• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Is er iets mis met je chakra's? Of ga je helemaal goed op een vibe? Voel je je ontzettend gezegend? Are ya blessed? Of ben je van good food in een good mood gekomen? Ben je verliefd op Jimin Purple? Ga je een liefdes verklaring geven als je hem in het echt ziet? Hou je van Kip-Hop? Ga je koreanen highfiven? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.


    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 24 april 2019 - 19:01 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Nedakh schreef:
    Wtf zijn al mijn stories weg opeens?! Ik zweer dar als die niet terugkomen, I'm raising fucking hell.


    Als ik bij 'mijn creaties' kijk, zie ik dit:
    Disk full (/var/mysqltmp/#sql_136e_1.MAI); waiting for someone to free some space... (errno: 28 "No space left on device")


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    En mijn avond is officieel verneukt. Thanks.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben oprecht altijd wat verbaasd als ik foto's van mezelf zie en ik weet niet goed of dat grappig is of een beetje verdrietig


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zoek ik andere foto's en dan hebben die ook niet de juiste kwaliteit. Maar ik moet ook minstens 18 foto's hebben dus dit is echt fijn. Kun je niet gewoon even leuk mee werken programma?


    Physics is awesome

    Nereida schreef:
    (...)
    Nu je het zegt, dat heb ik ook. Ik denk bij iedereen wel. Waarschijnlijk gaat er iets niet goed op Q. :"D

    Ze zijn nu weer terug. Maar wat ging er mis dan?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Derde dag op rij aan het bbq'en!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    En nu werkt de site niet, jeej #not


    <3

    Beste weekendje weg ooit gehad. 🤗


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik mis Londen nu al hallo


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dit weekend was echt onwijs fijn, ondanks een paar rare puntjes ben ik wel heel blij en zeker van dit nu.


    The truth is out there.

    Je bestaat xD (banana)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Lekker 5 dagen vrij gehad, morgen en overmorgen werken en dan weer weekend. Ik heb het ook zo zwaar 😂


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Vandaag gezellig lunchen met één van m'n beste vriendinnen ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO


    me @ the embodiment of satan in fifty children
    Look at me. Im the captain now


    A to the Z

    Echt een heerlijk dagje gehad. Eerst samen wezen lunchen, een wijntje gedaan op het terras, toch nog even wezen winkelen en daarna samen boodschappen gedaan en gekookt. Fijn met z'n tweetjes en gezelligheid - meer heb ik niet nodig. Blij met zulke vriendinnen 💕.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO