• Hi!

    We (Ashton_lemons en alloveryou) zijn twee meiden gepassioneerd door muziek. Recent zijn wij gestart met onze band If And When. We hebben momenteel een twitter account en een site.

    Zouden jullie ons willen helpen door ons vooral al te volgen op twitter en eens een kijkje te nemen op onze site en vervolgens hier te melden wat je er van vindt?

    Super bedankt!

    Onze twitter is @ifandwhen_band
    Echt jullie zouden ons zo hard helpen!

    [ bericht aangepast op 1 feb 2019 - 21:00 ]

    Ik heb geen Twitter, dus dat gaat niet lukken, maar ik vind wel dat jullie een mooie site hebben! Het is leuk en overzichtelijk. Het is enkel jammer dat het clipje dat jullie erop gezet hebben zo'n slechte audiokwaliteit is, want ik hoor jullie zang er bijna niet meer door. :/ Voor de rest echt heel leuk!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    Ik heb geen Twitter, dus dat gaat niet lukken, maar ik vind wel dat jullie een mooie site hebben! Het is leuk en overzichtelijk. Het is enkel jammer dat het clipje dat jullie erop gezet hebben zo'n slechte audiokwaliteit is, want ik hoor jullie zang er bijna niet meer door. :/ Voor de rest echt heel leuk!

    Super bedankt voor je reactie! Je hebt helemaal gelijk we zijn er mee bezig een goede versie te maken! Van zodra deze er is zal ik je iets laten weten ;)

    Wauw de site ziet er wel echt mooi uit. Echt wauw.


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb ook geen twitter, maar de site ziet er inderdaad prachtig uit!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Slughorn schreef:
    Wauw de site ziet er wel echt mooi uit. Echt wauw.

    Dank je! :)

    aarsvogel schreef:
    Ik heb ook geen twitter, maar de site ziet er inderdaad prachtig uit!

    Dank je!

    Hele mooie site!
    Ook een heel mooi liedje, alleen inderdaad probeer bijvoorbeeld te investeren in een goede microfoon en opname set dat je thuis in een studio het geluid kan opnemen en bijvoorbeeld buiten een mooie video opneemt zonder geluid en dan je muziek eroverheen edit, zodat het een geheel word (:
    Ben wel benieuwd naar wat jullie verder zullen brengen ^^


    Little do you know

    PluviophiIe schreef:
    Hele mooie site!
    Ook een heel mooi liedje, alleen inderdaad probeer bijvoorbeeld te investeren in een goede microfoon en opname set dat je thuis in een studio het geluid kan opnemen en bijvoorbeeld buiten een mooie video opneemt zonder geluid en dan je muziek eroverheen edit, zodat het een geheel word (:
    Ben wel benieuwd naar wat jullie verder zullen brengen ^^

    Super bedankt voor de tip! Zullen we zeker doen :)
    We zijn stiekem ook benieuwd naar wat we allemaal gaan produceren.

    PluviophiIe schreef:
    Hele mooie site!
    Ook een heel mooi liedje, alleen inderdaad probeer bijvoorbeeld te investeren in een goede microfoon en opname set dat je thuis in een studio het geluid kan opnemen en bijvoorbeeld buiten een mooie video opneemt zonder geluid en dan je muziek eroverheen edit, zodat het een geheel word (:
    Ben wel benieuwd naar wat jullie verder zullen brengen ^^

    Om je een idee te geven onze eerste cover hebben we zondag gerealesed =)
    https://www.youtube.com/watch?v=BfZjYlEiXzg
    Dit is de link :) commentaar hierop zeker meer dan welkom!