• Wat vroeg jouw thee jou vandaag?



    Omdat het steeds kouder wordt, zal iedereen wel weer aan de thee gaan en zullen degene met Pickwick thee weer dagelijks bekogeld worden met filosofische vragen die je laten reflecteren op je eigen leven.
    Kom je er niet uit? Gooi ze dan lekker in dit topic en laat ze beantwoorden door een ander. Er is maar één regel...
    Beantwoord eerst de vraag boven je, voordat je een nieuwe plaatst!


    Is Pickwick nou niet jouw ding, dan is er natuurlijk ook de mogelijkheid om zelf een vraag te verzinnen!





    I'll start: "Wat is het eerste dat je doet zodra je opstaat?"


    From these ashes, I will rise

    Toevallig dacht ik gisteren nog aan hoe we vroeger bij papa tijdens feestdagen of in de weekenden de playstation 2 beneden zette, en daarna keihard vals zingend Singstar doen samen met mijn stiefzusjes. Ik kan zo intens genieten als ik daar weer aan terug denk.

    Geloof jij in toeval?


    Life is a beautiful struggle

    Iedereen zit lekker thee te leuten c:

    Ik geloof wel dat de band die je met veel mensen opbouwt per toeval is. Bij het ontwikkelen van relaties met anderen zijn niet alleen de personen belangrijk, maar ook de tijd. Het zal dan in mijn ogen ook toeval zijn of je iemand zal ontmoeten en hoe jullie relatie tot mekaar zal zijn.

    Waar kijk je voor volgende week het meest naar uit?


    From these ashes, I will rise

    Kerstkamp, wij gaan met de hele vereniging op kamp bij een ander gebouw. Hebben een eigen programma maar eten samen en hebben een bonte avond. Lekker een weekend in m'n foute kersttrui lopen

    Wat heb je altijd in je koelkast liggen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eigenlijk altijd wel bacon, pesto, mozzarella en cheddar kaas :')

    Hoe belangrijk is Social Media voor je?


    Life is a beautiful struggle

    Social Media is niet belangrijk voor me. Ik gebruik het eigenlijk vooral voor praktische doeleinden. Evenementen, netwerken etc. En dat filmpje of die ene meme kan ik wel missen.


    Wat is het laatste waar je om gehuild hebt?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Als ik het me goed herinner -want ik heb een geheugen om van te huilen (wbw) - om een mooie film. Dat vind ik ook echt heerlijk, lekker zitten snotteren op de bank en lekkere dingen eten :Y)

    Naast wie zou jij het liefst wonen?

    [ bericht aangepast op 12 dec 2018 - 14:56 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik zou het liefst naast twee van mijn beste vriendinnen willen wonen, maar mijn huisgenoten (voor mij basically buren) zou ik echt voor niets in willen ruilen tbh (althans, 5 van de 6). Zij/wij staan letterlijk altijd voor mekaar klaar. Dat is ook daadwerkelijk op de proef gesteld toen een meid haar vinger in een draaiende staafmixer wist te krijgen. Sindsdien weet ik 100% zeker dat zij een vangnet voor mij zullen zijn, wat er ook gebeurt.

    Nippend aan mijn groene thee met citroen heb ik ook een nieuwe:
    Van welke kleine dingen geniet jij het meest?


    From these ashes, I will rise

    Van leuke dingen met mijn vrienden doen/voor mijn vrienden doen. Dat vind ik echt heel leuk. Dan zeg ik ook 'ik vind je lief' en dat soort dingen, want dan voelt mijn borstkas vol met geluk en liefde.

    Zou je liever nooit meer series willen kijken of nooit meer snacks mogen eten?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    G’bye snackies. Waarschijnlijk maar goed ook.

    Wat is het laatste dat je doet voordat je in slaap valt/gaat slapen?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Deze vraag beantwoorden :')
    Meestal scroll ik nog even door q en insta heen en check de laatste appjes voor ik ga slapen.

    Met wie zou je wel een dagje willen ruilen? (En waarom?)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik zou wel graag een dagje willen ruilen met Taylor Hawkins. (De drummer van de Foo Fighters) en zo erachter komen hoe het is om in het echt bevriend te zijn met Dave Grohl.


    Wanneer zet jij je kerstboom het liefst op? Na of voor Sinterklaas?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Na sinterklaas. Omdat ik vind dat de oude man eerst weer terug naar Spanje moet zijn voordat de kerstboom in huis komt. Denk dat ik dat heb omdat deze tijd van het jaar altijd al zo ontzettend druk is, en ik het overzicht graag behoud en voor mn gevoel doe ik dat door de kerstboom na sinterklaas op te zetten :’) probably doesn’t make sense at all

    Wat is het meest nutteloze advies dat je ooit hebt gekregen?


    Life is a beautiful struggle

    Dingen als niet over schrikdraad plassen, geen gele sneeuw eten, en stoppen met blowen (als je iemand om tip vroeg "ja stoppen met blowen").
    Op zich allemaal wel dingen die je inderdaad beter kan doen, maar het advies zelf is gewoon nutteloos om te geven xD


    Wat is de laatste keer dat je gewoon niet kon stoppen met lachen, en waarom?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Met een klasgenoot omdat we altijd in een deuk liggen om de prof en we daar inside jokes over hebben. Ja :’)
    Also elke dag lach ik me wel rot met een of andere kpopmeme woops, i blame certain people here 👀

    Als je derest van je leven maar een soort koekje bij je thee zou mogen eten, welk kies je dan?


    A to the Z

    Zaans huisje, en dan die met witte chocolade. Al mag de melkvariant ook wel voor de afwisseling maar dat mag van de vraag niet :'D vooral wit, want die zijn echt overheerlijk.

    Als je een superkracht zou krijgen, welke zou dat dan zijn?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.