• Jaa, volgende week is het zover. Snollebollekes in het Gelredome.

    Zijn er toevallig nog mensen van hier die ook gaan?
    Ik heb er echt zoveel zin in. Een carnaval afterparty =)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Een vriendin van me wilde gaan maar toen was het al uitverkocht haha.

    Veel plezier! Snollebollekes is echt heel leuk! Ben niet zo van die muziek maar toen ik 'm live zag bij Fout & Stout vond ik het toch wel erg leuk :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Een vriendin van me wilde gaan maar toen was het al uitverkocht haha.

    Veel plezier! Snollebollekes is echt heel leuk! Ben niet zo van die muziek maar toen ik 'm live zag bij Fout & Stout vond ik het toch wel erg leuk :)


    ahh balen. Wij hadden gelukkig gelijk kaarten voor de 1e show.
    Daarna werd de tweede en extra plekken erbij getoverd.

    Ja heb er zo veel zin in. Vooral naar Links Rechts met zo'n zaal.
    Mijn moeder zit boven waarschijnlijk en die heb ik al gevraagd om het te gaan filmen =)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)

    ahh balen. Wij hadden gelukkig gelijk kaarten voor de 1e show.
    Daarna werd de tweede en extra plekken erbij getoverd.

    Ja heb er zo veel zin in. Vooral naar Links Rechts met zo'n zaal.
    Mijn moeder zit boven waarschijnlijk en die heb ik al gevraagd om het te gaan filmen =)



    Oooooh, ja, links rechts met z'n allen is zo fantastisch! Vooral in zo'n groot stadion als het gelredome! Ik wil dat filmpje ook wel zien, lijkt me zo gaaf!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hahaha echt geweldig, ik wist meteen van wie dit topic was. Ik ga niet, niet echt mijn ding, maar heel veel plezier!
    Wendy wilde volgens mij wel, maar die gaat binnenkort een half jaar naar het buitenland, dus die is te druk in haar verhuizing.


    From these ashes, I will rise

    Ik ga de vrijdagavond! Woon er vlakbij dus drinken is ook geen issue :]
    Ben wel nog altijd herstellende van gescheurde enkelbanden, maar moet de dag daarvoor naar de fysio dus laat m'n enkel goed intapen haha

    Krijg jij ook zo'n muts?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Ik ga de vrijdagavond! Woon er vlakbij dus drinken is ook geen issue :]
    Ben wel nog altijd herstellende van gescheurde enkelbanden, maar moet de dag daarvoor naar de fysio dus laat m'n enkel goed intapen haha

    Krijg jij ook zo'n muts?



    Ah tof. Veel plezier alvast. Zucht. Ik zal een deel van de avond ook zitten bij mijn moeder ivm slechte enkels, voeten, knieën en rug XD

    Jazeker krijg ik ook een muts :)
    De derde en vierde voor onze thuis collectie :)
    Hebben ook de limited edition inclusief. Haarstukje XD.

    . Hahaha echt geweldig, ik wist meteen van wie dit topic was. Ik ga niet, niet echt mijn ding, maar heel veel plezier!
    Wendy wilde volgens mij wel, maar die gaat binnenkort een half jaar naar het buitenland, dus die is te druk in haar verhuizing.


    Haha ik sta er wel vrij om bekend. Vrienden hebben zich vandaag verbaasd dat er naast mij schijnbaar nog heel veel mensen zijn die meer dan 1 keer per jaar carnavallen XD

    Ahhh wat jammer voor Wendy.


    Overigens zal ik het filmpje hier zeker posten.
    Waarschijnlijk komt er tegen die tijd een overenthousiaste topic


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ga zelf niet, omdat ik ‘m inmiddels al tientallen keren heb zien optreden. Maar we delen dan ook dezelfde woonplaats, dus ik zie ‘m ook regelmatig bij de snackbar, supermarkt, etc. :Y)

    Veel plezier!


    Ohhhh wat was het toch gaaf.
    We waren er om 5 uur. Eerst met de pendelbus en toen waren we er. Lekker frietje op en in de feesttent gestaan. Toen naar binnen, mutsen gekregen.

    Beneden was al erg vol dus besloten we op de staantribune te gaan, mega goed zicht. Het was echt fantastisch. Mega veel artiesten en lekker veel Snollebollekes

    Filmpje van Links Rechts is ook onderweg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wij hadden vannacht een taxi chauffeur die heel trots met een Snollebollekes muts op zat. :W Die had hij gekregen van een groep jongens die hij had opgehaald bij Geldredome.


    Sorna schreef:
    Wij hadden vannacht een taxi chauffeur die heel trots met een Snollebollekes muts op zat. :W Die had hij gekregen van een groep jongens die hij had opgehaald bij Geldredome.
    ahhh leuk. Zag wel meer medewerkers met een muts en hoe blij die waren haha.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan