• Qet to know each other


    Ik ben deze week weer eens op Q gekomen en het voelde direct als een warme trui als je het een beetje frisjes hebt. Iedereen is blij om weer een lid te verwelkomen. Daarnaast las ik veel pogingen om het forum meer leven in te blazen. Wat ik voornamelijk las (en zelf ervaarde voor mijn black-out) is dat er moeilijk persoonlijk contact ontstaat, doordat het forum niet zo actief is en je verder moeilijk jouw soort mensen bereikt (of dat dan over leeftijd, overeenkomsten of interesses gaat).

    Daarom kwam ik met het idee om een soort datingspel te houden, zodat we elkaar kunnen leren kennen, blijven berichten en misschien wel vrienden kunnen worden!

    Hiervoor leek het mij leuk om een soort intro-vragen te stellen en vervolgens een soort opdrachten, waarvoor je een badge kunt verdienen (lekker in de Q-sfeer). Naast dat iedereen zelf aan de slag kan, wil ik ook elke zoveel tijd een verdiepende vraag of opdracht plaatsen, om de gesprekken weer wat aan te wakkeren én als terugkoppeling van ieders ervaringen. Dit kan een vraag zijn over een feitje of ervaring, kan van een theezakje komen, van een spel, van een reclame – en van jullie! Voel je dus ook vrij om (zomaar) een vraag in het topic te plaatsen.

    Natuurlijk wil ik dit niet in mijn eentje bedenken en doen! Als je leuke ideeën hebt voor badges, mooie afbeeldingen wilt maken voor bij de badges, spannende vragen hebt om aan je maatje(s) te vragen, of andere plannen hebt, laat het vooral weten!! (Mag hier of in een pb/gb).

    Wat ik als laatste nog even wil benadrukken, is dat ik iedereen wil stimuleren om met mensen te gaan praten en vooral veel plezier te gaan maken! Als je zegt ‘ik verdien … badge’, dan ga ik dat niet controleren, en je hoeft dus ook geen bewijs aan te leveren. Het moet natuurlijk wel gewoon leuk blijven! Daarnaast kan ik me voorstellen dat niet iedereen alles aan iedereen wilt vertellen, dus als iets in een pb is besproken, moet het ook gewoon lekker daar blijven. Dit is vooral een topic om elkaar te vinden, te meeten, elkaar op de hoogte te houden en verder te leren kennen. Voel je dus ook vrij om hier een gesprek op te starten.
    Als je enthousiast bent, laat dan deze informatie achter:
     lievelingskleur
     creatie die je het liefste maakt op Q
     een hobby naast Q
     drie interesses (of twee, of één)

    Te verdienen badges:
     1 user benaderd p.5
     3 users benaderd p.7
     5 users benaderd
     10 users benaderd
     3 berichten heen en weer gestuurd p.5
     5 berichten heen en weer gestuurd p.7
     10 berichten heen en weer gestuurd
     20 berichten heen en weer gestuurd
     50 berichten heen en weer gestuurd
     100 berichten heen en weer gestuurd
     vraag in het topic geplaatst p.5
     werk/studie/overige te weten gekomen p.7
     woonplaats te weten gekomen
     verjaardag te weten gekomen
     1 extra interesse te weten gekomen
     3 extra interesses te weten gekomen
     contactmogelijkheid uitgewisseld (nummer, facebook, mail)
     in het echt afgesproken
     een vriendschap gesloten

    Ik hoop dat jullie hier net zo enthousiast van worden als ik! Ik heb er in ieder geval heel erg veel zin in. Als jullie nog iets van informatie missen in dit bericht, laat het weten!

    Deelnemers (H)

    Elysa p.1
    lievelingskleur: Donkerblauw, donkerrood en sommige tinten paars en nog een heleboel andere kleuren.
    creatie die je het liefste maakt op Q: Story's
    een hobby naast Q: Schrijven, en ja ik vind dat dit telt naast Q, want het meeste wat ik schrijf komt toch niet hier te staan.
    drie interesses (of twee, of één): Geschiedenis (Ik heb echt een obsessie met Alexander de Grote) & dromen, astrologie en andere moeilijk te geloven shit & fantasy.

    FRIDERICUS p.1
    lievelingskleur: Moeilijke vraag... Vroeger had ik hier wel een mening over, maar hoe ouder je wordt, hoe moeilijker dat gaat, haha. Ik denk dat rood en blauw me wel het meest bevallen tho.
    creatie die je het liefste maakt op Q: Quizzen, lijstjes en topics.
    een hobby naast Q: Tekenen, cosplay, films/series kijken, muziek luisteren.
    drie interesses (of twee, of één): Pop culture (series, films, games, memes en die dingen), geschiedenis (vooral Tweede Wereldoorlog), muziek (ik ben pas begonnen met mandoline spelen), en eigenlijk nog heel veel meer dingen, maar ik mag hier helaas maar drie dingen noemen.
    Oh, en ik ben momenteel helemaal hyped over Marvel, hehe.

    Fenrys p.1
    lievelingskleur: blauw, soms rood
    creatie die je het liefste maakt op Q: story's
    een hobby naast Q: bulletjournallen
    drie interesses (of twee, of één): Fantasy, make-up en muziek

    TaeTae p.1
    lievelingskleur: Rood
    creatie die je het liefste maakt op Q: Stories!
    een hobby naast Q: Bakken. Lezen. Series/films kijken. Lui op de bank hangen. Muziek luisteren.
    drie interesses (of twee, of één): K-pop (duh). Films. Reizen. (&veel meer maar hier staat 'drie', dus three it is!)

    Chibs p.1
    lievelingskleur: Zwart/rood
    creatie die je het liefste maakt op Q: Gedichten
    een hobby naast Q: Muziek spelen, jammen
    drie interesses (of twee, of één): Muziek, Tv-Series, Poëzie

    Benzin p.1
    lievelingskleur: Blauw, of zwart
    creatie die je het liefste maakt op Q: Stories
    een hobby naast Q: WoW spelen.
    drie interesses (of twee, of één): Music(als), reizen, dieren

    Armadillo p.1
    lievelingskleur: mustard yellow, please. Of marine blauw en bordeaux rood, die lekkere winter kleuren.
    creatie die je het liefste maakt op Q: To be fair, ben ik nu eigenlijk alleen voor RPG's te vinden op Q c;
    een hobby naast Q: Gotta love the piano, helaas was het geen optie om deze mee te nemen naar Aussie. En tegenwoordig is een van mijn hobby's hier het vermijden van kakkerlakken en oefen ik daarbij mijn hysterisch gil geluiden.
    drie interesses (of twee, of één): Reizen, mijn vrienden irriteren en verrassen (met Saar weet je nooit wat je te wachten staan) en concerten.

    Aratinga p.1
    lievelingskleur: Blauw! Vooral pastel-like blauw, grijsblauw/antraciet
    creatie die je het liefste maakt op Q: Stories, lijstjes en topics, al heb ik de laatste tijd niet zo veel inspiratie
    een hobby naast Q: Aquarelleren, lezen, wandelen met mijn puppy, gamen (Black Ops ftw). En FLAUWE GRAPPEN.
    drie interesses (of twee, of één): Toch wel een beetje geschiedenis (shame shame dat ik dit vak liet vallen op de middelbare) en dan vooral WO II en de Koude Oorlog. Politiek interesseert me ook wel een beetje, maar het is niet zo dat ik heel Wikipedia doorlees over deze onderwerpen. Ik ben ook geïnteresseerd in de wetenschap en dan vooral de medische biologie. Oh en dinosauriërs.

    Kozik p.1
    lievelingskleur: Groen en rood
    creatie die je het liefste maakt op Q: Story's
    een hobby naast Q: Series kijken
    drie interesses (of twee, of één): Archeologie, reizen en ik ben een huge Sons of Anarchy fan. ;3

    Martinez p.1
    lievelingskleur: oud roze & bordeaux rood zijn denk ik op dit moment wel echt mijn favoriete kleuren.
    creatie die je het liefste maakt op Q: Stories
    een hobby naast Q: Ha ik ben behoorlijk saai en veel hobby's heb ik niet behalve slapen en eten.
    drie interesses (of twee, of één): Ik houd enorm van series kijken, reizen en tijd spenderen met de mensen die ik lief heb.

