• Killer times
    Heropening Good ol' times


    Op 12 mei 2013 werd de zeventienjarige Ash Doe opgepakt. Na twee maanden onderzoek werd de jongen veroordeeld voor de uiterst gewelddadige moorden op 13 mensen. Hij verdween naar het Burgerhartfort in Maine. Zes jaar later, op 15 november 2018 ontsnapt hij.
    Oakton, het stadje waar hij sinds zijn negende gewoond had, was na die beruchte arrestatie nooit meer hetzelfde.

    OPZET
    ⇸ Mijn bedoeling van deze RPG is iets kleinschalig, met maximum 10 rollen, die vooral gericht is op relaties onder de personages. Ik ben me ervan bewust dat de RPG rond een persoon draait (Ash), maar het is zeker niet de bedoeling dat alles om hem draait.
    ⇸ Omdat ik zelf al heel vatbaar ben om RPG's te laten liggen, wil ik dit tegengaan door enkele data vast te leggen waarop een skip gebeurt. Zo kan je daar al naar toe werken en ik denk dat er dan minder neiging is tot afhaken. Waar het verhaal naar toe skipt, is uiteraard open voor suggesties en overleg.
    ⇸ De RPG kan eigenlijk op drie momenten beginnen. Hier hoeft echt geen rekening mee gehouden worden met de rol van Ash, ik vind zelf alle opties aanlokkelijk:
          - Eventjes voor Ash gearresteerd wordt
          - Vlak na de arrestatie
          - Vlak na zijn ontsnapping
    Uiteraard is het ook mogelijk om bij het eerste te beginnen en te skippen naar de andere momenten. Laat weten wat jij het interessantste vindt!
    INFO
    Ash
    Zie de rol op pagina 1
    TekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekst

    Oakton
    ⇸ California, dicht bij Riverside
    ⇸ klein stadje met zo’n 3000 inwoners, 2 lagere scholen, 2 middle-schools & 1 highschool.
    ⇸ een meer: populaire zomerbesteding
    ⇸ naast het meer: een klein bos, met aan de rand een krottig huis (Higgins’ house) met een plaatselijke spooklegende. In het bos zijn kampeermogelijkheden
    ⇸ populaire plaatsen: Suzie’s Diner, ... (vul maar aan)

    TekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekst

    ROLLEN
    Welke
    Je kan kiezen wat voor rol je neemt: vrienden, familie (zussen en broers mogen zeker!), kennissen, FBI, voor- en tegenstanders. Zolang je openstaat voor overleg, moest er toch een probleem zijn, is het goed (:
    TekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekst

    Lijstje
    ⇸ naam
    ⇸ leeftijd
    ⇸ innerlijk
    ⇸ uiterlijk
    ⇸ achtergrond:
          - relatie tot Ash
          - hoe gereageerd op de arrestatie
          - wat doen ze nu?
    ⇸ extra
    ⇸ relaties

    TekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekst
    Rollen: 5 & 8
          User - Naam - rol - leeftijd 2018 - FC - pagina

          Luftmensch - Ash Doe - 23 - 1
          Necessity - Victor Collins - broer - 26 - FC - 3
          MeIpomene - Grayson Cross - FBI - 23 - Adi Gillespie - 2
          Paracosmic - Easton Covington - duts - 23 - Xavier Serrano - 4
          xJess - Isaac Thorpe - BFF - 23 - River Viiperi - 3
    TekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekst
          User - Naam - rol - leeftijd 2018 - FC - pagina

          Madalena - Rosalina Parker-Fernandez - lief - 22 - Vanessa Morgan - 2
          Tad - Naam - zus - leeftijd 2018 - FC - pagina
          Arcenciel - Alexis Smith - BFF - 22 - Hande Erçel - 2
          Anatomy - Juliette Covington - 21 - Lilly Collins - 3
          IrisWestAllen - Dakota Pruitt - vijand - 22 - Emma Dumort - 2
          Maledictus - Saffrina Pontmercy - 22 - Dorit Revelis - 4
          Ziegler - Liviah Isabella Montgomery - fling - 21 - Daria Milky - 4
          Luftmensch - Camilla Marveilleux - 21 - 4
    TekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekst
    REGELS
    ⇸ De huisregels van Q zijn uiteraard geldig
    ⇸ Maximum 1 rol
    ⇸ Geen ruzie OOC
    ⇸ OOC duidelijk aangeven
    ⇸ Ik open de topics, tenzij anders gevraagd
    ⇸ Veel plezier!!

    TekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTek



    Als je alles gelezen hebt - zo veel is het niet, dit valt echt mee jongens - en je wil meedoen: SUPER! Laat het even weten en vertel me ook wanneer in het verhaal je met de RPG zou willen beginnen.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2019 - 0:09 ]


    Mhm?

    xJess schreef:
    Wat is dat met de leuke rpg's die nu ineens uit de lucht vallen? (A)

    Was er alleen nog een mannelijke rol vrij? Zoja, heb je er problemen mee als ik een rol uit een andere rpg pak en die wat aanpas?


    Ja, er is nog een rol vrij en nee, geen probleem (: Het is niet dat ik hrt zou weten, moest je het niet gezegd hebben


    Mhm?

    Top! Misschien maak ik wel een nieuwe hoor, ligt er een beetje aan of ik een leuke andere faceclaim kan vinden c:
    Ik denk trouwens dat ik dan een goede vriend neem van Ash, die zijn er ook nog niet toch?

    Moment van beginnen, ligt voor mij de voorkeur bij na de ontsnapping trouwens :)

    xJess schreef:
    Top! Misschien maak ik wel een nieuwe hoor, ligt er een beetje aan of ik een leuke andere faceclaim kan vinden c:
    Ik denk trouwens dat ik dan een goede vriend neem van Ash, die zijn er ook nog niet toch?

    Moment van beginnen, ligt voor mij de voorkeur bij na de ontsnapping trouwens :)


    Klopt (:
    Ik zet je er bij zodra ik mijn laptop heb!


    Mhm?

    Het is zo'n 100 jaar geleden dat ik online was op Q, maar ik mis RPG'en en dit lijkt me superleuk. Is het erg als ik niet iedere dag kan posten i.v.m. werk?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    VICTOR ‘VIC’ COLLINS

    We are all dreamers,

    Naam
    Victor – ‘victor, conqueror’
    Vics naam wordt eigenlijk altijd afgekort naar ‘Vic’. Het praat makkelijker, en om eerlijk te zijn vindt Vic het ook een mooiere naam.

    Leeftijd
    Vic is 26 jaar oud.

    Some have lost their way,

    Innerlijk
    Vic is een vrij relaxt persoon van nature. Hij maakt zich niet al te snel druk en hoewel hij zich zeker voor de volle honderd procent in zal zetten, zal hij niet degene zijn die als een stresskip door de kamers rondrent. Als hij onder druk komt te staan, kan hij zich juist beter focussen. Hij ziet dingen helderder dan.
    Hij lacht graag. Hij wil gewoon genieten van het leven. Hoewel hij niet degene is die altijd alle aandacht op zich wil hebben, is hij ook niet degene die stil in een hoekje zit. Hij is niet verlegen, praat vrij makkelijk met mensen en is graag in het gezelschap van anderen. Wel gaat zijn voorkeur naar kleine groepen.
    Als er iets aan de hand is, zal hij stil worden. Hij zal niet gaan schreeuwen of het afreageren op anderen, maar zich compleet afzonderen van de rest. Voor hij echt boos wordt op iemand moet je het echt heel bont gemaakt hebben, gezien hij erg geduldig is en mensen veel kansen geeft - te veel waarschijnlijk. Hij moet ook aan zichzelf denken en sommige fouten niet vergeven, maar daar is hij slecht in. Hij ziet iets te veel het goede in mensen, of wil het zo graag zien dat hij andere kanten negeert.
    Hij is ook wel de ‘mom-friend’, degene die ervoor zorgt dat zijn vrienden in orde zijn, die ze beschermt en bij wie je altijd terecht kan als er iets aan de hand is. Hij wil gewoon dat de rest veilig is, gelukkig. Daarbij vergeet hij soms wel eens voor zichzelf te zorgen.
    Hoewel hij niet perse een leidersfiguur is, heeft hij wel een bepaalde natuurlijke autoriteit over zich heen. Hij dwingt geen respect af, maar mensen mogen hem als ze hem ontmoeten en zijn bereid naar hem te luisteren en zijn opdrachten uit te voeren.


