• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Is er iets mis met je chakra's? Of ga je helemaal goed op een vibe? Voel je je ontzettend gezegend? Are ya blessed? Of ben je van good food in een good mood gekomen? Ben je verliefd op Jimin Purple? Ga je een liefdes verklaring geven als je hem in het echt ziet? Hou je van Kip-Hop? Ga je koreanen highfiven? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.


    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 24 april 2019 - 19:01 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Whoop whoop whoop, party!! 36 hoofdstukken samengevat dat was een hoop werk. :'D En nu even uitzoeken hoe ik per examen het beste kan gaan leren. :Y)
    EENNNN mijn eerste examen is geboekt.... Ik heb nog een paar maanden, maar alsnog het is spannend.... ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Hóé dan? Ik verwachtte minimaal een voldoende! 🤨


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I kinda need you right now,


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Het erge is dat ik met niemand hierover kan praten. Het wordt met de dag erger en.. Ik kan er niks aan doen. Misschien ingeven maar.. Dat wil ik ook niet. Ik ben er juist vanaf gekomen en ik wil niet terugvallen in dat gedrag.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het is gewoon niet helemaal mijn week tot nu toe. Maandag naar Duitsland geweest en dat was oprecht leuk, maar zo kwam wel het trainingsschema in de war. Dinsdag wel gewoon trainen, woensdag trainen en vandaag voor het trainen naar de kapper. Iets wat dus niet zoveel zin had omdat ik nu morgen alsnog waarschijnlijk mijn haar ga/moet wassen. Dan had ik eigenlijk beter morgen kunnen gaan.

    Er gaan ook wel dingen goed, ik ben gewoon een beetje van de leg door dingen en sinds we de klok een uur vooruit hebben gezet, lijkt de tijd nog sneller te gaan.

    Eigenlijk wil ik gewoon dat het al zaterdag is, dat we dat feestje hebben gedaan en dat ik hopelijk zondag uit kan slapen en series kan kijken. Het is echt leuk om iets te organiseren, maar het gedoe d'r omheen kan me echt gestolen worden. Als ik het nog een keer ga doen, dan pak ik het wel totaal anders aan. Dit was echt een crime soms en ik merkte aan mezelf dat ik het daar best wel moeite mee had.


    Physics is awesome

    Nu al spijt <3


    Caution first, always.

    Dontchu just love it when your previous crush just admits their crush on you and you're like. Oh. Fuck.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Totaal geen hoop meer voor Dragon Age 4 tbh. Wat een kutbedrijf is Bioware geworden.

    [ bericht aangepast op 5 april 2019 - 8:59 ]


    Caution first, always.

    Een paar puppy's proberen al te blaffen! 😍


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom kun je nog steeds niet de oude username-list bekijken? Ik erger me er kapot aan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Okay, schrijven gisteren was uiteindelijk niet gelukt, maar ik neem het mezelf niet kwalijk als hij opeens uit het niets bij mijn voordeur staat. Mag ik morgen ook nog z'n auto lenen, dus ik prijs mezelf een erg gelukkig prinsesje :Y)


    From these ashes, I will rise

    Tickets voor Endgame besteld, helaas wasren er geen ideale plekken meer bij de nachtvoorstelling en de dag van de release, dus dan maar de donderdag er naar toe!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Dumbo is zo'n mooie film ❤


    26 - 02 - '16

    Wauw... mijn leerlingen moeten echt beter gaan lezen man, in totaal heeft ruim de helft het antwoord fout ;/


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Aye bijwerkingen van de pillen leuk dat jullie bestaan maar ik wil niet 65x op een dag naar de wc moeten om te plassen so please go away and let me sleep.


    The truth is out there.