    IrishNialler p.1
    lievelingskleur: Blauw, al van af heel kleins af aan.
    creatie die je het liefste maakt op Q: Een verhaal, ben net weer begonnen daarnaast rpg ik ook veel.
    een hobby naast Q: Scouting! Vanaf mijn 5e ben ik lid en nu met mijn 21 jaar ben ik leiding elke zaterdag.
    drie interesses (of twee, of één): Ik ben heel erg graag buiten, ik werk op een agrarisch kinderdagverblijf en ik ben graag creatief bezig. Momenteel kerstkaarten met handlettering en raamtekeningen op vaasjes en ramen.

    Frodo p.2
    lievelingskleur: blauw
    creatie die je het liefste maakt op Q: stories, stories met hopen
    een hobby naast Q: Telt Netflix als hobby? Nee, ik speel piano, lees graag en schrijf op ieder vrij moment.
    drie interesses (of twee, of één): boeken (schrijven en lezen), series (Game of thrones, Riverdale, Friends, Glee, How I met your mother, The 100, Vampire diaries, Atypical, Stranger things, het is heel uiteenlopend) en reizen.

    Hephaistion p.2
    lievelingskleur: Groen
    creatie die je het liefste maakt op Q: Stories, al vind ik RPG'en ook wel leuk.
    een hobby naast Q: Lezen, gamen, schrijven
    drie interesses (of twee, of één): Fossielen, Assassin's Creed, Geschiedenis

    Talon p.2
    lievelingskleur: Slytherin-groen
    creatie die je het liefste maakt op Q: Stories, hoewel ik die eigenlijk nooit af lijk me maken :'D Het begin van een story dan, want daar word ik altijd wel enorm enthousiast van en ben ik ook heel lang mee bezig voordat de opmaak ooit het daglicht te zien krijgt, haha.
    een hobby naast Q: Lezen? Naast Quizlet ben ik maar een heel erg saai persoon, oeps. Zeker nu in mijn tussenjaar gaat er zo ontzettend veel tijd in de site zitten, dat wordt echt afkicken straks :'D Nee ik houd nog steeds enorm van lezen, en mijn boekencollectie is nog altijd gestaan aan het groeien. Momenteel zit ik op 103 and counting. Hoe meer boeken, hoe meer vreugd is het spreekwoord, toch? :p
    drie interesses (of twee, of één): Alles wat te maken heeft met businesscommunicatie. De studierichting die ik nu op wil gaan, nadat ik erachter ben gekomen dat ik dat eigenlijke elke dag al aan het doen ben, met enorm veel plezier. Verder blijf ik houden van sterren kijken en daarnaast- of ik het nu wil of niet- toch fotoshop dingen en covers en banners in elkaar prutsen, ondanks dat ik er verschrikkelijk slecht in ben. But practice makes perfect.

    Nineties p.3
    lievelingskleur: Zwart is eigenlijk geen kleur, maar zwart en voor de mensen die het daar niet mee eens zijn: blauw of groen.
    creatie die je het liefste maakt op Q: Rollen voor eender wat, daar beleef ik het meeste plezier aan!
    een hobby naast Q: Ik speel wel eens graag league of Legends en ik maak af en toe ook radio voor de fun.
    drie interesses (of twee, of één): Muziek is mijn grote liefde. Spelen doen ik op piano en ik ben bezig met gitaar te leren. Als het over luisteren gaat ben ik all pro rock en nog meer pro metal c:
    Memes zijn ook leven, never forget.

    Cayline p.3
    lievelingskleur: Donkerblauw of zwart
    creatie die je het liefste maakt op Q: Hmm ik werk graag aan mijn story hier.
    een hobby naast Q: zingen, schrijven (of telt dat als Q haha), tekenen, lezen
    drie interesses (of twee, of één): Het menselijk lichaam (haha ew saai?) en psychologie, dieren en geschiedenis.

    Slughorn p.3
    lievelingskleur: Rood. Of blauw. Allebei mooi.
    creatie die je het liefste maakt op Q: Stories, Quizzen.
    een hobby naast Q: Dansen, schrijven (natuurlijk), Netflix (':
    drie interesses (of twee, of één): Ik ben echt een ontzettende boekenwurm, al heb ik de laatste tijd daar vrij weinig tijd voor (': Harry Potter is dan wel één van mijn favorieten, net als het Gouden Kompas en de verhalen van Nicolaas Flamel.

