• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Is er iets mis met je chakra's? Of ga je helemaal goed op een vibe? Voel je je ontzettend gezegend? Are ya blessed? Of ben je van good food in een good mood gekomen? Ben je verliefd op Jimin Purple? Ga je een liefdes verklaring geven als je hem in het echt ziet? Hou je van Kip-Hop? Ga je koreanen highfiven? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.


    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 24 april 2019 - 19:01 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Beste Q,

    Opstaan = not an option
    I am happy
    Hi Britt c:
    I love you guys, Q's amazing
    Opstaan is nog altijd geen optie

    Vriendelijke joe,
    Suuz


    From these ashes, I will rise

    Feinics schreef:
    Beste Q,

    Opstaan = not an option
    I am happy
    Hi Britt c:
    I love you guys, Q's amazing
    Opstaan is nog altijd geen optie

    Vriendelijke joe,
    Suuz


    Hi babe 💕


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO


    From these ashes, I will rise

    Ik weet niet hoe klaar ik ben voor zondag als het doorgaat met mijn vrienden, maar het zou gezellig moeten worden.
    Tot dat het zo ver is, luister ik wel naar Deutschland om Radio uit mijn hoofd te krijgen. (':


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Oké, die had ik niet zien aankomen. Maar hoe gaat het verder vanaf hier?


    Physics is awesome

    Wauw, niet verwacht dat hij ons last minute liet zitten en de groepschat verlaat nadat je hem erop hebt aangesproken. Ah well, we trekken dat soort mensen aan volgens mij...

    //
    Ik hoop echt dat het morgen een beetje meevalt met de regen. Anders loop ik de hele dag als een soort trol rond in mijn mooie stippen poncho 😂


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Omg dit is een serie wat echt zo onwijs schattig is! :Y) Put Your Head on My Shoulder is nu echt mijn favoriet aan Japanse drama serie!! Urg, zo schattig! *.* Ik wil ook zo'n jongen!

    [ bericht aangepast op 27 april 2019 - 0:09 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Wie belt er om deze tijd bij me aan? Ik lig net in bed en verwacht niemand. Dus ik doe mooi niet open want je weet maar nooit 😌


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik zit toch niet zo onherroepelijk achter als ik dacht. Nog 4 films te gaan dus...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ugh, ik had me van uur vergist en nu kon mijn haar niet meer geknipt worden omdat ik 10 minuten te laat was. Meteen een kutgevoel


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Vandaag komt hopelijk mn arm snaar binnen. Dan kan ik mn pickup eens gaan fixen. Echt zo excited want het is echt een hele goede. En dat voor 40 euro terwijl die normaal voor 2/300 te koop staan. Whoopwhoop.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik word elk jaar weer blij van Koningsdag.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Waarom moet de koning vandaag jarig zijn? Nu moet ik tot dinsdag wachten op mn pakketje. #notsoblessedafterall


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Mooi t-shirt gekocht, wit met blauwe bloemen, maar hij was te klein. Gisteren terug geweest naar de New Yorker in Arnhem, alleen hadden ze hem geen maat groter. Dus maar geruild voor een grijs t-shirt met zwarte bloemen. Gisteren nog even in Nijmegen gekeken of ze daar nog die t-shirts hadden, helaas niet. En op de site van de New Yorker staat ie ook niet. Ik wil hem zo graag hebben. #zoektochtnaarhett-shirt


    Physics is awesome

    Du bist ja wirklich nervig :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.