• LAS ENCINAS
    A Spanish high school for rich b*tches.


    LAS ENCINAS
    Las Encinas is een middelbare school die de kinderen van rijke, Spaanse ouders opleidt tot de zogenaamde 'leiders van morgen.' Alles lijkt te draaien om wat je presteert, maar is dat wel waar? Of speelt het geld dat je ouders bezitten een grote rol in je cijfers of je reputatie? Zijn de sieraden die je draagt of de vele feestjes die je houdt wel genoeg om de vele duistere geheimen te bewaren? Want tja, hoe zijn jouw ouders, zo maar ineens, zo rijk geworden?





    Laten we maar relaties gaan bespreken!

    [ bericht aangepast op 21 jan 2019 - 21:08 ]


    And it felt like her lungs were filling up with water so she just sat back and let herself drown.

    Maluma schreef:
    (...)

    Yesss, current of ex-fling? c;
    Current? ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MadaIena schreef:
    (...)Current? ^^


    Sounds very good to me (: Hoelang is dat al gaande?


    El Diablo.

    invisibilia schreef:
    (...)

    Kies maar haha


    Misschien voor Calla en Axel dan dat ze vaak samen opstap gaan en Narcisco en Axel dat ze 'voetbalbuddy's' zijn.?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    invisibilia schreef:
    (...)
    Calla/Narciso.


    Ik vind Narciso inderdaad wel een type die zijn beste vriend kan zijn! Ook Calla zie ik als een goede vriendin voor hem, ook aangezien ze graag wilt reizen, dat doet August ook graag (: misschien dat ze samen een keer een weekendje naar Portugal zijn geweest ofzo?


    - thank you for existing -

    Mt c: ik hoop Salva vanavond af te hebben c: ik zoek voor namelijk een aartsvijand voor hem en iemand die hem wat kalmeerd als hij een woedeaanval heeft


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kavinsky schreef:
    (...)

    Misschien voor Calla en Axel dan dat ze vaak samen opstap gaan en Narcisco en Axel dat ze 'voetbalbuddy's' zijn.?


    Sombre schreef:
    (...)


    Yaaaasss!

    SaIem schreef:
    Mt c: ik hoop Salva vanavond af te hebben c: ik zoek voor namelijk een aartsvijand voor hem en iemand die hem wat kalmeerd als hij een woedeaanval heeft


    Calla is goed met woedeaanvallen, maar kan ze ook uitlokken. Narciso is een softie, dus kan daar vast wel mee omgaan xd

    [ bericht aangepast op 22 jan 2019 - 18:59 ]


    And it felt like her lungs were filling up with water so she just sat back and let herself drown.

    SaIem schreef:
    Mt c: ik hoop Salva vanavond af te hebben c: ik zoek voor namelijk een aartsvijand voor hem en iemand die hem wat kalmeerd als hij een woedeaanval heeft


    Manuel is a pretty calm guy? ;p


    El Diablo.

    Ricciardo schreef:
    (...)

    Gabriel voor beste vriend en Maia misschien als ex?


    Maia als ex is goed (: ga er dan maar wel van uit dat hij nog steeds jaloerse trekjes heeft.

    Gabriel lijkt me een goede vriend voor August! Ik weet niet wat Gabriels band is met Narciso, maar misschien kunnen ze een hecht groepje zijn?


    - thank you for existing -

    SaIem schreef:
    Mt c: ik hoop Salva vanavond af te hebben c: ik zoek voor namelijk een aartsvijand voor hem en iemand die hem wat kalmeerd als hij een woedeaanval heeft


    Mocht hij één van August zijn dames gaan daten, dan krijgt hij snel genoeg iemand om mee te knokken zo nu en dan.


    - thank you for existing -

    Jullie gaan snel, haha. Ik ga zo Iago afmaken ^^


    Mhm?

    invisibilia schreef:
    (...)

    Calla is goed met woedeaanvallen, maar kan ze ook uitlokken. Narciso is een softie, dus kan daar vast wel mee omgaan xd


    Ooh I like that :') ze kan zijn woede soms in haar voordeel gebruiken als ze Salva goed weet te manipuleren

    Maluma schreef:
    (...)

    Manuel is a pretty calm guy? ;p


    I like Manu hahah ik denk dat de twee het goed met elkaar kunnen vinden c; misschien kunnen ze het straks verder bespreken als ik Salvador af heb heheh

    Sombre schreef:
    (...)

    Mocht hij één van August zijn dames gaan daten, dan krijgt hij snel genoeg iemand om mee te knokken zo nu en dan.



    Hahah Sal is niet echt een ladiesman als sommige andere van zijn leeftijd, but you never know what will happen :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Celeste's Relatielijstje


    Wat ik voor haar zoek:
    ⇝ Beste vriend(in)
    ⇝ Iemand die met haar flirt
    ⇝ Jeugdvrienden
    ⇝ Iemand die wil dat ze wat vaker opstap gaat (gaat wel maar niet vaak)
    ⇝ Normale vrienden
    ⇝ Iemand die bij haar op hockey zit
    ⇝ Vijand/ rivaal (idk negatieve relatie)
    ⇝ Iemand met wie ze veel series kijkt
    ⇝ Misschien iemand die een keer een camshow van haar heeft gezien en een vermoeden heeft dat zij het is, maar dat zou hella weird zijn.

    Wat ik al heb:

    En ook Celeste is inmiddels af. ;3

    [ bericht aangepast op 22 jan 2019 - 19:38 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    ^ Got Manuel for:
    ⇝ Beste vriend
    ⇝ Iemand met wie ze veel series kijkt

    ? c;


    El Diablo.

    Sombre schreef:
    (...)

    Maia als ex is goed (: ga er dan maar wel van uit dat hij nog steeds jaloerse trekjes heeft.

    Gabriel lijkt me een goede vriend voor August! Ik weet niet wat Gabriels band is met Narciso, maar misschien kunnen ze een hecht groepje zijn?

    @Ricciardo
    Ik wil hierbij vrijwillig Axel naar voren schuiven om nu met Maia te flirten of iets in die richting. Ik denk dat hij het alleen maar leuk zou vinden om August jaloers te maken.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Necessity schreef:
    Yayy mt ^^

    Artemis is er natuurlijk nog niet zo lang (een paar dagen nu op school), dus echt diepgaande relaties zoek ik niet, maar ik ben wel op zoek naar eerste indrukken, iemand die haar (al dan niet verplicht door de directie?) rondgeleid heeft, naast wie ze al gezeten heeft bij een les, met wie ze al gepraat heeft etc.
    Kom maar door met de ideeën ^^

    En misschien iemand die ze online al heeft leren kennen die toevallig op Las Encinas zit?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.