    Feinics p.4
    lievelingskleur: Mijn lievelingskleur is turquoise, wat ook in mijn gehele kamer is terug te vinden (en nu ook in mijn kerstboompje!)
    creatie die je het liefste maakt op Q: Uiteindelijk is schrijven toch iets dat ik het liefst doe op Q
    een hobby naast Q: In mijn vrije tijd rij ik paard (of wandelen of knuffelen) en fitness ik ook graag
    drie interesses (of twee, of één): Ik ben helemaal gek op dieren, game nog wat low-key en ik probeer op dit moment mijn Japans nog wat bij te houden. Iers was ik ook mee begonnen en hoop ik ook weer op te pakken. Ik heb ook een wat geheime interesse in sprookjes en mythes (en moet snel maar mijn Japanse sprookjesboek gaan lezen).

    Ons p.4
    lievelingskleur: ik vind héél veel kleuren mooi, maar als ik moet kiezen, donkerblauw en rood
    creatie die je het liefste maakt op Q: ik vind schrijven echt de bom, maar ik heb daar altijd een beetje een haat-liefde verhouding mee, het lukt vaak niet zoals ik wil, ook al wil ik heel graag (en heb ik veel inspiratie). Gedichten schrijf ik echt incidenteel, maar zijn dan ook vaak gebaseerd op een uitspatting van inspiratie, waardoor het heel gemakkelijk gaat. Daarom kies ik voor gedichten.
    een hobby naast Q: series kijken, afspreken met vrienden, sporten (géén fitness)
    drie interesses (of twee, of één): ik moest hier heel lang over nadenken haha, maar ik vind binnenhuisarchitecteur echt super leuk (ik zeg altijd voor de gein dat mijn droombaan is om de kamers bij IKEA in te richten), daarnaast vind ik taal heel leuk en vind ik politiek echt interessant!

    Pixielisje p.4
    lievelingskleur: Boterbloemgeel
    creatie die je het liefste maakt op Q: Story
    een hobby naast Q: Tekenen, schrijven
    drie interesses (of twee, of één): Kpop, Geschiedenis, Muziek (David Bowie, Queen, die periode vooral), lezen, reizen,

    OASIS p.4
    lievelingskleur: Rood! Felrood vind ik heel mooi, maar ook burgundy en bordeauxrood.
    creatie die je het liefste maakt op Q: Oh ik ben laatst aan een nieuwe story begonnen, Marked. Het gaat over een dystopische wereld waarin elke keer als je een misdaad begaat, er een tatoeage op je lichaam verschijnt. Maar door een fout in het systeem verschijnen de tatoeages van de ene persoon op het lichaam van de ander, en andersom. En wat gebeurt er als die twee elkaar ontmoeten?
    Hier ben ik ontzettend trots op, hoewel hij nog niet af is.
    een hobby naast Q: Ik doe aan krav maga, een Israëlische verdedigingssport waarbij je je leert te verweren tegen verschillende grepen, maar ook tegen mesaanvallen, en je leert hoe je iemand van een pistool kunt ontwapenen.
    drie interesses (of twee, of één): Telt Netflix? Ik hou ontzettend veel van series en films, en dan vooral de films van Tom Hanks en James Bond films. Daarnaast vind ik kalligrafie en fotografie heel leuk, maar mijn main hobby's zijn toch echt schrijven en lezen.

    Necessity p.5
    modmededeing: inhoud soiler aangepast wegens privacy.

