• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Is er iets mis met je chakra's? Of ga je helemaal goed op een vibe? Voel je je ontzettend gezegend? Are ya blessed? Of ben je van good food in een good mood gekomen? Ben je verliefd op Jimin Purple? Ga je een liefdes verklaring geven als je hem in het echt ziet? Hou je van Kip-Hop? Ga je koreanen highfiven? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.


    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 24 april 2019 - 19:01 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Een extra uurtje eerder naar stage, want ik kon het gisteren niet opbrengen om m'n lessen voor vandaag voor te bereiden.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik wil zo graag een elektrische longboard maar die dingen zijn zo verdomd duur


    Life is a beautiful struggle

    ....

    [ bericht aangepast op 8 april 2019 - 20:11 ]


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Oh well hello there butterflies, I might be beginning to feel something *O*


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Moomins schreef:
    (...)


    Klinkt alsof hij niet even veel waarde hecht aan jullie relatie als jij. Heb je het er al met hem over gehad?


    Physics is awesome

    Yeah oke. Thanks he.


    The truth is out there.

    Kut internet hier, kan niet eens wat streamen via popcorntime op mn tv of het houdt er na een paar minuten al mee op.


    Stenenlikker

    Heel blij met mn super volwassen verjaardagscadeautjes. 🤓


    The truth is out there.

    Waarom is de avond weer zo snel om, ugh. D:


    Ik wil een tuin vol egels


    a mood


    Caution first, always.

    Als iemand weet waar ik dit weer kan bestellen voor de rest van het jaar, laat het me weten. Aangenaam warm zodat ik in principe zonder jas naar buiten kan, maar een leren jasje of spijkerjasje volstaat als het iets kouder word gedurende de dag. Heerlijk weer! Helaas wordt het nu weer kouder, maar dit weer wil ik wel vaker hebben.


    Physics is awesome

    Fantine is echt een van de meest tragische personages ever. Het wordt door deze serie alleen maar duidelijker, holy shit.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Getting so tired of this


    Life is a beautiful struggle

    Vanmiddag echt even ranten tegen m'n huidige instituutopleider over m'n vorige, want boi ik ben er echt klaar mee met die asshole.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik haat die paniekaanvallen om (vaak) kleine onzinnige dingen. En dan ook die hyperventilatie er nog bovenop.
    En dan mijn jobcoach die ongelegen belt..
    Wat een dag, wat een dag. Maar het is wel voor een goed doel gelukkig
    Nu nog die rot file door zien te komen


    "It means no worries, for the rest of your days"