• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Is er iets mis met je chakra's? Of ga je helemaal goed op een vibe? Voel je je ontzettend gezegend? Are ya blessed? Of ben je van good food in een good mood gekomen? Ben je verliefd op Jimin Purple? Ga je een liefdes verklaring geven als je hem in het echt ziet? Hou je van Kip-Hop? Ga je koreanen highfiven? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.


    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 24 april 2019 - 19:01 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    new username, who dis


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Iemand behoefte aan een gedicht


    lees mijn gedichten en geef reacties

    Hargrove schreef:
    Tickets voor Endgame besteld, helaas wasren er geen ideale plekken meer bij de nachtvoorstelling en de dag van de release, dus dan maar de donderdag er naar toe!


    Oof mood, daarom ga ik pas die vrijdag ):


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Uuugh, de overburen zijn aan het verbouwen ofzo en het lawaai dat ze maken is haast onverdraagzaam :C Iig op zn'n minst erg storend.


    Stenenlikker

    Feestje was leuk! Voor zover ik heb begrepen, vond iedereen het gezellig dus dat is mooi. Hoofd denkt volgens mij nog wel dat die op de boot zit, een paar uur later.


    Physics is awesome

    Ik wil schrijven :C En heel eigenlijk wil ik voorlopig alleen maar cute Brent en Matthias scènes schrijven. Maar tijd :C


    Stenenlikker

    Wáárom wordt die boom niet gesnoeid in de voortuin? Fucking hell, het kan me niets schelen dat die man doof is. Had 'ie maar to begin with niet die fucking boom laten planten, want nou groeit ie onze tuin in - zo mijn fucking raam voorbij. Kan zo naar binnen groeien en iel, er is al een te veel aan vieze kruipers. Zie overal spinnenwebben er in zitten. ;/

    Ooit ga ik die boom plat branden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw, iemand op wattpad heeft gewoon zinnen uit mijn Allison verhaal in haar Allison verhaal gezet. Thank god voor een awesome lezer die dit mij vertelde zodat ik er zelf ook even naar kon kijken.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hargrove schreef:
    Wauw, iemand op wattpad heeft gewoon zinnen uit mijn Allison verhaal in haar Allison verhaal gezet. Thank god voor een awesome lezer die dit mij vertelde zodat ik er zelf ook even naar kon kijken.


    ik ben op alle 'plagiaat' stukjes aan het reageren, heb m'n eigen verhaal er naast en my god, ze heeft zoveel gekopieerd van mijn verhaal en gebruik als haar 'originele content'... de bitch.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Dit gaat de goede kant op ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hargrove schreef:
    (...)

    ik ben op alle 'plagiaat' stukjes aan het reageren, heb m'n eigen verhaal er naast en my god, ze heeft zoveel gekopieerd van mijn verhaal en gebruik als haar 'originele content'... de bitch.


    De schrijver heeft het verhaal verwijderd, yay.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Nu ben ik pas echt de ultimate fit girl


    From these ashes, I will rise

    Feinics schreef:
    Nu ben ik pas echt de ultimate fit girl


    ghehe met je lays oven baked and fitbit geval.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hargrove schreef:
    (...)

    ghehe met je lays oven baked and fitbit geval.

    Ik ga me morgenochtend weer ultimate vermaken met hardlopen, wacht maar op die snaps (cat)


    From these ashes, I will rise

    Oh juist! Straks zie ik mijn oude collega weer! 😁


    Ik wil een tuin vol egels