    Others found their light in the dark,

    Uiterlijk
    Met zijn 1.77 is hij niet de allerlangste, maar klein is hij ook niet te noemen. Hoewel hij niet dagelijks in de sportschool te vinden is - zeg maar gerust nooit - is camera apparatuur zeker niet licht te noemen, vooral niet als je bedacht hebt dat die ene bergtop die alleen te voet te bereiken is een mooi uitzicht heeft en je je camera mee naar boven moet slepen. Dat is ook wel zichtbaar in zijn armen.
    Hij wandelt in zijn vrije tijd ook vrij veel, of doet aan klimmen.
    Op zijn linkerzij heeft hij een tatoeage van vier katten, lineart.


    Geschiedenis
    Vic is het oudste kind van de familie Collins. Hij was 12 toen Ash bij hem en zijn gezin kwam wonen. In het begin moest hij maar niks hebben van het jongetje met de driftbuien met wie hij plots zijn speelgoed moest delen. Maar naarmate Ash langer in huis woonde, veranderde dat, tot Vic Ash toch wel als zijn jongere broer begon te zien.
    [insert iets over Tads rol].
    Toen Ash gearresteerd werd… Het heeft een hoop losgemaakt bij Vic. Ergens is altijd dat gevoel gebleven dat er iets anders was met de jongen, maar gezien zijn geschiedenis was dat ook niet vreemd, en Ash was zijn broertje dus hij heeft er nooit wat achter gezocht. Achteraf gezien vraagt hij zich af of hij het had moeten weten, of hij iets had kunnen doen. Ergens gelooft hij het nog steeds niet, dat Ash al die dingen gedaan heeft. Tegelijk is hij boos op Ash. Zijn ouders hebben hem zo liefdevol opgevangen, en dan bedankt hij hem op deze manier? Door al hun levens zo kapot te maken? Hij is boos, ongelovig en voelt zich machteloos erover. Misschien neemt hij het zichzelf ook wel een beetje kwalijk. Hij is de grote broer. Had hij niet moeten zien dat er iets aan de hand was? Had hij er iets tegen kunnen doen?

    Vic heeft altijd al een voorliefde voor fotografie gehad. Al van jongs af aan was hij bezig met foto’s maken, of dat nou met de camera van zijn ouders of een mobieltje was. Toen hij achttien was heeft hij zijn eerste echte professionele camera gekocht en is daarmee gaan experimenteren. Hij was negentien toen hij zijn eerste betaalde shoot had. Hoewel het niet zijn hoofdinkomen is, verdient hij een leuk zakcentje bij als fotograaf.
    Toen hij achttien was, ging hij studeren en is op de campus gaan wonen. Hij hield van de vrijheid van niet meer bij ouders in huis wonen, van eigen keuzes maken, maar miste zijn geboorteplek ook wel. Toen hij eenmaal klaar was met studeren en in de naburige stad een baan gevonden had, is hij daarom ook terug verhuisd naar Oakton, naar een klein appartementje. Dat is nu een jaar geleden. Hij heeft dus van zijn 18e tot zijn 25e ergens anders gewoond. Hij was op het moment van de arrestatie ook niet thuis en heeft daardoor de grote mediastorm kunnen ontlopen. Hij vraagt zich nog steeds af of het anders zou zijn gelopen als hij niet weggegaan zou zijn, zelfs al weet hij dat Ash lang daarvoor waarschijnlijk al begonnen was met moorden.
    Hij werkt nu ongeveer een jaar als ambulancemedewerker.

    But we are all capable of extraordinary things.

