• Highschool killings

    Zondag 10 februari

    Beste ouders,

    We brengen u met pijn in ons hart op de hoogte van het overlijden van de 16-jarige Senna Faulkner. De leerkrachten en het personeel staan klaar om de leerlingen maandagochtend tijdens de eerste lesuren te ontvangen en te begeleiden bij het verwerken van deze verschrikkelijke gebeurtenis. Alle activiteiten worden momenteel opgeschort tot en met woensdag. Als u nog verdere vragen heeft, nodigen wij u graag uit voor het infomoment in de grote sporthal, maandag 20.00u.

    J.P. Price
    Directeur Oakton Highschool





    INFO

    Oakton
    -      California, dicht bij Riverside
    -      klein stadje met zo’n 3000 inwoners, 2 lagere scholen, 2 middle-schools & 1 highschool.
    -      een meer: populaire zomerbesteding
    -      naast het meer: een klein bos, met aan de rand een krottig huis (Higgins’ house) met een plaatselijke spooklegende. In het bos zijn kampeermogelijkheden. Er is ook een plek voor een groot kampvuur (Campfire pit)
    -      populaire plaatsen: Suzie’s Diner, Campfire Pit, ...

    Oakton high
    STUDENTEN
    De school heeft zo'n 1200 leerlingen, uit Oakton en omstreken.
    -      Freshman: ca. 15 jaar (3de middelbaar)
    -      Sophomore: ca. 16 jaar (4de middelbaar)
    -      Junior: ca. 17 jaar (5de middelbaar)
    -      Senior: ca. 18 jaar (6de middelbaar)

    CAMPUS
    De school bestaat uit vijf gebouwen:
    -      2 lesgebouwen (1 voor de freshmen en sophomores, en 1 voor de juniors en seniors)
    -      een administratiegebouw
    -      een binnensporthal
    -      een zwembad.
    Daarnaast ligt er nog een footballfield met daarrond een renbaan en enkele tribunes.

    SPORT
    Oakton High staat ervoor bekend goede sporters voort te brengen. Ze staan vooral hoog als footballteam en op vlak van hardlopen en zwemmen.
    -      Football (m)
    -      Cheerleading (m&v)
    -      Zwemmen (m/v)
    -      Atletiek (m/v)
    -      Lacrosse (v)

    ANDERE
    Oakton high staat goed aangeschreven. Ze bieden een hoge kwaliteit qua lessen en inhouden, maar ook qua begeleiding. Ze zetten veel in op teamspirit en algemene ontwikkeling. Zo is er een erg actieve ouderraad. Ook de leerlingen zelf worden aangespoord om hoge resultaten te behalen en extra activiteiten aan te gaan.
    Er zijn dan ook enkele mogelijkheden:
    -      Leerlingenraad
    -      Feestcomité
    -      Sportcomité
    -      Wiskunde en wetenschappenclub
    -      Theater/dramaclub
    -      Kunstclub
    -      Debatclub
    -      Schaakclub
    -      Koor (zowel zang als instrumentaal)
    -      Lees/literatuurclub
    -      ...

    Senna Faulkner
    Senna was een Junior. Ze behoorde niet tot het bekende en populaire kliekje, maar stond wel bekend als een lief en open meisje, met toch een grote kenniskring. Ze deed lacrosse en zat in het koor.
    Senna werd voor het laatst gezien op zaterdagavond, rond 20u. Ze had net een kleine, vriendschappelijke lacrosse wedstrijd gehad in een naburig stadje. Ze was wat langer achtergebleven, wat ze heeft laten weten. Ze zou daarna nog iets laten weten om opgehaald te worden of de bus et nemen, maar dat is er niet meer van gekomen. Enkele uren later werd ze ernstig en bijna onherkenbaar toegetakeld teruggevonden in de bosjes naast de parking. Ze was toen al gestorven. De precieze omstandigheden en doodsoorzaak zijn nog niet vrijgegeven aan het publiek, wel dat ze een onnatuurlijke dood is gestorven.

    ROLLEN

    Welke?
    We spelen de leerlingen van Oakton High. De moordenaar van Senna speel ik zelf, maar voor de rest kan je kiezen wie of wat (: Broers, zussen, kennissen, totale onbekenden, maakt niet uit.

