• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    •


    Life choices man
    Tough times
    Also, sleep? What is sleep

    [ bericht aangepast op 21 jan 2019 - 17:24 ]

    DiNozzo schreef:
    Jemig. Dus geen kans op uitkering. Werken lukt niet, studie lukt niet. Maar ik kan gewoon geen kant uit en geen eigen leven opbouwen. Basically door die kut tourette.
    Echt wtf. Ik wíl wel maar ik kán niet. Waarom kan ik daar niet voor één keer mee geholpen worden?

    Ugh potje janken dit.


    Wat naar voor je!

    Misschien hulp vragen bij het solliciteren? Ik krijg nu ook hulp om onder andere mijn cv beter te maken. Misschien dat zoiets jou ook kan helpen om werk te vinden. Bij mij is die organisatie gesubsidieerd vanuit de gemeente en voor mij dus gratis. Waarschijnlijk is er bij jou in de buurt ook wel een organisatie waar je gratis terecht kan.


    Physics is awesome

    Zometeen even heerlijk eten oh boi heb ik daar zin aan. Ravioli gevuld met geitenkaas <3
    Ik voel me zo goed vandaag nothing no amount of negativiteit can get me down ;)

    #blessed #positivity


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Damn, lange werkdag zo ineens van acht tot acht. Maar de kindjes waren zó lief, ik was zo trots op ze.
    Zometeen nog even socializen met de ouders en dan lekker naar huis om HP te lezen.


    •

    Sommige kinderen kan je wel achter het behang plakken soms


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ew.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Wat naar voor je!

    Misschien hulp vragen bij het solliciteren? Ik krijg nu ook hulp om onder andere mijn cv beter te maken. Misschien dat zoiets jou ook kan helpen om werk te vinden. Bij mij is die organisatie gesubsidieerd vanuit de gemeente en voor mij dus gratis. Waarschijnlijk is er bij jou in de buurt ook wel een organisatie waar je gratis terecht kan.


    Nouja dat is nogal een probleem, want ik ben letterlijk/fysiek niet in staat om te werken of studeren. 😅 Maar voor een wajong vinden ze me weer te goed en voor bijstand te slecht. Dus ben in beroep gegaan voor de wajong maar we hebben vandaag met een advocaat gesproken en die acht de kans dat ik een uitkering krijg superduper klein doordat ze bij zowel gemeente als uwv veel fouten schijnen te maken.
    Maar als dit niet lukt dan kan ik dus basically niets met mn toekomst. En dat is uitermate kut, want ik wíl wél. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zo lekker de afwas gedaan, niks beter dan een schoon aanrecht :)
    Best wel een top dag gehad, vooral veel gelachen. Echt you may not know it maar je maakt mijn dag <3


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    :W


    Caution first, always.

    Kots.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Niet echt berichten waar je op zit te wachten.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Nouja dat is nogal een probleem, want ik ben letterlijk/fysiek niet in staat om te werken of studeren. 😅 Maar voor een wajong vinden ze me weer te goed en voor bijstand te slecht. Dus ben in beroep gegaan voor de wajong maar we hebben vandaag met een advocaat gesproken en die acht de kans dat ik een uitkering krijg superduper klein doordat ze bij zowel gemeente als uwv veel fouten schijnen te maken.
    Maar als dit niet lukt dan kan ik dus basically niets met mn toekomst. En dat is uitermate kut, want ik wíl wél. :/


    Je hebt in ieder geval een kans en ik hoop dat je het beroep wint. Als dat niet lukt, dan hoop ik dat je alsnog een bijstanduitkering kan krijgen.

    Dat is inderdaad klote.


    Physics is awesome

    Aah zo lekker weer jammen met een maat, heb dat gemist maar echt heerlijk.
    Wat ben ik toch zo ontzettend gelukkig op dit moment!! #blessed #het leven is een discobal je moet zelf het feestje maken. #positief #goodlife #happy


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wat ben ik blij dat mijn scriptie bijna klaar is.

    #blessed #blijfpositief #staypositive #bouwjeeigenfeestje


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    me @ the airport tomorrow
    THIS IS IT SISTERS TOMORROW IS THE DAY THE RETURN OF THE MOTHERF- BEST BELGIAN BISH
    I AM SO EXCITED IM ABOUT TO CRY REAL ACTUAL TEARS I MISSED THAT HOE

    [ bericht aangepast op 21 jan 2019 - 20:37 ]


    A to the Z