    Likes: Photography, guitar, marshmallows, coffee, helping people, the small wonders of life, travelling, bingewatching his favorite series after a stressful day, animals, hiking, climbing.
    Dislikes: Getting stuck in traffic, negativity, wine, running.
    Fears: Not making a difference.
    Sexuality: Pansexual.
    Allergies: Peanuts.
    Tics: Looking down while laughing, smiling at any stranger that catches his eye.
    Quirks: He knows sign language; he got bitten by a penguin once; he used to volunteer at an animal shelter when he was younger; he owns four cats: Achilles, Patroclus, Paris and Helena.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2019 - 11:53 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Het kan zijn dat er nog dingen gaan veranderen.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ziegler schreef:
    Het is zo'n 100 jaar geleden dat ik online was op Q, maar ik mis RPG'en en dit lijkt me superleuk. Is het erg als ik niet iedere dag kan posten i.v.m. werk?


    Dat is prima (: lukt 2 a 3 keer per week ongeveer?


    Mhm?

    Luftmensch schreef:
    (...)

    Dat is prima (: lukt 2 a 3 keer per week ongeveer?


    Yes, denk het wel! Zou ik een man mogen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Yes, denk het wel! Zou ik een man mogen?


    Jep!


    Mhm?

    laat maar

    [ bericht aangepast op 3 jan 2019 - 10:50 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga mijn rol nog even helemaal over de kop gooien. Alleen de relatie met Ash blijft staan (:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2019 - 16:05 ]


    Bowties were never Cooler

    Isaac Thorpe

    NAME
    Isaac — 'he will laugh'
    Tristan — 'sorrowful'
    Thorpe - his last name

    AGE
    23 jaar oud, geboren op 5 september

    STUDIE/BEROEP
    Het is niet meer dan logisch dat Isaac zijn vader zal gaan opvolgen en zal gaan werken in het familiebedrijf. Nadat hij zijn ouders enorm heeft teleurgesteld, dwongen ze hem om de rechtenstudie te volgen. Het maakte Isaac alleen maar ongelukkiger en de woede jegens Ash zit hem nog enorm hoog. Isaac heeft de rechtenstudie dan wel af weten te ronden, momenteel werkt hij in Suzie's Diner in de bediening. Zijn ouders wilden dat hij zich nuttig maakte terwijl hij uit zou gaan zoeken wat hij verder wil doen met zijn leven.

    ASH
    — Isaac was vanaf het moment dat Ash in Oakton naar school ging vrijwel meteen bevriend met Ash. Sindsdien waren ze praktisch bff's te noemen — al zal je Isaac die benaming nooit horen gebruiken.
    — Hij heeft de politie richting Ash gestuurd en hem daarmee verlinkt. Hij is ervan overtuigd dat Ash hiervan op de hoogte was, doordat Ash hem niet hielp toen hij vast zat in een brand in het spookhuis. Isaac heeft het hem nooit kunnen vragen maar zou dat ook niet willen. Hij raakt al bijna in paniek bij het horen van zijn naam.


    PERSONALITY
    charmant — kort lontje — agressief — introvert — vergeet iemand niet snel of gewoon niet — flirterig — sarcastisch — gentleman — kan een echte sweetheart zijn als hij zijn best doet — jaloers — doorzetter — snel verveeld — onhandig — onverantwoordelijk (weet dat hij toch wel uit de problemen komt) — liever lui dan moe — staat graag in het middelpunt van de aandacht — intelligent — avontuurlijk — niet bepaald trouw; heeft Ash verraden en ook in relaties kan hij zijn handen moeilijk thuis houden — grappig — emotioneel — wispelturig — kan een echte klootzak zijn — opdringerig — overmoedig — ongeremd — impulsief

    OUTSIDE
    — Isaac heeft lichtbruine haren. Vooral in de zomer zijn ze lichter, in de winter hebben ze de neiging om een stuk donkerder te kleuren.
    — Hij heeft blauwe ogen waar niet vaak emoties uit af zijn te lezen. Als hij lacht, lachen ze wel altijd mee maar pijn in zijn ogen zal je niet snel zien.
    — Hij is zo'n 1m86 lang en door het sporten is hij iets gespierder dan de gemiddelde jongen, waar hij met alle liefde gebruik van maakt om meiden in te palmen.
    — Door het ongeluk in het spookhuis heeft hij nog wat littekens van de brandwonden. Je moet goed zoeken om ze te vinden maar het zorgt ervoor dat Isaac zijn woede nog altijd geen plekje kan geven.



