• LAS ENCINAS
    A Spanish high school for rich b*tches.


    LAS ENCINAS
    Las Encinas is een middelbare school die de kinderen van rijke, Spaanse ouders opleidt tot de zogenaamde 'leiders van morgen.' Alles lijkt te draaien om wat je presteert, maar is dat wel waar? Of speelt het geld dat je ouders bezitten een grote rol in je cijfers of je reputatie? Zijn de sieraden die je draagt of de vele feestjes die je houdt wel genoeg om de vele duistere geheimen te bewaren? Want tja, hoe zijn jouw ouders, zo maar ineens, zo rijk geworden?





    Laten we maar relaties gaan bespreken!

    [ bericht aangepast op 21 jan 2019 - 21:08 ]


    And it felt like her lungs were filling up with water so she just sat back and let herself drown.

    Maluma schreef:
    ^ Got Manuel for:
    ⇝ Beste vriend
    ⇝ Iemand met wie ze veel series kijkt

    ? c;


    Ik denk dat ik Manuel en Celeste op een rare manier wel vrienden zie zijn. Ze zijn opzich best wel verschillend, maar ook wel weer goed complementair (leuke analyse dit) en dan kunnen ze natuurlijk altijd samen series kijken. Zolang hij dan wel weet dat hij als ze ook maar iets een beetje eng kijken wel Celeste haar handje vast moet houden. ;p


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Kavinsky schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik Manuel en Celeste op een rare manier wel vrienden zie zijn. Ze zijn opzich best wel verschillend, maar ook wel weer goed complementair (leuke analyse dit) en dan kunnen ze natuurlijk altijd samen series kijken. Zolang hij dan wel weet dat hij als ze ook maar iets een beetje eng kijken wel Celeste haar handje vast moet houden. ;p


    Geen zorgen, dat doet hij wel voor zijn bestie :Y)


    El Diablo.

    Sombre schreef:
    (...)

    Maia als ex is goed (: ga er dan maar wel van uit dat hij nog steeds jaloerse trekjes heeft.

    Gabriel lijkt me een goede vriend voor August! Ik weet niet wat Gabriels band is met Narciso, maar misschien kunnen ze een hecht groepje zijn?


    Oeh nice hahah, ben benieuwd hoe dat zich gaat uitten. Zal ik je een gb sturen van hoe en wat het gegaan is tussen de twee?

    Ik wacht nog op antwoord van invisibilia wat zij denkt dat Narciso van Gabriel vindt, maar in principe kan dat wel; leuk c:

    Kavinsky schreef:
    (...)

    @Ricciardo
    Ik wil hierbij vrijwillig Axel naar voren schuiven om nu met Maia te flirten of iets in die richting. Ik denk dat hij het alleen maar leuk zou vinden om August jaloers te maken.


    Spannend hahah, lijkt mij leuk! Zijn ze verder ook vrienden of iets in de richting?


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Iemand eventueel nog voor Nikia? Ik had een lijstje staan, een paar pagina's terug. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nesryn schreef:
    Iemand eventueel nog voor Nikia? Ik had een lijstje staan, een paar pagina's terug. :')


    Ik heb Maia? c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Nesryn schreef:
    Voor Nikia zoek ik:

    — Een beste vriend(in); iemand waar ze echt al jaren mee bevriend is, waarmee ze vrijwel alles deelt, behalve haar geheim.
    — Eventueel een ex/een jongen waar het verlangen en de lust geen probleem is, maar de relatie niet werkt.
    — Iemand waar het totaal niet mee klikt.
    — Iemand waar ze zo nu en dan nog wel eens bij crasht.
    — Een stapmaatje.

    — Een verwaterde vriendschap.
    — Andere ideeën zijn ook welkom. (:



    Manuel? c;


    El Diablo.

    Relaties Gabriel
    18 years old | Swimmer



    — Beste vriend(in) bij wie hij wel zijn gevoelens 'durft' te laten zien
    — Eventueel ex, zowel man als vrouw
    — Iemand met wie hij traint
    — Goede vrienden/vriendinnen
    — Iemand met wie hij gaat stappen
    — als je nog ideeën hebt, hmu c;

    Wat ik al heb:
    August — Gabriel en August zijn goede vrienden
    Manuel — Manuel en Gabriel zijn beste vrienden




    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ricciardo, is goed. Had je voor haar nog iets nodig?

    Maluma, een voorkeur voor een van de twee, of misschien combinatie?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik probeer zo snel mogelijk een opzetje te posten


    Bowties were never Cooler

    Nesryn schreef:
    Ricciardo, is goed. Had je voor haar nog iets nodig?

    Maluma, een voorkeur voor een van de twee, of misschien combinatie?


    Combinatie is goed voor mij? c;


    El Diablo.

    Nesryn schreef:
    Ricciardo, is goed. Had je voor haar nog iets nodig?

    Maluma, een voorkeur voor een van de twee, of misschien combinatie?


    — Beste vriend of vriendin
    — Childhood friend met wie Maia basically is opgegroeid, dus wie eerder een broer of zus is
    — Iemand die net zoals zij aan cheerleading doet of voetbal en met wie zij dus traint
    — Goede vrienden/vriendinnen
    — Iemand met wie ze iets minder overweg kan

    Dezen zoek ik nog voor Maia & wat ik voor Gabriel nog zoek staat op deze pagina c':


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Maluma, is goed, doen we dat! ^^

    Ricciardo, ik heb voor Maia x Nikia eventueel een van deze opties eruit gehaald:
    — Beste vriend of vriendin, of
    — Iemand met wie ze iets minder overweg kan.

    Ik weet niet wat jouw voorkeur eventueel heeft?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Als ik jullie tempo in relaties zie is het maar goed dat ik er niet zoveel nog kan want dit tempo zou ik vandaag met alle drukte en chaos hier echt niet hebben bijgehouden 😂


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ricciardo schreef:
    (...)

    Spannend hahah, lijkt mij leuk! Zijn ze verder ook vrienden of iets in de richting?


    Jaaa ze zouden wel gewoon vrienden kunnen zijn daarnaast.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik post straks een impressie/wat ik zoek lijstje voor Olly


    How far is far