• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Is er iets mis met je chakra's? Of ga je helemaal goed op een vibe? Voel je je ontzettend gezegend? Are ya blessed? Of ben je van good food in een good mood gekomen? Ben je verliefd op Jimin Purple? Ga je een liefdes verklaring geven als je hem in het echt ziet? Hou je van Kip-Hop? Ga je koreanen highfiven? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.


    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 24 april 2019 - 19:01 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik wil een nieuwe Nintendo Direct, uuuugh


    Caution first, always.

    Lekker gedoucht, weer een schoon bed en weer een stukje verder geschreven. Dat voelt goed!


    Physics is awesome

    ok, @self, nu aan die presentatie/paperdinges en dan in college die presentatie doen en je erdoorheen bluffen en lullen like only you can en als je thuis bent mag je je rol maken, je boek lezen, serie kijken en Ajax zien, capiche? si.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb echt geen overzicht meer met die vele mails. :’)


    Ik wil een tuin vol egels

    Wow is this gonna happen? Een LJH van een maand oud xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Drauf schreef:
    Wow is this gonna happen? Een LJH van een maand oud xD


    Zo te merken wel. Of er zou vandaag inene flink gespam moeten worden. 😂

    OTOFT: bleh ik moet leeerrreennnn.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mamalief en ik gaan een paar dagen weg om een beetje vakantie te vieren. :Y) Ik kan niet wachten! Eindelijk even een klein mini vakantie met beauty behandeling en lichaamsmassage, en lekker wandelen in het natuur voor een paar dagen! *.* DIT WORDT ZO LEUK!


    One Who Travels A Higher Path.

    IK BEN ECHT HELLA EXCITED VOOR DONDERDAG!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Presentatie overleefd? Ish. Voelde ik me dom? Jawel. Heeft het geholpen? Ongeveer. GA ik alles weer tot het laatste moment uitstellen? Hoogstwaarschijnlijk.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gezellig lekker samen koken straks ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Aaaah, concentratie kom terug! Ik moet echt aan dit verslag gaan werken, want anders heb ik morgen en overmorgen alleen maar stress.


    Stenenlikker

    Snapking in de bajes lekker hoor xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    De intercom gaat hier wel steeds af maar als ik dan buiten kijk is er niemand te bekennen.. 🤔
    Of de kinderen zijn bezig, of er is iets anders gaande
    Maar het is wel onwijs irritant. Helemaal als er beneden niemand voor de deur staat..


    "It means no worries, for the rest of your days"


    i dont have time for your petty behaviour fam
    thank u next


    A to the Z

    Het moment dat je je realiseert dat je vooruit bent op je leerschema voor school. :Y)


    One Who Travels A Higher Path.