    HISTORY
    Benjamin Thorpe — Father
    Lily Thorpe — Mother

    Isaac is 'de perfecte zoon' van familie Thorpe. Benjamin Thrope runt een eigen advocatenbureau, die hij geërfd had van zijn eigen vader. Lily werkte vroeger slechts drie dagen per week zodat ze voldoende tijd had voor haar zoon. Toen Isaac naar school ging, ging Lily ook meer uren werken.
    De familie Thorpe is zeker geen onbekende familie in het rijkeluis wereldje. Naast een groot huis met luxe voorzieningen, hebben ze nog geld genoeg op de bank staan. Isaac kreeg alles wat zijn hartje begeert, zolang hij maar de perfecte zoon uit hing.
    Hij kwam al snel tot de conclusie dat geld écht niet gelukkig maakt, aangezien de jongen zich snel begon te vervelen. Op school was hij wel populair maar dat kwam enkel door de geweldige (kinder)feestjes die bij hem thuis plaatsvonden of de cadeau's waarmee zijn ouders in het rond strooiden. Wilde een vriend mee op skivakantie twee weken? Geen probleem, alle kosten waren voor de Thorpe rekening. Echte vriendjes waren het nooit, ze lieten hem vallen zodra ze hem beu waren.
    Vanaf het moment dat Ash in de klas kwam, was Isaac geïnteresseerd in de jongen. Niet op een seksuele manier, integendeel, maar Ash had een bepaalde houding die hij erg kon waarderen. Ash had zijn leven dan niet op orde, er was weinig aan hem te merken. Hij haalde kattenkwaad uit en kwam er ook nog eens mee weg waardoor Isaac al snel mee deed.
    Op latere leeftijd werd het kattenkwaad alleen maar erger. Het tweetal kwam echter niet snel écht in de problemen en anders hadden ze de vader van Isaac die hen vrij pleitte. Dat zijn vader kwaad werd en zijn moeder teleurgesteld was in hem, kon hem niets schelen. Zijn vriendschap met Ash was hem te dierbaar en dat gevoel groeide alleen maar meer en meer.
    Isaac was niet blind en niet dom. De jongen had altijd wel een vermoeden dat er iets niet klopte maar hij schoof dat af op de turbulente jeugd van Ash. Het was fijn dat hij zich bij Ash niet hoefde te gedragen als de brave jongen die de perfecte zoon was. Hij genoot oprecht van die vrijheid.
    Steeds vaker begon Isaac te twijfelen aan de verhalen van Ash en toen hij erachter kwam dat Ash beweerde bij Blythe te zijn ten tijde van de laatste moord maar dat dit niet de waarheid was, nam de woede het over. Isaac kon het idee dat zijn vriend tegen hem had gelogen en misschien dit al veel vaker had gedaan - niet aan.
    Isaac is diegene geweest die de politie heeft getipt dat ze Ash eens na moesten trekken. Hij is nooit honderd procent zeker geweest dat Ash ook echt vaker had gelogen maar zijn woede was te groot. Die avond in het spookhuis ontstond er een brand waarbij Isaac gewond raakte. Isaac was ingesloten door de vlammen en toen hij Ash om hulp smeekte, duwde die hem enkel verder de vlammen in. Hij is er vanaf gekomen met diverse littekens, waar hij zich nog altijd enorm over kan opfokken maar tegelijkertijd zich ook voor schaamt.

    EXTRA
    Likes
    cuddles — sex — hot showers — swimming — working out — walking around shirtless — physical contact — horror movies — being in the spotlight — being romantic — summer — wodka — party's — watching the stars — dogs — his car — travelling — junk food

    Dislikes
    ash — being bored — judgy people — tea — baths — fire — early mornings — sleeping — reading — peanuts (allergic) — orange coloured food — people who lie to him

    More
    — Hoewel Isaac eerst met alle liefde vuurtjes stookte, heeft hij het er totaal niet op sinds hij in het ziekenhuis belandde. Kaarsjes is nog tot daar aan toe maar die vermijd hij ook liever.
    — Isaac is heteroseksueel, al heeft hij wel eens met een jongen gezoend. Dat houdt hij liever voor zichzelf maar het is niet iets waar hij zich voor schaamt.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2019 - 20:59 ]

    Ik post even wat shit over m'n rol: Easton Covington, 23 jaar, ex Captain football team, FC Xavier Serrano.


    •


    Mhm?

    J U L I E T T E      ( J U L E S )      C O V I N G T O N

    BASICS
    Volledige naam • Juliette ‘Jules' Covington

    Juliette (joo-lee-EHT) — French, meaning: youthful Jules is genoemd naar haar grootmoeder.

    Bijnamen • Jules
    Leeftijd • 21 jaar, geboren op 15 mei — ze was 15 toen Ash werd opgepakt.
    Geboorteplaats • Oakton, CA
    Studie/Werk • Criminal & Forensic Science aan de Pennsylvania State universiteit, ze zit momenteel in haar 2e jaar maar zit nu thuis door medische redenen. Ze werkt als serveerster bij Suzie’s Diner.



    If you don’t let the past DIE.
    It will not let you (LIVE).

    INNERLIJK
    ——————————————————————————————————

    POSITIVES: Protective, Intelligent, Analytical, Genuine, Fair
    NEGATIVES: Direct, Stubborn, Sad, Introverted, Critical
    Al sinds de kleuterklas was Juliette onderzoekend opgesteld. In plaats van mee te doen met spelletjes op het schoolplein was het jongste telg van de Covingtons liever bezig met puzzels of boeken. Dit continueerde zich tijdens haar middelbare schooltijd. Waar haar broer Easton de American Football ster was stond Jules bekend om haar academisch talent.
    Ze is doortastend en geeft niet snel op totdat ze ergens een antwoord op vindt. Ze kan soms tot diep in de nacht ergens mee bezig zijn. Dat uit zich dan ook in haar rommelige kamer en de tientallen open tabladen op haar laptop. Sommigen zouden haar omschrijven als chaotisch — maar voor haar is het wel een georganiseerde chaos.
    Jules was nooit een heel sociaal type — het investeren in naar haar idee meaningless relaties is niet haar ding. Ze is afwachtend en leert mensen het liefst eerst van een afstand kennen. Maar als je eenmaal bevriend raakt met Jules weet je tenminste wel wat je aan haar hebt, ze is eerlijk — een tikkeltje té misschien. Buiten dat is ze erg beschermend over degene waarvan ze houdt.
    Na de welbekende Oakton moorden ontwikkelde Juliette een bepaalde vorm van depressie. Haar energieniveau was laag, ze kon zich nergens meer op concentreren en had moeite met slapen. Voor haar diagnose voelde ze zich vooral erg leeg en hopeloos. Met haar medicatie zijn de meeste van deze symptomen verholpen — maar als ze haar medicatie niet inneemt komen de symptomen drie keer zo hard terug. Ze raakt dan snel geïrriteerd, is niet meer te motiveren en vergeet voor zichzelf te zorgen. Vooral het laatste levert grote problemen op.


    UITERLIJK
    ——————————————————————————————————
    Faceclaim ——— Lily Collins

    Lichaamstype
    Lengte • 1.60
    Figuur • Tenger — tijdens haar tijd op de universiteit is ze alleen nog maar meer afgevallen, doordat ze vergat te eten.
    Zicht • Goed, af en toe heeft ze last bij dichtbij zien (een familiekwaaltje) maar ze heeft geen bril.

    Huid + Ogen
    Huid • Donkere wallen onder haar ogen
    Oogkleur • Hazelnoot
    Tatoeages • Geen.
    Piercings • Geen, behalve gaatjes in haar oren.
    Littekens • Afgezien van wat kleine littekens op haar gezicht van de waterpokken en op haar benen van wat valpartijen, geen.

    Haren
    Haarkleur • Roodbruin
    Haarstijl • Lang, golvend. Ze draagt het graag in een knot.