    Lijstje
    -      Naam
    -      Leeftijd
    -      Jaar
    -      Teams/clubs
    -      Status
    -      Uiterlijk
    -      Innerlijk
    -      Achtergrond (geschiedenis, familie, eventuele connectie met Senna)
    -      Extra
    -      Relaties

    Jongens ( 5 ) - Meisjes ( 5 )
          User - Naam - Leeftijd - Jaar - Status - Pagina
          Luftmensch - Ash Doe/Collins - 17 - Sr - Charming badboy - 3
          Remiinds - Naam - Leeftijd - Jaar - Status - Pagina
          Riccardio - Lyon Michelangelo Bianchi -17 - Jr - Status - 4
          xJess - Isaac Thorpe - 18 - Sr - Rich kid - 2
          Fika - Caleb Elias Rodriguez - 18 - Sr - Creatieveling - 4
          User - Naam - Leeftijd - Jaar - Status - Pagina
          Ricciardo - Estrelle Aminah Karim - 18 - Sr - Cheerleader - 1
          Ferdinand- Rosalina Parker-Fernandez - 17 - Sr - Status - Pagina
          xJess - Liz Anderson - 17 - Jr. - Status - 2
          VampireMichelle - Rose Catherine Adams - 17 - Jr - Bitch - 4
          Rionach - Tessa Mae Sandler - 18 - Sr. - Status - 4


    REGELS

    -      De huisregels van Q zijn uiteraard geldig
    -      Maximum 2 rollen
    -      Geen ruzie OOC
    -      OOC duidelijk aangeven
    -      Ik open de topics, tenzij anders gevraagd
    -      Veel plezier!!

    [ bericht aangepast op 1 mei 2019 - 22:05 ]


    Mhm?

    Yesh, ik probeer het morgen te doen. Ik zit er alleen nog mee te strugglen hoe ik mijn dame maak qua karakter (: kom daar niet echt aan uit.
    En wat Isaac betreft, zou ik die rol moeten herschrijven of hoe? Ik dacht zelf namelijk dat met wat aanpassingen het wel oké zou zijn maar dat is misschien ook weer wat 'stom'

    xJess schreef:
    Yesh, ik probeer het morgen te doen. Ik zit er alleen nog mee te strugglen hoe ik mijn dame maak qua karakter (: kom daar niet echt aan uit.
    En wat Isaac betreft, zou ik die rol moeten herschrijven of hoe? Ik dacht zelf namelijk dat met wat aanpassingen het wel oké zou zijn maar dat is misschien ook weer wat 'stom'


    Nee, hoor, je mag gerust dezelfde rol nemen met wat aanpassingen naar de leeftijd en dergelijke (: Ik vind hem nog steeds echt superleuk!
    Zelf is Ash ook op de grote vlakken hetzelfde, ik heb enkel zijn huidige familie wat aangepast (:


    Mhm?

    Luftmensch schreef:
    (...)

    Nee, hoor, je mag gerust dezelfde rol nemen met wat aanpassingen naar de leeftijd en dergelijke (: Ik vind hem nog steeds echt superleuk!
    Zelf is Ash ook op de grote vlakken hetzelfde, ik heb enkel zijn huidige familie wat aangepast (:

    Okayy, doe ik dat ;D
    twijfel alleen echt over mijn meid wat ik daarmee ga doen of wat voor status leuk is. Iemand ideetjes?

    Mag ik misschien een vrouwelijke rol het liefst eentje die in de leerlingenraad en het koor zit?


    I survived because the fire inside of me burned brighter then the fire around me -Joshua Graham-

    Ik wil nog wel een man als lid van het zwemteam c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Isaac Thorpe

    NAME
    Isaac — 'he will laugh'
    Tristan — 'sorrowful'
    Thorpe - his last name

    AGE
    18 jaar oud, geboren op 5 september

    SCHOOL
    — Senior
    — Lid van het zwemteam
    — Hij kende Senna niet erg goed. Hij weet nog dat hij een keer gezoend heeft met haar toen hij in de eerste zat en dat ze elkaar begroetten in de hal als ze elkaar tegenkwamen, maar daar blijft het bij voor hem.


    PERSONALITY
    charming — bad temper — introvert — can't forgive easily — flirt — sarcastic — can be really sweet when he wants to be — liar — jealous — determined — easily bored — clumsy — irresponsible — lazy — loves to be in the spotlight — clever — daring — loyal to his friends, not always loyal in a relationship — selfless — funny

    OUTSIDE
    — Isaac heeft lichtbruine haren. Vooral in de zomer zijn ze lichter, in de winter hebben ze de neiging om een stuk donkerder te kleuren.
    — Hij heeft blauwe ogen waar niet vaak emoties uit af zijn te lezen. Als hij lacht, lachen ze wel altijd mee maar pijn in zijn ogen zal je niet snel zien.
    — Hij is zo'n 1m86 lang en door het sporten is hij iets gespierder dan de gemiddelde jongen, waar hij met alle liefde gebruik van maakt om meiden in te palmen. Hij is echter nog wel (gedeeltelijk) in ontwikkeling waardoor hij niet een afgetraind lijf heeft of iets dergelijks; het valt gewoon op dat hij iets meer gespierd is dan de gemiddelde jongen van zijn leeftijd.



    HISTORY
    Benjamin Thorpe — Father
    Lily Thorpe — Mother
    Isaac is het enige kind in de familie Thorpe. Eigenlijk heeft de jongen van het begin af aan al weinig te klagen. Benjamin Thorpe runde een eigen advocatenbureau, wat de man geërfd had van zijn eigen vader. Lily werkte slechts drie dagen per week, zodat ze de rest van de tijd kon doorbrengen met haar geliefde zoon.
    Geld was er altijd voldoende in de familie en vrijwel niets was te gek, zolang Isaac zich maar gedroeg. Ging hij braaf mee naar een belangrijk etentje voor het bedrijf? Dan stond daar wat extra zakgeld tegenover. Haalde hij goede punten op school? Dan kreeg hij een auto.
    Hij kreeg dus alles wat zijn hartje begeerde maar Isaac begon zich al snel te vervelen. Op school viel hij ook onder de categorie 'populair', al was meer door de geweldige (kinder)feesten die hij gaf of de cadeautjes die zijn vriendjes kregen van zijn ouders.
    Zodra Ash in zijn klas kwam, bleek die al snel interessant te zijn voor Isaac. Hij had zijn leven niet zo op orde, hij haalde kattenkwaad uit en kwam ermee weg. Het was aantrekkelijk voor Isaac om mee te doen - zijn vader had immers een advocatenbureau dus hij kwam overal toch wel mee weg. Dat zijn ouders op den duur teleurgesteld raakten in hem, kon hem weinig schelen. Hij vermaakte zich liever met Ash.
    De twee werden steeds hechter en zijn dit nog steeds.

    EXTRA
    Likes
    cuddles — sex — hot showers — swimming — working out — walking around shirtless — physical contact — horror movies — being in the spotlight — being romantic — summer — wodka — party's — watching the stars — dogs — fire — travelling — junk food

    Dislikes
    being bored — judgy people — tea — baths — early mornings — sleeping — reading — peanuts (allergic) — orange coloured food — people who lie to him

    More
    — Isaac is heteroseksueel, al heeft hij wel eens met een jongen gezoend. Dat houdt hij liever voor zichzelf maar het is niet iets waar hij zich voor schaamt.

    [ bericht aangepast op 24 april 2019 - 20:39 ]

    Nu jeukt Easton weer een beetje, maar ik heb een minuscule haat aan high school RPG’s — I miss the booze and sex, shoot me. :W


    •

    Liz Anderson

    NAME
    Elizabeth — 'my God is an oath'
    Jennifer — 'fair and smooth'
    Anderson — family name
    Ze stelt zich altijd voor als Liz aangezien ze een hekel aan de naam 'Elizabeth' heeft. Haar vrienden noemen haar ook Liz of Lizzy.

    AGE
    Liz is 17 jaar oud en geboren op 3 maart.

    SCHOOL
    — Ze is een junior.
    — Liz zat met Senna in het lacrosse team. Ze kende de meid dus behoorlijk goed, daar het team behoorlijk close is en veel met elkaar omgaat.


