• TaeTae is taking his well deserved break
    en maakt plaats voor Chanyeol, gewoon omdat het kan eigenlijk.
    It's his time to shine. :Y)

    Nog meer mensen die lang een username/profiel hebben gehad en dat binnenkort gaan veranderen?

    Leuke nieuwe username ^^

    Ja Chibs heeft plaats gemaakt voor een echte cultheld (Bram) Krikke :) (De grondlegger van de JoeJoe)



    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    YOU KNOW I STAN AND SUPPORT THIS HEHE
    also mijn eigen profiel revamping is dus ook al gebeurd voor de mensen wie confused zijn :') al denk ik dat iedereen wel doorheeft wie ik ben, er zijn niet veel kpopers op Q meer


    A to the Z

    JONGENS dit is verwarrend D: D:
    Wel leuk tho, weer eens wat anders (bloos) ik ga nog even bij Frodo blijven, denk ik. Een leven lang ofzo.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    GUYS, ME NO LIKEY. Jullie maken me helemaal in de war. Ok, nu ga ik ook veranderen. Wacht maar. HA.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Iucifer schreef:
    GUYS, ME NO LIKEY. Jullie maken me helemaal in de war. Ok, nu ga ik ook veranderen. Wacht maar. HA.


    DOENDOENDOEN
    Bring it onnn


    A to the Z

    Ohorat schreef:
    (...)

    DOENDOENDOEN
    Bring it onnn


    eerst even goed denken, want idk man. inspiratie is op.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Dit zal even wennen worden (':

    Ik ben laatst weer terug veranderd naar deze (oude) username. Alleen meestal pas ik bij naamsverandering ook mijn profiel aan, dus daardoor wissel ik niet zo snel. Dit keer was ik daar echter te lui voor (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik ben op de eerste dag van het jaar teruggegaan naar m’n oude username Paracosmic, ‘cause it’s pretty. Normaal heb ik altijd boek/film/serie gerelateerde usernames, maar dit jaar ga ik veel herkijken/herlezen dus eigenlijk wil ik niet te vaak gaan switchen.


    Frodo schreef:
    JONGENS dit is verwarrend D: D:
    Wel leuk tho, weer eens wat anders (bloos) ik ga nog even bij Frodo blijven, denk ik. Een leven lang ofzo.
    Frodo is ook gewoon asdgghjsgsj <3

    Ohorat schreef:
    YOU KNOW I STAN AND SUPPORT THIS HEHE
    also mijn eigen profiel revamping is dus ook al gebeurd voor de mensen wie confused zijn :') al denk ik dat iedereen wel doorheeft wie ik ben, er zijn niet veel kpopers op Q meer
    😏😏

    Erg typisch, Laura! Haha, maar erg leuk! Dammnn, hij is wel knap zeg.... :'D
    Ik zit eraan te denken om Papiliones weer even vaarwel te zeggen en een andere username te kiezen, maar even bedenken wat. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Papiliones schreef:
    Erg typisch, Laura! Haha, maar erg leuk! Dammnn, hij is wel knap zeg.... :'D
    Ik zit eraan te denken om Papiliones weer even vaarwel te zeggen en een andere username te kiezen, maar even bedenken wat. ^^
    HE IS OMG



    ooeeh dat gaat dan wel wennen worden
    Iets met goden... misschien? (wbw)

    ParkChanyeol schreef:
    (...) HE IS OMG



    ooeeh dat gaat dan wel wennen worden
    Iets met goden... misschien? (wbw)


    He is handsome, indeed! ^^

    Waarschijnlijk wel, tenzij ik iets tegen kom, die ook geweldig is. :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    Papiliones schreef:
    (...)

    He is handsome, indeed! ^^

    Waarschijnlijk wel, tenzij ik iets tegen kom, die ook geweldig is. :Y)
    hehe

    Ik ben benieuwd wat het gaat worden *O*

    YES LAU EN LAU Y E S
    Ik wil heel graag een mooi aesthetic profiel maken/hebben maar als het goed is kan Ohorat mij daarbij helpen. Daarna ga ik mijn naam veranderen want ik heb er nog zo veel die ik graag wil claimen. Heeft het gebrek aan kpoppers toch nog een voordeel hier op Q c:


    What’s tasty in Busan?