• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    •

    Ohorat schreef:


    me @ the airport tomorrow
    THIS IS IT SISTERS TOMORROW IS THE DAY THE RETURN OF THE MOTHERF- BEST BELGIAN BISH
    I AM SO EXCITED IM ABOUT TO CRY REAL ACTUAL TEARS I MISSED THAT HOE
    AAH GIRL IK VOEL GEWOON DE VREUGDE

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Je hebt in ieder geval een kans en ik hoop dat je het beroep wint. Als dat niet lukt, dan hoop ik dat je alsnog een bijstanduitkering kan krijgen.

    Dat is inderdaad klote.


    Lief van je, dankjewel ❤️


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •


    ik wilde nog even wat afmaken voor stage, maar in plaats daarvan ben ik bezig met een opzetje voor een nieuwe fanfic...


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oké maar oprecht, in de eerste paar seizoenen van SKAM is Vilde echt het zieligste karakter, can't handle


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MadaIena schreef:
    Oké maar oprecht, in de eerste paar seizoenen van SKAM is Vilde echt het zieligste karakter, can't handle


    Die actrice is echt hilarisch op insta tho haha


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Mijn pakketje is binnen, helaas maar de helft maar goed de andere helft komt deze week nog ! Whoopwhooop die thuis studio wordt langzaam werkelijkheid.
    #gezegend #gelukkig #positief

    [ bericht aangepast op 21 jan 2019 - 21:04 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    HaIe schreef:
    (...)

    Die actrice is echt hilarisch op insta tho haha
    Very true HAHAHA Ze is echt grappig


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    me @ a certain duo this weekend YEHET


    A to the Z

    Lieve users,

    Ik stap heel even in mijn rol als bemiddelaar. Ik zie hier namelijk wat dingen gebeuren, dus wil ik bij deze vragen om in het lucht je hart topic het gezellig te houden. Ik denk dat dat voor iedereen erg fijn zal zijn. Ik begrijp dat er bepaalde frustraties zijn, maar de meldknop is uw vriend en de bemiddelaars ook. ^^ Dus als er iets is, dan kunnen jullie naar de mods of naar ons, de bemiddelaars.

    Fijne avond verder!
    Liefs,
    Filiz (Bemiddelaar)


    One Who Travels A Higher Path.

    Ohorat schreef:


    me @ a certain duo this weekend YEHET

    Oh frustratie! Heb ik eindelijk weer de motivatie en de inspiratie om te schrijven,
    Komt de inspiratie te snel. Want eigenlijk heb ik nu drie ideeën voor een verhaal. Hoe ga ik er dan ooit één afschrijven?!


    It's never gonna happen, Guys.

    Inderdaad frustratie! Vandaag een top dag gehad, alles gedaan wat ik moest doen en dan nog aan school gewerkt. En dan wil je op het punt schrijven aan je verhaal..... Nope heb je geen ene flikker gedaan. D: Terwijl ik zo juist er naar uit keek om te schrijven. Oke, dan morgen echt SCHRIJVEN!


    One Who Travels A Higher Path.

    Morgen verder strijden.

    Also, ik ben echt heel erg blij met het enthousiasme vanuit mijn huisgenoten voor mijn verhaal, ook al heeft nog nooit één van hen iets van mij gelezen. 3 van de 6 willen het sowieso al lezen als het af is en waren erg excited over de flaptekst ^^


    From these ashes, I will rise

    Damn wat een heerlijke avond, genieteeeen :D


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    idk if this was a smart move (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO