• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    •

    Ik heb het zo gemakkelijk gehad met verhalen schrijven in het verleden. De titel verscheen gewoon in één keer op mijn scherm, zonder twee uur brainstormen en geen resultaat. Pffff


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    -7... Wat is dit voor een hel?
    ik straks in de zomer met 20+ graden: wat is dit voor een hel?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Gisteren redelijk op tijd naar bed gegaan en ik merk het verschil nu al. Nieuw dekbedovertrek erop gedaan en het was lekker warm toen ik eenmaal in bed lag. Maar de kachel wilde het in mijn kamer niet doen dus in de rest van de kamer was het net een koelkast.

    Ik ben toch echt meer een lente & herfst type. Hoewel we vorig jaar eigenlijk weinig herfst hebben gehad, meer een hele lange nazomer. Ik denk dat de winter daarom zo insloeg, van best wel lekker weer naar ineens koude temperaturen.


    Physics is awesome

    Deze week komen m'n audio monitoren en I'm so freaking excited!!! Home studio here we gooooo.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oké, nog 2.5 dag, dan ben ik verlost van deze stress!


    Stenenlikker

    Bevroren haar is super fijn, vooral als je er koppijn van krijgt.
    Geef me zomer.


    Life is a beautiful struggle

    Oh love hoe ik altijd zorgtoeslag vergeet en er van uit ga dat ik nog een zware week te gemoet heb tot mijn loon en dan mn zorgtoeslag er is <3


    Life is a beautiful struggle

    Lekker ontbijtje fuck yeah, het leven is een frikandel! Je moet het zelf speciaal maken. #Positiviteit kent geen tijd.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    De klokhuisvoorstelling van drama even genailed - thank god dat dat voorbij is.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Life is great yo, lekker warm de kachel aan kopje thee er bij wat meer kan je wensen?
    Heerlijk even kunnen lachen vandaag, thanks daarvoor. So #blessed #positive (A)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Always the same people.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jemig. Dus geen kans op uitkering. Werken lukt niet, studie lukt niet. Maar ik kan gewoon geen kant uit en geen eigen leven opbouwen. Basically door die kut tourette.
    Echt wtf. Ik wíl wel maar ik kán niet. Waarom kan ik daar niet voor één keer mee geholpen worden?

    Ugh potje janken dit.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    This is freaking amazing, vandaag lekker een dagje rust morgen een dagje naar de kinderboerderij geitjes aaien. I freaking love life right now. Isn't life just the best thing?

    Daarbij what are the odds dat ze dit ook kent, ik ken niemand die dit kent normaal :D

    #blessed #positivity


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik ben er zo klaar mee dat ik alles maar moet accepteren. Dat jij jezelf op plaats één zet maar dat je verwacht van mij dat ik jou op een heb staan en mezelf maar op twee. Dat jouw opleiding in jouw hoofd belangrijker is dan de mijne. Moet ik leren? We kunnen vast wel even wat leuks doen. Moet jij leren? Dan kan ik je bijna twee weken niet zien. Terwijl het bij jou allemaal super goed gaat en je eigenlijk niet eens leer, en ik verdomme iedere dag vijf uur besteed en ik nog steeds mijn toetsen niet haal. Maar zo moet ik het allemaal niet zien, dat is allemaal niet waar. Het is altijd hetzelfde. Jij vindt jezelf zoveel belangrijker dan dat jij mij vindt en dat doet gewoon pijn. Alles en iedereen is belangrijk, behalve ik. Want ik ben er toch wel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zooo ik barf 'm optimaal.


    The truth is out there.