• LAS ENCINAS
    A Spanish high school for rich b*tches.


    LAS ENCINAS
    Las Encinas is een middelbare school die de kinderen van rijke, Spaanse ouders opleidt tot de zogenaamde 'leiders van morgen.' Alles lijkt te draaien om wat je presteert, maar is dat wel waar? Of speelt het geld dat je ouders bezitten een grote rol in je cijfers of je reputatie? Zijn de sieraden die je draagt of de vele feestjes die je houdt wel genoeg om de vele duistere geheimen te bewaren? Want tja, hoe zijn jouw ouders, zo maar ineens, zo rijk geworden?





    Laten we maar relaties gaan bespreken!

    [ bericht aangepast op 21 jan 2019 - 21:08 ]


    And it felt like her lungs were filling up with water so she just sat back and let herself drown.

    Paracosmic schreef:
    Hola — ik heb dus Beau, de alom gevreesde koning van de school (met goede redenen), dus veel positieve relaties zal hij niet hebben.

    Wat ik (zo uit m’n hoofd) zo zoek voor ‘m:
    • beste vriend (mannelijk) - Narciso
    • ex
    • horrormoviebuddy
    • meisje(s) waarmee hij regelmatig het bed induikt
    • persoon die hij eens in elkaar heeft geslagen (met of zonder reden)
    • persoon die hij haat
    • . . .

    Ik heb btw een fulltime baan, dus zal niet continu kunnen reageren in het praattopic.


    Narciso wil wel zijn best friend zijn, maar idk wat met Calla kan. Slaat hij meisjes ? xd


    And it felt like her lungs were filling up with water so she just sat back and let herself drown.

    Ik zal kijken of ik morgen of zo een lijstje kan maken voor Bea, maar ik richt me eerst op de laatste details voor m'n scriptie haha. Als mensen al ideeën hebben, hit me up in PB liever dan GB


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb al een groot deel van Iago's rol uitgeschreven, en ik ga me later heerlijk ontspannen met de lay-out. Hij staat dus wel al open voor relaties, maar je moet even de spoiler openen :Y)


    Mhm?

    Ricciardo schreef:
    (...)

    I got Maia?


    I like that. Ik GB je even!


    invisibilia schreef:
    (...)

    Narciso wil wel zijn best friend zijn, maar idk wat met Calla kan. Slaat hij meisjes ? xd


    Beau slaat 'in principe' geen meisjes, maar als er eentje ooit te ver is gegaan kan hij wel ruw handtastelijk worden.

    Ik denk tbh niet dat Beau Narciso als beste vriend zou hebben. Beau is echt een player dus hij vindt Narciso echt een gruwelijke softie. :W


    Paracosmic schreef:
    (...)

    Beau slaat 'in principe' geen meisjes, maar als er eentje ooit te ver is gegaan kan hij wel ruw handtastelijk worden.

    Ik denk tbh niet dat Beau Narciso als beste vriend zou hebben. Beau is echt een player dus hij vindt Narciso echt een gruwelijke softie. :W


    Calla gaat niet snel heeeell ver en Narciso is geen softie potverdorie.
    Hoe moet dit dan? 😂😂


    And it felt like her lungs were filling up with water so she just sat back and let herself drown.

    invisibilia schreef:
    (...)

    Ik zeg dit in één woord.
    oops-ik-knalde-niet-per-ongeluk-tegen-je-aan-in-de-gang.
    Calla vond haar er van een afstandje wel interessant uit zien en toen hebben ze op de gang een paar aardige woorden gewisseld, klinkt dat wat? :Y)

    ik heb besloten dit te lezen als 'ik knalde tegen je aan maar het was niet per ongeluk' :Y)
    Ik ben voor ^^

    @Kavinsky, is helemaal goed! Vonden ze elkaar tijdens die rondleiding een beetje aardig? Of is ze echt gedwongen om Artemis rond te leiden?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    MT


    How far is far

    invisibilia schreef:
    (...)