    PERSONALITY
    hart op de tong — ze mag je of ze mag je totaal niet — nieuwsgierig — temperamentvol — kan niet tegen haar verlies — onzeker (laat dit alleen niet merken) — cuddly — perfectionistisch — 'i don't care' vibe — loyaal — ijverig — sweetheart als ze daar zin in heeft — zorgzaam — betrokken bij haar vrienden — lui op vrije dagen maar totaal niet lui als het om sporten gaat — leergierig — ongeduldig — druk

    OUTSIDE
    — Liz is slechts 1m63 'groot'.
    — Ze heeft donkerbruine haren die in de winter meer naar het zwart neigen. Van nature zit er veel slag in, tegen het krullende aan. Ze haalt regelmatig de stijltang door haar haren - als ze daar zin in heeft.
    — Vrijwel altijd draagt ze make up, al gebruikt ze niets om haar huid bij te kleuren. Ze vindt haar huidskleur van nature mooi. Ze is niet zo blank als de gemiddelde Amerikaanse maar je kan nou ook niet zeggen dat ze van buitenlandse afkomst is. Ze gebruikt eerder make up voor haar ogen (maar ook geen oogschaduw) en kleurt haar wenkbrauwen bij.
    — Ze heeft oorbellen en links een neuspiercing. Hier doet ze echter altijd maar een klein knopje in zodat het niet al te veel opvalt.
    — Ze heeft een tatoeage in haar zij. Deze heeft ze laten zetten met een fake ID en haar ouders weten hier nog steeds niets van af.
    — Liz heeft vaak nepnagels, het is een tic van haar om met haar nagels ergens op te tikken. Het geluid maakt haar rustig en als ze geen nepnagels heeft, dan wordt ze snel onrustig.



    HISTORY
    James Anderson — Father
    Arya Anderson — Mother
    Liam Anderson — Brother

    Liz is te vroeg geboren waardoor er de eerste weken wat onzekerheid was over haar gezondheid. Ze was kleiner en magerder dan gemiddeld. Gelukkig is dat allemaal bijgetrokken en was er al niets meer van te merken toen ze een peuter was.
    Over het algemeen heeft ze een goede jeugd gehad. Haar ouders waren er altijd voor haar en haar broer beschermde haar altijd - al was dat iets waar ze een hekel aan had en nu nog steeds haat ze het. Hij heeft haar regelmatig verdedigd tegenover pesters maar Liz is van mening dat ze dat zelf wel op kan lossen - en dat kan ze ook.
    Ondanks de goede jeugd, is Liv niet de makkelijkste tiener die je kan hebben. Ze is echt iemand die uitprobeert, grenzen opzoekt en eroverheen gaat. Ze valt altijd voor bad guy's (hier heeft ze al meerdere malen problemen mee gehad) en haalt graag kattenkwaad uit.

    EXTRA
    Likes
    roken — sporten — uitgaan — cocktails — koffie — fastfood — milkshakes — autorijden — reizen — cuddles — fysiek contact (vooral met jongens) — bad boy's — m&m's

    Dislikes
    wijn (zowel witte als rode) — frisdrank — pesters / arrogante mensen — stilte — thee — champignons — regen — hakken — vogels

    [ bericht aangepast op 27 april 2019 - 17:09 ]

    Cornick schreef:
    Nu jeukt Easton weer een beetje, maar ik heb een minuscule haat aan high school RPG’s — I miss the booze and sex, shoot me. :W

    Hoeft geen tekort aan te zijn hoor, vooral niet met Liz (A)

    xJess schreef:
    (...)
    Hoeft geen tekort aan te zijn hoor, vooral niet met Liz (A)


    Jaaa maar dat voelt anders omdat ze nog onder de achttien zijn.


    •

    Cornick schreef:
    (...)

    Jaaa maar dat voelt anders omdat ze nog onder de achttien zijn.


    Aaah, ik snap je punt, maar aan de andere kant. Het is fictie, zeker deze verhaallijn. Overdrijven is helemaal ok :Y)

    Ik wil natuurlijk niet dat je iets doet waar je niet volledig achter staat, maar weet fat ik grote liefde heb voor jou en al je rollen, dus je bent meer dan welkom ^^


    Mhm?

    VampireMichelle schreef:
    Mag ik misschien een vrouwelijke rol het liefst eentje die in de leerlingenraad en het koor zit?


    Zou je echt niet liever een man (erbij) nemen?
    Het kan geen kwaad hoor, maar het zou leuk zijn (:

    @Riccardio: is goed!


    Mhm?

    Mag ik een mannelijke rol reserveren?


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Fika schreef:
    Mag ik een mannelijke rol reserveren?


    Yasss :Y)


    Mhm?

    Een man kan ik dan ook wel mee leven hoor


    I survived because the fire inside of me burned brighter then the fire around me -Joshua Graham-