. Wish i could've told 14,15 and 16 year old me that. Atleast 17 year old me was woke lmao

    Wat is het meest hilarische dat je ooit meegemaakt hebt?


    A to the Z

    Toen ik klein was, was ik een keer met mijn zus en ouders in de stad. We gingen een dierenwinkel binnen, waar ze zo'n grote kaketoe hebben die los vliegt. Dus wij liepen rustig door die winkel en toen ging die vogel ineens aan de broekspijp van mijn vader hangen en liet niet meer los. Mijn vader liep door met dat beest dus zegmaar als een soort van blok aan het been over de grond slepend, en dat beeld vergeet ik nooit meer. Mijn zus en ik hebben echt heeel hard gelachen en iedere keer dat er iemand 'kaketoe' zegt, gaan we nog steeds stuk. Dit is echt sowieso meer dan tien jaar geleden.

    Welk voorwerp uit je huis zou je meenemen bij een brand?


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ervan uitgaande dat alle mensen/dieren het huis uit zijn: de externe harde schijf waar alle foto's op staan. Materialen zijn wel te vervangen, maar foto's/herinneringen zijn waardevol.

    Edit: daar ging even iets mis met verzenden. Dus hier de vraag:
    Hoe ziet jouw verre toekomst eruit?

    [ bericht aangepast op 15 dec 2018 - 13:39 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ga voor een baan in de wetenschapsjournalistiek, met een beetje geluk bij de New Scientist.

    Waar krijg je het meest energie van?

    Aratinga schreef:
    Ik ga voor een baan in de wetenschapsjournalistiek, met een beetje geluk bij de New Scientist.

    Waar krijg je het meest energie van?


    Vrienden tbh en anders een goed lied.

    Wat wil jij op dit moment het allerliefste doen?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Knuffelen met mijn vriend c:

    Mijn ontspanningsthee heeft ook weer een vraag, maar ik denk dat hij al eens in dit topic is gesteld. Doesn't matter tho, kan nu iemand anders hem beantwoorden ;D
    Met wie zou jij graag een beschuitje willen eten?


    From these ashes, I will rise

    Obama lijkt me wel een heel interessant persoon om eens mee te praten (en dan maar een beschuitje te eten al houd ik niet van beschuit :'D). Ik denk dat hij best wel interessante dingen te vertellen heeft

    De vraag die vanochtend bij mijn thee zat: wat is je mooiste jeugdherinnering?

    [ bericht aangepast op 16 dec 2018 - 9:14 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik kan er gewoonweg niet 1 kiezen D:
    Ik denk met heel veel plezier terug aan mijn logeerpartijen bij mijn opa's en oma's, maar ik kan me ook nog een geweldige moederdag herinneren waarop we een heel ontbijt in elkaar hadden geflanst.


    Welk nummer zou je zingen tijdens een karaoke avond?

    [ bericht aangepast op 18 dec 2018 - 20:56 ]


    From these ashes, I will rise

    Cat's in the cradle - Ugly Kid Joe



    Wat is de laatste thee smaak die je dronk?



    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Rooibos mango- Peach,

    vandaag weer twee pakjes van bijgekocht.

    Wat is de laatste droom die je gehad hebt en dus kunt herinneren?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik droomde vannacht dat ik Benedict Cumberbatch' haar aan het vlechten was. Het was fabulous.


    Als je voor één dag iemand anders mocht zijn, wie zou je dan willen zijn?


    From these ashes, I will rise

    Blijkbaar is dit een moeilijke vraag, dus ik beantwoord hem zelf wel (cat):
    Als ik voor één dag iemand anders mocht zijn, zou ik iemand willen zijn aan de andere kant van de wereld. Om een dag mee te maken hoe het is in een andere cultuur, in een leven dat heel anders is als het jouwe. Om te zien hoe de wereld is door de ogen van iemand die heel anders is dan dat jij bent. Het hoeft niet luxe te zijn, het hoeft niet groots te zijn, het wordt al speciaal genoeg als het iemand is die heel anders leeft dan ik doe.

    Voor een wat makkelijkere vraag: Welke kleur Wicky dronk jij vroeger het liefste?


    From these ashes, I will rise