    Laleah p.6
    lievelingskleur: Bordeauxrood, Navy blue en lila
    creatie die je het liefste maakt op Q: Stories!
    een hobby naast Q: Japanse taal en lezen
    drie interesses (of twee, of één): Japan, ethologie (gedragsleer, ik observeer graag mensen en doe een opleiding voor hondengedrag), dromen (zo interessant om mensen hun dromen te horen en uit te pluizen wat het voor die persoon inhoud haha)

    Pompadour p.6
    lievelingskleur: Geel
    creatie die je het liefste maakt op Q: Quizzen
    een hobby naast Q: schilderen & tekenen! ik doe het al echt mega lang en zit ook al een aantal jaar op kunstacademie. Ga er wel later niets in studeren ofzo of ik ga niet voor een artistiek beroep gaan, maar als ik eventjes bescheiden mag zijn heb ik wel een talent
    drie interesses (of twee, of één): geschiedenis, echt een levenslange passie van mij. Stand-up comedy, ik en mijn vriend zijn echt gek op stand-up comedy. We kijken alles op netflix en zijn van plan om echt nog veel shows live te gaan zien. In januari is het de beurt aan Henk Rijckaert, en we hopen ooit Alex Agnew live te kunnen zien! Mijn favoriet blijft Ali Wong, als je eens goed moet lachen moet je zeker haar shows op netflix kijken. Een derde interesse is shoppen. Niet dat ik een verslaving heb, maar ik kan echt genieten van een keertje grondig de winkeltjes inspecteren. Ik werk ook in een kledingwinkel en het is echt top!

    NicoleStyles p.7
    lievelingskleur: Toch maar rood
    creatie die je het liefste maakt op Q: Story's haha
    een hobby naast Q: Behalve netflixen, dansen ^^
    drie interesses (of twee, of één): Series, puppy's en alles wat ,met de aarde te maken heeft, ben namelijk aardrijkskunde docent in opleiding hihi

    Anatomy p.7
    lievelingskleur: Ik heb niet echt een lievelingskleur, maar als ik moest kiezen grijsblauw.
    creatie die je het liefste maakt op Q: Ik maak eigenlijk nooit creaties, maar ik doe veel aan (O)RPG'S.
    een hobby naast Q: Zingen (al doe ik er niet heel veel meer mee)
    drie interesses (of twee, of één): Sci-fi en Period Drama films/series (grootste contrast ever), Modern Poetry en Geneeskunde.

    Rubin p.7
    lievelingskleur: Ik vind zoveel kleuren mooi behalve grijs en kaki. :p Al hangt het er ook wel van af bij wat bv camouflageprint vind ik wel iets hebben en daar zit de kleur kaki in. En grijze konijnen zijn ook mooi. ;P Maar mijn favoriete kleur is blauw, omdat dit de overheersende kleur is in mijn kleurenprofiel. Die kleur staat voor "de introverte denker". Vroeger was ik niet blij dat ik een introvert persoon ben, maar na de kleurenprofieltest te hebben gedaan en de waarden erachter te zien, ben ik trots geworden erop. Dat ben ik en ik sta er achter. Introvert zijn heeft net zoals extravert zijn zijn voordelen.
    creatie die je het liefste maakt op Q: Quizzen en lijstjes.
    een hobby naast Q: Afspreken met vrienden of wat leuks gaan doen met de familie, bepaalde tv-programma's volgen, films kijken,... Ik wil ook eens beginnen met columns schrijven.
    drie interesses (of twee, of één): Psychologie, mensenrechten (waaronder feminisme) en celebrityweetjes ghehe. :')

    [ bericht aangepast op 20 dec 2018 - 12:04 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 mei 2019 - 11:17 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Aratinga schreef:
    Wat haalt echt het bloed onder jullie nagels vandaan?


    People that hold grudges, like christ, zie je niet dat je daar ontzettend zuur en verbitterd van wordt?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Aratinga schreef:
    Mijn Kerst kan in één woord worden omschreven. Vermoeiend. Kerstavond was nog leuk, want toen hebben mijn vriend en ik lekker samen gekookt en hoefden we met niemand rekening te houden. Eerste Kerstdag begon de 'hel', al is dat misschien wat heftig uitgedrukt. Al om één uur 's middags waren we bij mijn schoonouders waar ik me te pletter verveelde, want van één tot vier uur waren alleen mijn schoonouders en mijn zwager er. Na een potje Monopoly waarbij mijn zwager alleen maar irritant was en ik verloor, kwamen om vier uur de andere genodigden die herrie begonnen te maken alsof ze ons jaren niet gezien hadden - ik ken niemand en kan nergens over meepraten, dus ik zat daar in een stoel en keek recht voor me uit. Geweldig. Het eten viel erg tegen en 's avonds was ik het echt helemaal beu. Tweede Kerstdag was dan wel weer leuk, mijn ouders kwamen gourmetten, maar ik was zo moe van de dag ervoor dat ik er niet optimaal van kon genieten.


    Damn... Dat klinkt echt vreselijk, inderdaad. Gelukkig is het voorbij en duurt het pas weer een jaar tot de volgende Kerst, nietwaar? (;

    Mijn Kerst was ook pittig vervelend. Op Eerste Kerstdag heeft mijn vriendin het uitgemaakt via Whatsapp, heel onverwacht. Ik mis haar nog steeds enorm.
    Afgezien van dat, de stress en de tranen die daaruit resulteerden waren de Feestdagen voor mij erg leuk.

    ^ wow wat heftig!! Dat is echt niet chill! Heb je nog lekker kunnen eten, misschien nog cadeautjes gedaan?

    @Aratinga, wow wat naar zeg! Ik vind het heel vervelend voor je ): Misschien kun je voor volgend jaar een kortere tijd bij je schoonouders plannen, dat je het maar een paar uurtjes hoeft 'vol te houden' en dan kun je bijvoorbeeld overdag lekker iets voor jezelf doen, of met vrienden afspreken! Zij blij omdat je wel komt eten, jij blij omdat je ook een leuke dag hebt (:

    Ik had eigenlijk wel een leuke Kerst, maar mijn vriend had voedselvergiftiging dus wel een beetje anders dan gepland... wel véél gegeten :Y)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik vind dit wel leuk!

    Ik weet dat het niet onder kleuren valt, want het is een toon. However, ik moet toch gaan voor zwart. En als dat niet mag ben ik de laatste tijd heel erg into de combi van geel/oranje met zwart dus dan die maar.
    Ik schrijf het liefste gedichten.
    Ik zal het netjes bewerken tot een hobby kunnen mensen door vragen - ik drum.
    Ik ben een geschiedenis nerd voornamelijk griekse/romeinse mythologie, alles over tattooeeren en 'heel veel andere dingen'



    Aratinga schreef:
    Wat haalt echt het bloed onder jullie nagels vandaan?


    Mensen die gelijk machtsdrang krijgen omdat ze een rol van autoriteit krijgen. En mensen die geloven dat 'ouder' automatisch 'wijzer' betekend.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2019 - 20:20 ]


    We're all mad here.

    Ons schreef:
    ^ wow wat heftig!! Dat is echt niet chill! Heb je nog lekker kunnen eten, misschien nog cadeautjes gedaan?

    @Aratinga, wow wat naar zeg! Ik vind het heel vervelend voor je ): Misschien kun je voor volgend jaar een kortere tijd bij je schoonouders plannen, dat je het maar een paar uurtjes hoeft 'vol te houden' en dan kun je bijvoorbeeld overdag lekker iets voor jezelf doen, of met vrienden afspreken! Zij blij omdat je wel komt eten, jij blij omdat je ook een leuke dag hebt (:

    Ik had eigenlijk wel een leuke Kerst, maar mijn vriend had voedselvergiftiging dus wel een beetje anders dan gepland... wel véél gegeten :Y)


    Gelukkig las ik het berichtje pas toen ik net terug was van het restaurant waar we uit eten waren, dus daar had ik geluk mee. Anders had ik geen hap door mijn keel gekregen. :')
    Cadeautjes hadden we wel, dat was leuk!

    Ik hoop dat deze topic nog steeds open is!
    Ik ben zelf nieuw hier!

    Lievelingskleur: Aqua/ donkerturquoise blauw
    Creatie die je het liefste maakt op Q: Verhalen, ik ben namelijk ook net begonnen met een verhaal dat mee doet aan SOTY 2019.
    Een hobby naast Q: Mijn hobby buiten Q is voetbal en zwemmen. Maar ook schrijven, fotografie en reizen zijn mijn bezigheden.
    Drie interesses: Als ik er dan 3 moet kiezen, dan ga ik voor schrijven, fotografie en reizen!


    The noblest art is that of making others happy ~P.T. Barnum

    Wat is jullie droombestemming?


    The noblest art is that of making others happy ~P.T. Barnum

    Aratinga schreef:
    Wat haalt echt het bloed onder jullie nagels vandaan?


    Voor mij zijn dat mensen die liegen. Leugens komen toch altijd uit, dus waarom nog de moeite doen om het te proberen?


    The noblest art is that of making others happy ~P.T. Barnum

    Aratinga schreef:
    Wat haalt echt het bloed onder jullie nagels vandaan?

    Op dit moment is dat illustrator. Ga nooit een creatieve opleiding doen jongens, haha.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    _Wanheda_ schreef:
    Wat is jullie droombestemming?

    Scandinavië. Ik ben 's zomers in Zweden geweest en ik wil graag ook nog eens 's winters naar Noorwegen of Zweden.

    Gosh, wat ik nu toch weer heb meegemaakt! Ik was met mijn hondje van 8 maanden naar Eindhoven stad/station geweest en ik kwam daar een man tegen met een andere hond (stafford-achtig beest). Zonder enige aanleiding begint hij tegen me te zeuren dat mijn hondje 'niet voor me uit mag lopen', en hij 'is zelf hondentrainer en werkt dagelijks met grote honden' (dude, mijn hondje weegt nog geen 4 kilo lol) en 'daar ga je later echt problemen mee krijgen hoor!'. Je snapt dat ik echt met mijn bek vol tanden stond en alleen maar zoiets als 'uh' kon uitbrengen, 'ja, dan moet je het toch zelf weten'. Achteraf weet ik wel hoe ik had kunnen reageren, maar op dat moment had ik een blackout. Oh my god, hoe lomp kunnen mensen zijn?

    _Wanheda_ schreef:
    Wat is jullie droombestemming?


    Op dit moment Pzälzerwald, ik heb een beetje ingelezen en die omgeving lijkt me geweldig. Honderden kilometers wandelpaden. Overal oude burchten. En midden in de bergen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ah wat leuk ik wil meedoen 😊
    - lievelingskleur; Rood vind ik echt prachtig.
    - creatie die je het liefste maakt op Q; De laatste tijd heb ik amper creaties gemaakt, maar stories vond ik altijd het leukst.
    - een hobby naast Q; fotografie vind ik echt leuk om te doen
    - drie interesses (of twee, of één); Harry Potter, League of Legends, Disney.


    26 - 02 - '16

    _Wanheda_ schreef:
    Wat is jullie droombestemming?


    Italië! Ik wil heel graag een keer naar Venetië en Rome. Vooral vanwege de geschiedenis en het feit dat er nog veel oude gebouwen staan dus dan kan ik een deel van de geschiedenis echt zien. Daarnaast wil ik heel graag heen, omdat ik vroeger echt geïnteresseerd was in de Romeinen en ik wel naar het land wil want hun thuisland was. Ze hebben heel wat slechte dingen gedaan, maar sommige dingen zoals de aquaducten zijn toch echt wel indrukwekkend en daar heb ik wel bewondering voor.

    Ook wil ik wel eens echte Italiaanse tiramisu proeven en zien hoeveel verschillende soorten pasta ze in Italië hebben. Dat het een heel mooi land schijnt te zijn qua landschap helpt natuurlijk ook mee.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2019 - 15:38 ]


    Physics is awesome

    Rosier schreef:
    Ah wat leuk ik wil meedoen 😊
    - lievelingskleur; Rood vind ik echt prachtig.
    - creatie die je het liefste maakt op Q; De laatste tijd heb ik amper creaties gemaakt, maar stories vond ik altijd het leukst.
    - een hobby naast Q; fotografie vind ik echt leuk om te doen
    - drie interesses (of twee, of één); Harry Potter, League of Legends, Disney.


    Wat is jou favoriete Disney figuur?
    Mijne is stitch!


    The noblest art is that of making others happy ~P.T. Barnum

    Lievelingskleur: Blauw
    Creatie die je het liefst maakt op Q: Stories, maar heb er al heel lang geen geschreven.
    Een hobby naast Q: Dansen. Hiphop, klassiek, jazz, modern.
    drie interesses (of twee, of één): Ik bedenk graag verhalen/scenario's, vroeger veel op Q de laatste tijd vooral op andere sites of voor mezelf.