• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Slides voor morgen om half negen nu online, wauw, goed gedaan prof. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    -

    [ bericht aangepast op 13 feb 2019 - 0:11 ]


    A to the Z

    waarom is dit zo'n klote verbinding dan?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik ben niet altijd negatief zoals jij zegt, ik ben gewoon realistisch. Daarbij als je vind dat, dat negatief zijn is dan was jij vanavond ook aardig negatief. BBL -opleiding doen is ook een optie, maar het lijkt wel alsof je alleen daar op bent gefocust. En als je er zo op blijft aandringen mag je ook wel even uitleggen waarom je dat doet. Misschien ook handig om dan te vragen of dat iets is wat ik wil of nog steeds wil.

    Kortom, ik merk gewoon dat de communicatie tussen ons soms heel stroef verloopt. Ja, soms voel ik me aangevallen. Raar he, als je ook soms zo reageert als ik iets tegen jou zeg. Ik weet dat je direct bent, maar soms kun je dingen ook op een andere manier zeggen en toch direct zijn. Daarbij heb ik ook het gevoel dat ik niet alles tegen je kan zeggen vanwege je reactie. Maar ja, dat ligt dan weer aan mij volgens jou. Waar twee vechten hebben twee schuld, grappig dat je die uitdrukking gebruikt terwijl ik het gevoel heb dat je dat niet op jezelf betrekt als je in een discussie of ruzie zit, maar goed.

    Ik probeer zo positief mogelijk te zijn en dit soort dingen langs me heen te laten gaan. Maar soms is dat behoorlijk lastig.


    Physics is awesome

    Zo lekker een uur in de bus, 10+ minuten overstap en dan nog een +kwartier.... En zelfs dan ben ik een kwartier te vroeg, maar het is dit of een half uur te vroeg of te laat.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ugh, werkzaamheden overal. Komende dagen lopend naar het werk.. Achja maar 3 dagen en dan alweer vakantie en na de vakantie zijn als het goed is de werkzaamheden klaar.


    Life is a beautiful struggle

    Wel echt een ontzettend fijn weekend gehad, maar jeetje wat vliegt de tijd


    Life is a beautiful struggle

    Dat wordt een half jaar aan alleen maar jongens lesgeven hahahahahelp


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Whoopwhoop broodje zalm in mn keel. (banana)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.


    i finally got my driver license bitchezzzz


    A to the Z

    Ik, zondag:
    'Alsjeblieft universum, give me a fucking break'.

    Universum, maandag:
    — Mirte valt van de laatste traptreden
    — Mirte laat haar telefoonhouder in de auto afbreken
    — Mirte heeft een AHDFVDANUDIHGFUIEAHN ochtend in de klas, terwijl er iemand komt observeren
    — Mirte moet surveilleren tijdens het buitenspelen in de regen
    — Mirte moet naar de huisarts


    •

    Wow, ik dacht dat Selena Gomez wel goed live zou kunnen zingen, maar dat valt dik tegen. Nee, ze kan niet zingen. Haar liedjes worden dan wel veel bewerkt.


    Ik wil een tuin vol egels

    nou oof


    This ain't no place for no better man.

    Morgen op tijd eruit en het online formulier voor mijn eindbeoordeling van stage invullen die eindelijk binnen is.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO


    boi i hope u choke on lego


    A to the Z