• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Is er iets mis met je chakra's? Of ga je helemaal goed op een vibe? Voel je je ontzettend gezegend? Are ya blessed? Of ben je van good food in een good mood gekomen? Ben je verliefd op Jimin Purple? Ga je een liefdes verklaring geven als je hem in het echt ziet? Hou je van Kip-Hop? Ga je koreanen highfiven? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.


    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 24 april 2019 - 19:01 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Aaaargh, kutposter. Blij dat ik dit laatste gedoe heb kunnen delegeren.


    Stenenlikker

    Nog 2 uurtjes en dan klaar met stage voor deze week.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    En nu duimen dat de schoenen verkopen en ik er 100 euro op vooruit ga.


    The truth is out there.

    Lekkere salade gemaakt met spaanse peper spinazie en tomaat mozzarella ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Klaar met de lessen voor vandaag en dus stage deze week. Nu half uurtje wachten op de bus (want die bitch rijdt maar 1x in het uur), maar kan wel even ongegeneerd op Q ronddwalen in de werkruimte. Helaas wel pas om kwart over 7 thuis.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    De onweer is echt mega dichtbij momenteel o.o


    26 - 02 - '16

    Het is echt een lange tijd geleden dat ik me zo hopeloos voel. Dit is niet fijn. Totaal niet.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I hate this. Ik maak me te druk om alles en het feit dat ik een stresskip en een chaoot ben is in dit soort situaties echt niet goed voor mijn mentale gesteldheid.


    Stenenlikker

    Voor het eerst sinds like 9 weken weer eens met de trein naar Zwollywood... Wat ik niet heel erg vind, maar het feit dat ik nu al in de trein zit, vind ik wat minder chill.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik cringe bij kopieer&plak berichten op fb. 😬


    Ik wil een tuin vol egels

    Klaar met m'n tentamen (essay) en nu nog even wachten op een klasgenootje en dan eerst wat te bikken halen in de kantine want boi ik heb honger en mijn maag was al aan het rammelen tijdens het tentamen ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ik wil niet aan school werken ARGH maar ik heb het al een dag uitgesteld en ik kan het nu echt niet langer uitstellen. Come on Veerle. Als ik nu een uurtje er aan werk mag ik de rest van de middag netflixen en daarna maccie.


    The truth is out there.

    Oh wat is het fijn om je schoenen uit te doen als ze vreselijk kwellen


    Life is a beautiful struggle

    Weer een afghaans brokje _O_


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.


    feels

    [ bericht aangepast op 3 april 2019 - 16:00 ]


    Life is a beautiful struggle