• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Is er iets mis met je chakra's? Of ga je helemaal goed op een vibe? Voel je je ontzettend gezegend? Are ya blessed? Of ben je van good food in een good mood gekomen? Ben je verliefd op Jimin Purple? Ga je een liefdes verklaring geven als je hem in het echt ziet? Hou je van Kip-Hop? Ga je koreanen highfiven? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.


    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 24 april 2019 - 19:01 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Omg bigots op Q, yes!


    Caution first, always.

    Fake positiviteit, Ohmygod daar ben ik echt allergisch voor.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Boos.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Omg had the best day ever, heb echt gelachen vandaag. Voel me gezegend met mn vrienden. Truly blessed. Ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld. Echt heel erg positief.
    (banana) *O* (wbw)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    uhmmmmmmm nee


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dit is zo een ongelofelijk luxeprobleem dat ik er niet echt over kan klagen, maar fjdkf ik raak een beetje gestresst van hoeveel reacties ik nog moet beantwoorden. Ik moet hier echt een beter systeem voor zien te vinden


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vergil schreef:
    Omg bigots op Q, yes!


    Ugh, ja. Bleh


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    And I'm feeeeling good (yeah)


    Making Quizlet great again.

    Oh god, mijn maag draait om door deze aflevering van Gestalkt. Je zou maar gestalkt worden door je eigen familie en doodsbedreigingen krijgen.. 😖


    26 - 02 - '16

    I feel connected to my German ancestry. Loving this day so far. The weather is nice. Ich gehe Bradwurst essen jaaa.
    (banana) *O* (wbw) (kitty) (bat) (headbang)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wauw, meteen een waardeoordeel klaar hebben staan over andermans gevoelens. Wat een empathie weer...


    From these ashes, I will rise

    Aah, je bent een schatje, maar ook echt een kneus. Waarom mij mailen dat je m'n examen niet kan vinden om twee minuten daarna te antwoorden dat je m gevonden hebt, met als uitleg dat je mijn examen niet gezien dacht te hebben, omdat je mijn gezicht niet aan mijn tentamen wist te plakken omdat in m'n voorletters en achternaam opgeschreven had? Damn.
    Maar ik vergeef het je omdat je een schatje bent en je me een uitmuntende student noemde, haha. Makes me proud.


    Stenenlikker

    Wauw, lekker hypocriet weer of niet dan..


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Please just stop :'))))))


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lekker weer, lekker serietje, lekkere salade en lekker lui wat wil je nog meer? Loving this vibe loving this vibe. Nothing can ruin my day. Whoopwhoop
    (banana) *O*


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.