• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    •

    Vandaag weer een meting gehad en ik was wat teleurgesteld. Maar ik heb tegen mezelf gezegd dat het ging om mijn uithoudingsvermogen te vergroten en niet om af te vallen. Daarnaast was het gewicht qua spieren toe genomen waar ik enorm blij mee ben. Daarbij word ik bijna ongesteld en dan is mijn lichaam altijd anders dan "normaal". Kan dus best zijn dat de meting niet helemaal klopt.


    Physics is awesome

    Kan echt niet tegen dat kortzichtige gedoe. Eerst niets van hebben en nu is iedereen onder 'de ban' ervan. 🙄


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo lekker mn bed in duiken geslaagde dag zo. Morgen weer een heerlijk dagje op de planning heb er super veel zin in ^^ Heerlijk gewoon. Life's good :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Holy shit balls this boy


    Life is a beautiful struggle

    Een klein beetje nerveus voor vanmiddag maar ik heb er zo super veel zin in. Kinderboerderij here whe gooo. Geitjes aaien wat meer wil je in je leven? Life's fantastic. Echt positief denken changed my life and I love it so much. Voel me blessed en gezegend.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Extra goed leren vandaag, zodat ik tenminste toch op dat vlak een 'leuke' dag gehad heb. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bijna. Bijna. BIJNA. BIJNA.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lekker een ontbijtje maken, wie houd er nou niet van een lekker gebakken eitje met kaas en tomaat ^^ Wat zijn de kleine dingen in het leven toch fijn. (H) (H)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Zojuist gearriveerd op school, maar eens beginnen met het leren van het tentamen dat ik over 4 uur heb (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    UHM.. What the fuck? Maanden niks en dan ineens dit. Ga weg ofzo.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dacht dus dat ze vandaag klaar zouden zijn, maar morgen pas en de badkamer kan ik pas donderdag gebruiken. Als er tenminste niks mis gaat morgen.

    Ik weet dat niet altijd alles gaat zoals je wil, maar ik denk dat we vanaf het begin hadden moeten zeggen dat het maximaal twee weken mocht duren. Dit is al de derde week en er was tegen ons gezegd dat het twee weken zou duren.


    Physics is awesome

    Zometeen een date, I'm so excited ^^ Lekker naar de kinderboerderij geitjes aaien. Is dat orgineel of niet?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Voor de eerste keer naar een psycholoog en het voelt zo... vreemd? Like, ik vind het heel normaal, logisch en dapper dat anderen er heen gaan maar voor mezelf... meh. Het voelt alsof ik gestoord ben ofzo? Hetzelfde dat iedereen op de wereld super knap is, slim en vriendelijk en dat iedereen happiness verdient, behalve ik dan. Maargoed, here we go. Kan mooi als een pinguïn naar binnen glijden straks.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Boi, ik geef het een week.


    •

    Had ik maar mijn banden gewisseld naar winterbanden 🙃