• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    •

    Wel redelijk geslapen in het hotel, maar had toch het idee dat ik een paar keer wakker ben geworden. Lekkere dikke kussens ook.

    En vandaag twee mooie truien gekocht voor in totaal €35 vanwege de korting.


    Physics is awesome

    Toch wel erg dat ik het eindnummer beter ken dan mijn eigen tekst in 2 v/d 5 scenes.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Cringeeeeee.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    De hele dag aan school gewerkt en nu tijd voor schrijven. :Y)


    One Who Travels A Higher Path.


    ok but why am i stressed already i really should enjoy my time off


    A to the Z

    En dan zit je weer op dat punt waarop je niet weet hoe je verder moet en vanuit welk perspectief terwijl het net zo goed ging aaahrggg


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ohorat schreef:


    ok but why am i stressed already i really should enjoy my time off
    Yes girl U SHOULD

    Venting:

    Ok, ik ben best wel zenuwachtig voor morgen — aangezien het m’n officiële eerste dag is in de klas die ik voor de rest van het jaar drie dagen per week ga draaien. Ja, het zijn niet zo veel leerlingen. Nee, dat wil niet per definitie zeggen dat het makkelijk gaat worden. Please, laat me onthouden dat de eerste weken trial and error zullen gaan zijn waarbij ik de klas leer kennen en de klas mij.


    •

    Paracosmic schreef:
    Venting:

    Ok, ik ben best wel zenuwachtig voor morgen — aangezien het m’n officiële eerste dag is in de klas die ik voor de rest van het jaar drie dagen per week ga draaien. Ja, het zijn niet zo veel leerlingen. Nee, dat wil niet per definitie zeggen dat het makkelijk gaat worden. Please, laat me onthouden dat de eerste weken trial and error zullen gaan zijn waarbij ik de klas leer kennen en de klas mij.
    I believe in you, babe! They would never have given you that job if they didn't think you couldn't do this. You're an amazing person and you definitely can do this <3

    —

    Calm ur tits girl, ruuuuuustig


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Talking to her honestly about my dysphoria sure was relieving but oh how I still feel like goddamn mistake.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ohmygod wat fijn dat ik zo gelachen heb nog even met je. Geweldig wat ben jij een goede vriendin. I'm so #blessed.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Af en toe geef je echt hele verwarrende signalen af zeg. En zeg je wel soms na zo'n opmerking dat t vriendschappelijk bedoelt is. Maar dat zeg je niet altijd. En je hebt het amper over je vriendin. En ik vind je niet leuk, maar soms ben je wel verwarrend en dat kan best een beetje irritant zijn en mij een "wtf-face" bezorgen. Want wtf.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Paracosmic schreef:
    Venting:

    Ok, ik ben best wel zenuwachtig voor morgen — aangezien het m’n officiële eerste dag is in de klas die ik voor de rest van het jaar drie dagen per week ga draaien. Ja, het zijn niet zo veel leerlingen. Nee, dat wil niet per definitie zeggen dat het makkelijk gaat worden. Please, laat me onthouden dat de eerste weken trial and error zullen gaan zijn waarbij ik de klas leer kennen en de klas mij.


    Succes! Alle begin is moeilijk, maar je zult je draai wel vinden! 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Inspiratie: ik beveel je om mij dit verhaal te laten afmaken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik was even vergeten dat je geen fuck geeft, joeee


    "Ignite, my love. Ignite."