• Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Wil je een koninkrijk overnemen maar houdt iedereen je tegen waardoor je gedwongen bent je heil te zoeken in de Dark Arts? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2018 - 11:08 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ahh morgen lekker naar Duitsland 😍


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 dec 2018 - 11:51 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wavechaser schreef:


    aw man nie vloeke 😔👎

    [ bericht aangepast op 27 dec 2018 - 22:38 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 dec 2018 - 11:52 ]


    Heaven is a place that we all have

    Meili schreef:
    (...)

    aw man nie vloeke 😔👎


    oops sorry worry uwu :$


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wavechaser schreef:
    kk
    saai hier


    Oké, ik ga hier even op reageren want dit is al de tweede reactie die ik vandaag moet melden omwille van die afkorting.
    Ik vraag je even heel vriendelijk om op zijn minst hem toch alsjeblieft in een spoiler te zetten als je echt zo nodig de drang voelt om dat woord te gaan gebruiken.
    Ook al kort je het woord af, we weten allemaal wat het betekent.
    Ik hoop echt waar dat je beseft - of na dit bericht toch op zijn minst begrijpt - hoe confronterend het ook maar is om het woord ergens te zien staan als je van dichtbij te maken krijgt met de ziekte. Ik heb echt geen zin om elke keer als ik op Q inlog en het ljh bekijk, opnieuw met mijn neus op de feiten geduwd te worden. Ik log in om even weg te zijn van zaken die mij - en ongetwijfeld anderen ook - verdriet bezorgen. En ik snap heus ook wel dat je dit topic gebruikt om je hart te luchten, maar begrijp ook dat mensen juist hierdoor ook posten in dit topic. Je hebt genoeg alternatieve scheldwoorden, gebruik synoniemen.net desnoods.


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)


    ik heb 1. al genoeg mensen aan die ziekte verloren ik weet het 2. wat ? is een synoniem van dat woord letterlijk wat,,, ook ben ik vrij zeker dat ik met het woord niet verwijs naar iemands familieleden, sorry als je het zo opvatte !!

    is gwn beetje vaag dat we een woord uberhaupt zoveel kracht geven

    [ bericht aangepast op 27 dec 2018 - 22:54 ]


    Heaven is a place that we all have

    aelo schreef:
    (...)

    ik heb 1. al genoeg mensen aan die ziekte verloren 2. wat ? is een synoniem van dat woord letterlijk wat,,, ook ben ik vrij zeker dat ik met het woord niet verwijs naar iemands familieleden, sorry als je het zo opvatte !!


    Alsnog vind ik het dan wel oprecht jammer dat je het woord op die manier gebruikt als je de ernst ervan weet. Maar goed, dat is een discussie die we hier niet moeten voeren. Als je hem voortaan in een spoiler zet, dan stoot je me niet meer zo voor de borst. Excuses in ieder geval zeker aanvaard!


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Alsnog vind ik het dan wel oprecht jammer dat je het woord op die manier gebruikt als je de ernst ervan weet. Maar goed, dat is een discussie die we hier niet moeten voeren. Als je hem voortaan in een spoiler zet, dan stoot je me niet meer zo voor de borst. Excuses in ieder geval zeker aanvaard!


    aight sws lovely fijne dag nog

    [ bericht aangepast op 28 dec 2018 - 1:33 ]


    Heaven is a place that we all have

    Yes, weer een serie bijgekeken. I love vacation. I needed this. SO BADLY AAARGH.


    •

    Hopelijk krijg ik geen last van mijn hiel als ik straks schoenen aan doe en even naar de winkels ga. Het voelt better aan dan gisteren dus ik heb goede hoop.


    Physics is awesome

    Kinderachtig man. Enorm kinderachtig dit.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Aaah, aah, aah, ik heb zojuist die mail gestuurd en misschien mag ik wel gaan helpen met het prepareren van de Diplodocus!


    Stenenlikker

    Udemy is zo geweldig, god damn.


    Caution first, always.

    Het lukt me maar niet om helemaal uit mijn crisis te komen en dat is zo frustrerend. Ik weet dat het waarschijnlijk is omdat er nog een aantal moeilijke dagen aankomen maar het is zo irritant. Ik wil mijn dagprogramma weer oppakken maar ik mag al blij zijn als het me lukt om een halfuur iets te doen zonder afgeleid te zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nog één boek te gaan en dan kan deze reeks ook van mijn lijstje.
    I have to admit: ik was sceptisch at first maar ik ben weer helemaal enthousiast over YA.


    Feel the fire, but do not succumb to it.