• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Is er iets mis met je chakra's? Of ga je helemaal goed op een vibe? Voel je je ontzettend gezegend? Are ya blessed? Of ben je van good food in een good mood gekomen? Ben je verliefd op Jimin Purple? Ga je een liefdes verklaring geven als je hem in het echt ziet? Hou je van Kip-Hop? Ga je koreanen highfiven? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.


    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 24 april 2019 - 19:01 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Waarom heb ik 'What time is it' van HSM2 in m'n hoofd.... why?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Voor het eerste sinds lange tijd ben ik aan het schrijven en wat gaat het moeizaam. Want aan de ene kant wil ik niet alles voorkauwen voor de lezer en heel veel informatie geven qua details. Maar aan de andere kant, is totaal geen details geven ook niet goed. #watmoetiknou #help


    Physics is awesome

    Ik ben helemaal verliefd op een serie! Omg het is allemaal zo schattig! EN IK WIL NU ALLE AFLEVERINGEN HEBBEN! D: IK KAN NIET WACHTEN TOT VOLGENDE WEEK. WAAROM IS HET VERSLAVEND? WAAROM IS HET SCHATTIG? WAAROM IS HET ZO LEUK? MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHH............


    One Who Travels A Higher Path.

    Damn, ik heb echt best wel een lage alcohol tolerantie.


    Stenenlikker

    Oh shit, ik had toch mijn belastingaangifte eerder moeten doen, want nu kom ik iets raars tegen, waardoor mijn baas weer contact moet opnemen met iemand anders om erachter te komen wat er nu precies aan de hand is. Alleen heb ik nog maar een paar dagen de tijd :X (gelukkig dat er uitstel mogelijk is.)


    Stenenlikker

    Ik heb het zo hard gehad met dit semester en de groepswerken die erbij horen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het ging zo goed. Maar ik voel me nu weer kapot moe dat ik basically al ruim over de twaalf uur in bed lig nu. Wtf lichaam?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vanochtend op tijd naar de verjaardag van m'n tante geweest. Iedereen weer even gezien en zo ook mijn neef en nicht en hun kinderen - wie ik overigens weinig zie, maar wel heel leuk vind. Nu weer lekker thuis en m'n ouders gaan zo naar het volgende feest (oom van m'n mama is ook jarig is) dus zo lekker middagje alleen thuis, heerlijk.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Waarom voelt het zo veilig om me zo te gedragen? Dit is echt alles behalve gezond. I blame you.

    Ikhaatjeikhaatjeikhaatjeikhaatje


    From these ashes, I will rise

    Zit nu, like, 25 minuten te kijken, maar echt, I can't see shit.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Lekker wezen schoonmaken vandaag, morgen als alles doorgaat weer een date. Leuk weekje voor de boeg ^^(banana)(quote)(headbang)*O*


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Mijn familie loopt al weken te zeiken dat er was gedaan moet worden, maar doet zelf niks. Dus ik dacht.. Oké. Ik heb nu al 75% weggewassen. Misschien moeten mensen niet zo lui zijn want het is gewoon mogelijk hoor..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    gewoon nee


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Vandaag gestudeerd, game of thrones gekeken en nog mijn kamer van top tot teen schoongemaakt. Ik ben echt gaar voor deze avond, maar 100% een goed gevoel van voldoening. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    De laatste Riverdale aflevering met Luke Perry is een feit. Ik ben hier niet klaar voor...
    Elke keer zodra hij in beeld kwam ging ik echt: 'awh.'

    //
    Weer 2 hoofdstukjes geschreven. Toch knap als je even vastloopt met je verhaal (cool)


    "It means no worries, for the rest of your days"