• Ik heb een idee voor een RPG, maar omdat ik er geen onnodige aandacht aan wil besteden
    als er geen animo voor is, vraag ik hier of er mensen aan mee zouden willen doen. c:


    2368 AD — Het klimaat op de aarde is zodanig veranderd dat zomers met temperaturen rond de 55 graden niet ongewoon zijn en koude winters amper nog bestaan. De ijskappen op de Noordpool en Antarctica zijn zo goed als verdwenen en grote delen van Europa staan onder water. In een toekomstige wereld waar de mensheid dreigt ten onder te gaan, zijn wetenschappers bezig om het menselijk ras sterker te maken. Door het aanpassen van het DNA van embryo's zijn de 'nieuwe mensen' resistent tegen al deze nieuwe omstandigheden en hebben ze meer kans om te overleven. Dit lijkt de wetenschappelijke en medische doorbraak van de eeuw, maar het is niet alleen maar positief...

    Nu zijn er twee mogelijkheden, zelf ben ik er nog niet helemaal uit wat ik nu precies leuker vind: óf (1) het aanpassen is 65 jaar geleden voor het eerst gedaan en er zijn heel veel mislukte experimenten gedaan waardoor mensen juist níet resistent waren of er andere problemen waren; óf (2) het experiment is nog steeds zo goed mogelijk geheim gehouden en op een speciaal eiland bekijken de onderzoekers de gevolgen van de DNA-aanpassingen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oké, maar wat is er met die poll?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    First of all: DIE POLL MATTY WHAT HAVE YOU DONE HAHAHA.
    Second of all: I’m so in. :Y)


    Blackbeak schreef:
    First of all: DIE POLL MATTY WHAT HAVE YOU DONE HAHAHA.
    Second of all: I’m so in. :Y)


    This

    Die poll is echt prachtig :'D
    Ik zou meedoen ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Nog meer mensen? ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb misschien ook wel interesse :)

    Oeh, het klinkt erg interessant! Weet je al of je deze RPG gaat openen?