• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    als je nog een keer 'Hahaha!!!' zegt stap ik uit de chat


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Gemengde gevoelens, hoop dat ik word aangenomen maar ergens ook weer niet aangezien deze plek zó vertrouwd voelt..


    Life is a beautiful struggle

    I wonder if you even care. If you would.. You would've texted me by now. Or at least a fucking apology. But no. I'm not the one who started this drama and I don't wanna cause anymore, but this might be the last straw.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2019 - 15:53 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jimi Hendrix - Red house


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ja tuurlijk, kijk mij maar weer boos aan en noem me obstinaat. Zowel je fucking vrouw/mijn stiefmoeder als ik proberen al weken gewoon een gesprek aan te knopen en je bent te druk met je telefoon en zodra ik er iets sarcastisch over zeg ben ik obstinaat en kut en heb ik het allemaal gedaan.


    This ain't no place for no better man.

    Vandaag nieuw uilenbeeldje gekocht! Langzaam aan word de collectie steeds groter.

    En waarom moet je altijd van dit soort opmerkingen maken? Nee, het behang hangt er nog niet. Ja, het is al een tijd geleden dat we het hebben gekocht. Maar zulk soort opmerkingen helpen nou ook niet echt. Ik weet gewoon even niet wanneer ik het wil gaan ophangen. Ik krijg steeds vaker het gevoel dat je dit soort dingen zegt zodat je kan laten zien wat ik allemaal niet doe. Ik dacht alleen dat we al een tijdje geleden hadden vast gesteld dat ik niet perfect ben, maar dat ben jij ook niet.


    Physics is awesome

    'Zo, jij bent ook vaak ziek hè?'

    Eh, ja — dit is mijn eerste jaar in het onderwijs, dus krijg ik sowieso alle griepgolven mee. Daarnaast is m'n weerstand al laag vanwege geestelijke en persoonlijke problemen. Thanks for noticing.


    •

    I'm so done.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    een syllabus van 124 pagina's over bloody woordsoorten?
    god help me


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    (banana) Wat een heeeeerlijk weekend voor de boeg yaaas i'm so ready *O*


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Waarom kan het niet eens voor één keer gewoon goed gaan? Waarom laten ze me in de vakantie niet gewoon met rust?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Het gesprek vandaag viel gelukkig mee. Was ook wel blij dat ik dit keer een andere deskundige had die net wat menselijker over kwam dan de vorige..

    //
    Ugh ik blijf stofzuigen met al die werkzaamheden in de galerij. En ik vind stofzuigen al zo leuk (not)
    Maar het is voor een goed doel dus vooruit...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Vandaag een niveau omhoog op de loopband, het ging wel, alleen heb ik wel enorm lopen hijgen. Touwtje springen was ook leuk, jammer dat ik het nog niet zo goed kan.

    Maag is ook wakker dankzij dat papa nu al aan het koken is en die wil nu eigenlijk al eten.


    Physics is awesome

    Zo jammer dat een initiatief als die klimaatmars door de jongeren overal de grond in geduwd lijkt te worden door zeikende mensen met tijd over. Alsof zij niet bijgedragen hebben aan het klimaatprobleem, alsof zij niet elk jaar met het vliegtuig op vakantie gaan, hun peuken op de grond smijten en wegwerpplastic gebruiken. Jezus.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Yeah. This is it. I'm done.


    — Inner peace, it's hard to find. —