• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zo leuk dat mijn moeders tieneridool eindelijk eens in nl optreedt en ze nu van zijn concert aan het genieten is


    "It means no worries, for the rest of your days"

    EINDELIJK.
    EIN-DE-LIJK.
    Ugh. Als ik dit kan volhouden volgend semester, ga ik misschien eindelijk weer eens vakantie hebben.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ugh, today was not my day. I’m going to cry in my bed now.


    Wat een topdag I'm loving everything about it *O*


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.


    it appears the snakes have gathered again and they're getting fatter, uglier and dumber
    karma, ur my favourite bitch


    A to the Z

    Fijn. 😑


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nog zo moe, maar ik heb afspraken waar ik naartoe moet en uitslapen zit er toch niet in met de werkzaamheden. Dus we gaan het warme bedje maar eens uit...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Autsj, this hurts.


    Nog 1 dag. En dan nog 3 weken :')


    From these ashes, I will rise

    Ik hou van spelletjes uitwerken en zeker voor dit team (cuz zoveel liefde voor mijn Noorse collega's), maar 7 uur aan een stuk? (no_chears)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Kan deze fucking koorts nou een keer oprotten?


    Caution first, always.

    De afspraken gingen gelukkig allemaal goed. Al ben ik wel benieuwd naar die doorverwijzingen. Maar we gaan het zien
    Nu eerst even genieten van een tosti en daarna maar het huisje schoonmaken _O_


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Heerlijk boodschappen gedaan allemaal lekkere gezonde dingen gehaald voor dit weekend want Good Food = Good Mood Shaping up to be a great day *O* (banana)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ahhh deze vakken zijn zo leuk. I'm a happy bean.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jaaaa, nieuwe industrial is binnen! I love it soooo much. Ook 2 paar ringetjes gehaald, al zijn deze net iets te dik, maar voor nu laat ik ze wel gewoon in. (pic onder de spoiler)


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO