• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Is er iets mis met je chakra's? Of ga je helemaal goed op een vibe? Voel je je ontzettend gezegend? Are ya blessed? Of ben je van good food in een good mood gekomen? Ben je verliefd op Jimin Purple? Ga je een liefdes verklaring geven als je hem in het echt ziet? Hou je van Kip-Hop? Ga je koreanen highfiven? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.


    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 24 april 2019 - 19:01 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    goooo ajax


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik word toch wel immens gelukkig van de reacties die ik krijg op net online gezette hoofdstukken ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ahw yeah, de voordeur is weer gemaakt.


    Stenenlikker

    Alle keukenkastjes even schoongemaakt, wat niet heel makkelijk gaat met al die kattenharen 😅


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    I miss ya


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.


    me trying to come up with a plot and characters for a new novel while my other one is waiting to get redrafted
    whoops


    A to the Z

    New username who dis


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Vaatwasser uit- en ingepakt, de was is gevouwen en alles ziet er weer netjes uit. Voelt zo fijn eh.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    We hadden teveel bananen dus ik heb een recept voor bananenbrood opgezocht en het bananenbrood staat nu in de oven. Ik ben benieuwd hoe ie is als hij uit de oven komt. Want ik was nogal enthousiast met de kaneel.


    Physics is awesome

    Ik voel me echt kapót moe, heb giga hoofdpijn en ik kan gewoon niet meer.
    Maar nu al naar bed gaan is geen optie en ik moet nog naar boogschieten. Uuugh. Het


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lekker dagje


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.


    me when my brain is finally cooperating and talking back to me


    A to the Z

    Bananenbrood is dus echt brood geworden, ik had verwacht dat het meer cake achtig zou zijn. Volgende keer een ander recept proberen.


    Physics is awesome


    A to the Z

    Oef geen zin in morgen maar gotta do it :')


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.