• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om dadelijk weer te gaan hardlopen. Ik zit nog steeds op m'n werk en ben echt op na vandaag.
    Misschien beter om morgenvroeg gewoon te gaan en vanavond lekker met HP op de bank te duiken.


    Zo lekker koken I'm soo ready yaaaaas *O*


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    'Sarita maak de poster. Sarita maak de uitnodiging. Sarita doe dit, Sarita doe dat.' Sarita heeft ondertussen een uitvaart, een week lang tentamens en daarna twee weken school van 08.00 tot 17.00 uur iedere dag. Sarita werkt ook super hard aan de poster maar wilt hem graag heel goed maken. Sarita stuurt de poster door. Commentaar: 'Je moet ff wachten maar dan heb je ook wat zak mar zeggen.' Ahum, dan doe je het voortaan toch lekker zelf ofzo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    well aren't you two persistent. maybe it's time to block some numbers... and if u bring this shit up one more time I swear to god, im done. its not even funny anymore, i've warned u more than once.

    HaIe schreef:
    Jaaaa, nieuwe industrial is binnen! I love it soooo much. Ook 2 paar ringetjes gehaald, al zijn deze net iets te dik, maar voor nu laat ik ze wel gewoon in. (pic onder de spoiler)



    Ziet er mooi uit! (nerd)


    Physics is awesome

    Muuh, iedere keer als ik HP5 lees krijg ik zo’n naar gevoel van James en Sirius in Snape’s flashbacks. I don’t get why everyone loves them so much.


    Er is daar nog zoveel werk aan en de deadline is volgende week al, ugh. Ik heb nog maar 5% van alles. 😂


    Ik wil een tuin vol egels

    Do I have a lot to do this weekend? Yes. Is it a good time to have a MCU marathon? No. What am I doing? Watching Iron Man 2.

    Ik vind het zo naar dat door dit soort jeugdbendes mensen amper nog ‘s avonds alleen op pad durven. En natuurlijk doet de politie niets. Middagje Halt en daarna gaan ze vrolijk verder. Bah.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik voel mij zo gelukkig met alles wat ik doe, maar dan haalt 1 ding mij naar beneden en dat is oprecht zo naar. Ik voel mij oprecht naar en vreselijk. En intens verdrietig....


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik heb 0,0 zin in sociaal contact vandaag, dus ik ga lezen en series kijken. Perfect.


    Elke keer met die herinneringen op Facebook mis ik mijn oude middelbare best wel. :') Man man man, toen leek het leven nog zo simpel met KWT intekenen, theater, examens... boh ik ben er al 3.5 jaar weg jezus


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Al bijna 4 jaar, maar ik ben nog altijd smoorverliefd...


    From these ashes, I will rise

    En m’n tweede hardloopsessie achter de rug. Ik ben best wel trots op mezelf. 💪🏻