    Calla gaat niet snel heeeell ver en Narciso is geen softie potverdorie.
    Hoe moet dit dan? 😂😂


    Ok, Beau zal Calla voornamelijk seksueel interessant vinden 'cause she's a lesbian en dan denkt zijn brein meteen: hallooo triooo.


    Axel's Relatielijstje



    Wat ik voor hem zoek:
    ⇝ Beste vriend(in)
    ⇝ Ex (kort maar krachtig)
    ⇝ Flirt
    ⇝ Iemand die hij al langere tijd kent (hij gaat pas anderhalf jaar naar Las Encinas)
    ⇝ Iemand met wie hij opstap gaat
    ⇝ Normale vrienden
    ⇝ Iemand met wie hij niet perse echt bevriend is, maar wet wie hij toch diepe gesprekken voert.
    ⇝ Voetbalbuddy
    ⇝ Iemand met wie hij het niet zo goed kan vinden
    ⇝ Iemand met wie hij in de pauze's buiten kan staan roken.

    Wat ik al heb:
    Oliver 'Olly' Ace Finch - Pleegbroer - tba

    Axel is dus af, ik zal later verder werken aan Celeste. ;3

    [ bericht aangepast op 22 jan 2019 - 16:27 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik heb mijn mannelijke rol ook geplaatst en Gabriel staat net zoals Maia open voor relaties c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Paracosmic schreef:
    (...)

    Ok, Beau zal Calla voornamelijk seksueel interessant vinden 'cause she's a lesbian en dan denkt zijn brein meteen: hallooo triooo.


    Klinkt erg gezellig :Y)


    And it felt like her lungs were filling up with water so she just sat back and let herself drown.

    Kavinsky schreef:
    Axel's Relatielijstje

    (...) Wat ik voor hem zoek:
    ⇝ Beste vriend(in) Narciso/Calla
    ⇝ Ex (kort maar krachtig)
    ⇝ Flirt
    ⇝ Iemand die hij al langere tijd kent (hij gaat pas anderhalf jaar naar Las Encinas) Narciso/Calla
    ⇝ Iemand met wie hij opstap gaat Narciso/Calla
    ⇝ Normale vrienden
    ⇝ Iemand met wie hij niet perse echt bevriend is, maar wet wie hij toch diepe gesprekken voert. Calla
    ⇝ Voetbalbuddy Narciso
    ⇝ Iemand met wie hij het niet zo goed kan vinden
    ⇝ Iemand met wie hij in de pauze's buiten kan staan roken.

    Wat ik al heb:
    Oliver 'Olly' Ace Finch - Pleegbroer - tba

    Axel is dus af, ik zal later verder werken aan Celeste. ;3


    Kies maar haha

    [ bericht aangepast op 22 jan 2019 - 16:50 ]


    And it felt like her lungs were filling up with water so she just sat back and let herself drown.

    De vrouwelijke rollen zijn weer open, maar wat denken jullie.
    De rollen nu gewoon sluiten dat niemand meer mee kan doen en hoeft in te vallen tijdens het speeltopic (als bijvoorbeeld later nog iemand mee wil doen)
    of open laten en gewoon deze zaterdag/zondag het speeltopic openen?


    And it felt like her lungs were filling up with water so she just sat back and let herself drown.

    Voor Nikia zoek ik:

    — Een beste vriend(in); iemand waar ze echt al jaren mee bevriend is, waarmee ze vrijwel alles deelt, behalve haar geheim.
    — Eventueel een ex/een jongen waar het verlangen en de lust geen probleem is, maar de relatie niet werkt.
    — Iemand waar het totaal niet mee klikt.
    — Iemand waar ze zo nu en dan nog wel eens bij crasht.
    — Een stapmaatje.
    — Een verwaterde vriendschap.
    — Andere ideeën zijn ook welkom. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT alvast


    Bowties were never Cooler