• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Is er iets mis met je chakra's? Of ga je helemaal goed op een vibe? Voel je je ontzettend gezegend? Are ya blessed? Of ben je van good food in een good mood gekomen? Ben je verliefd op Jimin Purple? Ga je een liefdes verklaring geven als je hem in het echt ziet? Hou je van Kip-Hop? Ga je koreanen highfiven? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.


    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 24 april 2019 - 19:01 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Whoop whoop, tijd voor een dansje, want ik heb de grootste verandering in mijn essay geschreven om zo tot een nieuwe conclusie te kunnen komen. Nu gaat het alleen nog vooral om de details.


    Stenenlikker

    Heerlijk dat gerant en dat er naar werd geluisterd ^^.
    Lesbezoek ging prami en dan deze week even een tussenportfolio in elkaar knallen joejoeee.
    Oh, en nu (17:28) ben ik al bijna een half uur aan het wachten omdat mijn bus pas om kwart voor 6 gaat ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    De eerste twee episode's van the 100 seizoen 6 was epic en geweldig! Ik was zo blij dat ze er stonden, alleen.... Ze hadden gezegd pas op het einde van april kwam de nieuwe seizoen? :'D Ach, maakt niet uit ik kon/kan het kijken. :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    Oh well, ik zou blij moeten zijn met een loonsverhoging, maar zodra je bij het uwv loopt betekent een loonsverhoging niks dan ellende. Bah wat haat ik dit. Waarom kan ik niet gewoon op een normale manier werken, zonder autisme, zonder uwv, zonder ellende..


    26 - 02 - '16

    Hoe kan het dat wanneer je een rekening van 10 euro vergeet te betalen er binnen een maand gelijk 40 euro incassokosten boven op komen (cat)
    40 euro door de plee gespoeld, great.


    Life is a beautiful struggle

    Vandaag is een godsgeschenk.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Yesss, het kreng is af!
    Vanavond nog even doorlezen, maar dan is het tijd om in te leveren en is deze periode klaar!


    Stenenlikker



    Plaatjes draaien ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wat een gedoe voor een paar grote pleisters...
    Maargoed, ik heb er nu weer 2 dus ik kan weer 2 dagen vooruit
    Het zat me namelijk niet lekker dat die plek net even onbedekt was

    //
    Morgen weer langs paps. En ik kijk nu al uit naar de soesjes die ik voor bij de koffie ga meenemen 😍


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Vandaag zowaar uwv kunnen bellen zonder nadien volledig in te storten. Ik kom er wel. Baby steps..


    26 - 02 - '16

    G'bye


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hoe moeilijk is het om een verslag zelf te schrijven en eens niet alles te kopiëren van andere groepen. Jezus.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ga ik morgen alleen even snel op de fiets (ong. 20 minuutjes) naar Goor, even naar de Kruidvat of ga ik full on shoppen en met de trein (naar Goor fietsen en vanaf daar 30 min met de trein) naar Enschede in m'n uppie? Struggles.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ik ben!! zo slecht!! in eerlijk aangeven dat het niet zo goed met me gaat!! hoe doen mensen dat, mijn hemel


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind die nieuwe internet update op mijn telefoon maar niks. Of het is gewoon een kwestie van wennen 😅

    //
    Zo fijn dat ik weer digitale facturen mag verwerken op werk. Al was het wel weer even in komen na 4 maanden 😅


    "It means no worries, for the rest of your days"