    Persoonlijke stijl
    Kledingstijl • Als ze ergens heen moet kleedt ze zich simpel, ze draagt graag haar jeans en bijvoorbeeld een wit of grijs t-shirt. Ze heeft een favoriet leren jasje die ze bijna altijd naar buiten draagt.
    Accessoires • Jules heeft het niet zo op sieraden.
    Make-up • Simpel, ze zet vaak haar wenkbrauwen wat bij en draagt buiten dat alleen mascara en soms een lipproduct.






    “I PUSHED MY SOUL IN A DEEP DARK HOLE AND THEN I FOLLOWED IT IN.
    I WATCHED MYSELF CRAWLING OUT AS
    I WAS CRAWLING IN.”







    I ( SCREAMED ) so hard, but
    N O - O N E heard a thing.





    “I GOT UP SO TIGHT I COULDN’T UNWIND, I SAW SO MUCH I BROKE MY MIND. I JUST DROPPED IN,
    TO SEE WHAT CONDITION MY CONDITION WAS IN."




    GESCHIEDENIS
    ——————————————————————————————————

    Vader: Auden Covington (57) — Head of Surgery at Riverside General Hospital
    Moeder: Celeste Aberdeen-Covington (53) — Lifestyle coach, writer
    Broer: Easton Covington (23) — physiotherapy student, football coach.
    Juliette herinnert de dag dat haar broer werd opgepakt nog goed — in de vroege ochtend beukten een tiental FBI-agenten op de voordeur die vervolgens Easton meenamen.
    Op grond van DNA-bewijs dat werd gevonden bij Brianna Burgess, een kennis van de familie Covington, werd Easton 13 dagen in hechtenis gehouden. Tijdens die tijd kon Jules niet meer normaal over straat, op elke hoek werd ze uitgescholden, hun huis werd bekogeld met allerlei soorten spullen. Niet alleen dat moest ze doorstaan, ook tientallen uren aan ondervragen waren Juliette’s dagelijkse realiteit geworden.
    De eerste drie dagen werd het Jules verboden om Easton te zien. Waar ze eerst nog twijfelde aan zijn schuld werd het haar op de vierde dag totaal duidelijk toen een huilende Easton haar in de armen sloot. Sinds dat moment deed ze alles om Easton’s onschuld te bewijzen.
    Het leven na Ash’s berechting was niet makkelijk voor de Covington’s. Het perfecte gezinnetje was niet langer perfect, alhoewel haar ouders er alles aan deden om de schijn op te houden. Jules trok zich terug in zichzelf en ontwikkelde een interesse in diverse moordzaken — zo ook de Oakton moorden. Ze volgde de onderzoeken en het rechtsproces van Ash Doe op de voet.
    Na het behalen van haar middelbare school diploma begon ze met de studie Rechten. Na één jaar switchte ze echter naar de studie Criminal & Forensic Science in Pennsylvania, omdat ze erachter kwam niet zo zeer interesse te hebben in het rechtsproces maar juist in het onderzoeken van criminele daden. Juliette is geïnteresseerd in een baan bij de FBI.
    Aan het begin van het tweede jaar ging het echter goed mis met Jules — ze stopte met het nemen van haar medicatie en ging helemaal op in haar studie, tegen beter weten in. Na een behoorlijke scène te hebben gemaakt over een onderzoek waar ze het niet mee eens was werd ze tijdelijk van school gestuurd op grond van medische redenen.


    RELATIES
    ——————————————————————————————————




    EXTRA
    ——————————————————————————————————
    LIKES: Rain — Running — Easton —Solving puzzles — 70’s/80’s music — Her laptop — The local cinema — Books
    DISLIKES: Ash Doe — Taking medication — Her mum’s blogs & books — Authorian figures — Autumn/Winter — Therapists — Bright daylight
    — Jules lijdt onder een vorm van een depressie waarvoor ze wekelijkse therapiesessies heeft en medicatie slikt. Niemand buiten haar familie weet hiervan, ze praat er niet graag over.
    — Ze spreekt vloeiend Frans en speelt piano, alhoewel ze niet meer dagelijks oefent.
    — Werkt bij Suzie’s Diner om wat bij te verdienen en omdat ze volgens haar psycholoog een dagbesteding moet hebben.


    [ bericht aangepast op 4 jan 2019 - 23:09 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )